  • 21. Data: 2009-10-07 21:00:10
    Temat: Re: Skad sie bierze os obrotu ?
    Od: "kogutek" <k...@o...pl>

    > Użytkownik "kogutek" <k...@o...pl> napisał

    > Pomyslimy i damy rade :-)
    >
    > Stalowe drzwi to mi sie kiedys skojarzyly jak zobaczylem
    > elektrodrazarke.
    > Lekka maszynka, cisza, spokoj i tylko ten cichutki szum cietego
    > sejfu ..
    >
    > A dla tych co mysla ze kupili solidne metalowe, przeciwlamaniowe
    > drzwi do domu
    > http://haha.nu/entertainment/how-to-break-metal-door
    s/

    > Grunt to uzyc narzedzia odpowiedniego do celu :-)
    >

    > J.

    Do drzwi trzeba się zbliżyć. Jak to zrobić jak plan zaminowania i położenia
    wilczych dołów i zapadni zna tylko Pluton? A odpowiednie narzędzia już Plutona
    wyposażyliśmy. Zagęszczarkę czy inny , za przeproszeniem, wibrator ma. Jak się
    kopie dół metr na dwa i głęboki na metr to ziemi są ze trzy metry sześcienne. A
    u niego na zdjęciach żadnych kopczyków nie dojrzysz. Zakopuje i ubija ziemię.
    Taki spryciarz. Jakiś pomysł mi chodzi po głowie. Zaprzyjaźnić się z nim trzeba.
    Wtedy sam zaprosi.

  • 22. Data: 2009-10-11 23:00:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 07 Oct 2009 23:00:10 +0200, kogutek napisał(a):

    > u niego na zdjęciach żadnych kopczyków nie dojrzysz. Zakopuje i ubija ziemię.
    > Taki spryciarz. Jakiś pomysł mi chodzi po głowie. Zaprzyjaźnić się z nim trzeba.
    > Wtedy sam zaprosi.

    Pozostaje tylko poczekać, aż się pomyli przy zagęszczaniu i zajedzie na
    pole minowe ;-)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl