  • 1. Data: 2009-01-18 21:25:20
    Temat: Skaner A4 - jaki?
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Co polecacie do skanowania grafiki w 300dpi wśród skanerów dostępnych na
    rynku w przedziale 200-300 zł? Chodzi o w miarę duża precyzję skanów. Na
    co zwrócić uwagę w skanerze (oferta jest niemała)?

    Pzdr, OMSON

  • 2. Data: 2009-01-19 10:10:50
    Temat: Re: Skaner A4 - jaki?
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co polecacie do skanowania grafiki w 300dpi wśród skanerów dostępnych na
    > rynku w przedziale 200-300 zł? Chodzi o w miarę duża precyzję skanów. Na
    > co zwrócić uwagę w skanerze (oferta jest niemała)?

    polecam epsona z półki cenowej która jest dla ciebie dostępna

  • 3. Data: 2009-01-19 10:33:23
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Kot Prezydenta" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > polecam epsona z półki cenowej która jest dla ciebie dostępna

    To niezła rada.

  • 4. Data: 2009-01-19 15:08:17
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Kot Prezydenta pisze:

    > polecam epsona z półki cenowej która jest dla ciebie dostępna

    Np Epson Perfection V10? A duży przeskok jakościowy (skanów) będzie na
    Epson Perfection V200 Photo (posiada lampę fluorescencyjną z zimną
    katodą - co ona wnosi w praktyce czego nie ma V10)? Opłaca sie dokładać?

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2009-01-19 15:12:53
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    > Np Epson Perfection V10? A duży przeskok jakościowy (skanów) będzie na
    > Epson Perfection V200 Photo (posiada lampę fluorescencyjną z zimną
    > katodą - co ona wnosi w praktyce czego nie ma V10)? Opłaca sie dokładać?

    Mam V200 właśnie, zarowno z jakości skanów fotek jak i nawet negatywów
    jestem zadowolony. Zarówno pod kątem odwzorowania barw jak i szczegółów jest
    lepszy w mojej ocenie od wiekszości plusteków, musteków i tym podobnych w
    swej grupie cenowej.

  • 6. Data: 2009-01-19 15:47:53
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Kot Prezydenta pisze:

> [...]
    > lepszy w mojej ocenie od wiekszości plusteków, musteków i tym podobnych w

    Dzięki za odpowiedź. To ma być skaner dla osoby, która potrzebuje
    skanować różne rzeczy w 300dpi do prac z grafiki komputerowej (różne
    typu stare czasopisma, przedmioty o interesującej fakturze, zdjęcia
    itp). Zatem (Twoim zdaniem) jest zasadność dołożenia na V200 Photo?

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2009-01-20 15:40:43
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Poszukałbym któregoś skanera Agfa (juz nieprodukowane) pracującego pod programem Foto
    Look 3.60 - to był praktycznie najlepszy firmowy bezpłatny software do skanerów.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2009-01-21 13:06:51
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    666 pisze:
    > Poszukałbym któregoś skanera Agfa (juz nieprodukowane) pracującego pod programem
    Foto Look 3.60 - to był praktycznie najlepszy firmowy bezpłatny software do skanerów.

    Juz nieaktualne. Ta osoba kupiła Epson 1670 Photo na wyprzedaży w
    Kulturomaniaku (tylko 70 zł)

    Pzdr, OMSON