  • 11. Data: 2009-10-04 19:46:55
    Temat: Re: Skad sie bierze os obrotu ?
    Od: "pluton" <z...@g...pl>

    > Ale też może wisieć na sznurku.
    >

    > _________
    > _______Y________ | Y_Y |
    > / \ | |

    Woda ognista nie toleruje 'bujania', co najwyzej lagodne kolysanie :)

    --
    pozdrawiam
    Nullification

  • 12. Data: 2009-10-05 07:15:45
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    pluton pisze:

    > Woda ognista nie toleruje 'bujania', co najwyzej lagodne kolysanie :)

    Trzeba tą Twoją wodę ognistą przebadać organoleptycznie pod względem
    wpływu na nią wyżej wymienionych ;)

  • 13. Data: 2009-10-05 21:15:58
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 05 Oct 2009 09:15:45 +0200, Qwerty napisał(a):

    > Trzeba tą Twoją wodę ognistą przebadać organoleptycznie pod względem
    > wpływu na nią wyżej wymienionych ;)

    Proponuję wizję lokalną, na pewno na miejscu padnie wiele pomysłów
    racjonalizatorskich. ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2009-10-06 11:30:08
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Proponuję wizję lokalną, na pewno na miejscu padnie wiele pomysłów
    > racjonalizatorskich. ;)
    >
    > --
    > Borys Pogoreło
    > borys(#)leszno,edu,pl
    Nie da rady. Pies ogrodnika szybciej się podzieli jabłkami. Kiedyś Pluton
    dopytywał się jak zrobić rowy, zasieki i czarcie zapadki. Bunkier Hitlera był
    mniej strzeżony. Siłą nie weźmiesz a po cichu się nie da. Sposobem by trzeba było.

  • 15. Data: 2009-10-06 20:18:20
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 06 Oct 2009 13:30:08 +0200, kogutek wrote:
> [...]
    >mniej strzeżony. Siłą nie weźmiesz a po cichu się nie da. Sposobem by trzeba było.

    Tylu inzynierow .. na pewno damy rade :-)

    J.

  • 16. Data: 2009-10-06 20:57:58
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Tylu inzynierow .. na pewno damy rade :-)
    >
    > J.

    Ciekawe jak. Ziemianka ze zbrojonego betonu 6 metrów pod ziemią. Wejścia strzegą
    stalowe drzwi na super zawiasach. Sworznie zawiasów grubości kija od szczotki.
    Na pewno azotowane. Na bank drzwi ważą z pół tony, bo po co by trzy takie
    zawiasy zakładał. Pisał że grube kątowniki kupował. Znaczy się zapory przeciw
    samochodowe zrobił. Działkę obsiał Barszczem Sosnowskiego. Wszędzie wilcze doły.
    Teraz huśtawkę robi. Myśli ze na frajerów trafił. Grubego bala powiesi i
    podciągnie do góry. Żeby jak się na patyk nastąpi ściął wszystko co lżejsze niż
    ciężarówka na poziomie metra. Podobno byli tacy co próbowali. Zaginęli jak
    Franka buty na wykopkach. Ktoś mi w tajemnicy powiedział że nakarmił nimi
    mięsożerne rośliny. Bezpieczniejsze od Plutonowej działki jest pole minowe w
    Afganistanie. Sposobem go trzeba, inaczej nie spróbujemy jego płynnych wybryków.

  • 17. Data: 2009-10-06 22:15:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 06 Oct 2009 13:30:08 +0200, kogutek napisał(a):

> [...]
    > mniej strzeżony. Siłą nie weźmiesz a po cichu się nie da. Sposobem by trzeba było.

    Jeden pluton kontra banda zdesperowanych inżynierów, łaknących jego
    specjałów? Tacy pod Troją całe zoo by zbudowali.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 18. Data: 2009-10-07 04:20:10
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    kogutek pisze:

    > Teraz huśtawkę robi.

    Mnie to na *zapadnię* wygląda.

    --
    P. Jankisz ;)
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 19. Data: 2009-10-07 08:22:28
    Od: Qwerty <k...@j...pl>

    Borys Pogoreło pisze:

    > Jeden pluton kontra banda zdesperowanych inżynierów, łaknących jego
    > specjałów? Tacy pod Troją całe zoo by zbudowali.

    C-3PO Ziemiański :)

  • 20. Data: 2009-10-07 13:01:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał

> [...]
    > trzy takie
    > zawiasy zakładał. Pisał że grube kątowniki kupował. Znaczy się

    Pomyslimy i damy rade :-)

    Stalowe drzwi to mi sie kiedys skojarzyly jak zobaczylem
    elektrodrazarke.
    Lekka maszynka, cisza, spokoj i tylko ten cichutki szum cietego
    sejfu ..

    A dla tych co mysla ze kupili solidne metalowe, przeciwlamaniowe
    drzwi do domu
    http://haha.nu/entertainment/how-to-break-metal-door
    s/

    Grunt to uzyc narzedzia odpowiedniego do celu :-)

    J.