https://www.wnp.pl/gazownictwo/problemy-wielkiego-za
kladu-lng,442006.html
"Jak poinformowały australijskie media w jednym z trzech ciągów
produkcyjnych zakładów LNG Chevrona w Australii Zachodniej wykryto
pęknięcia w spawach. Na razie oznacza to wyłączenie trzeciej części
zdolności skraplania zakładu."
Konradzie - a to skad sie wzielo ?
J.
On Monday, 11 January 2021 at 12:34:04 UTC+1, J.F. wrote:
> https://www.wnp.pl/gazownictwo/problemy-wielkiego-za
kladu-lng,442006.html
>
> "Jak poinformowały australijskie media w jednym z trzech ciągów
> produkcyjnych zakładów LNG Chevrona w Australii Zachodniej wykryto
> pęknięcia w spawach. Na razie oznacza to wyłączenie trzeciej części
> zdolności skraplania zakładu."
>
> Konradzie - a to skad sie wzielo ?
>
Od dostawcy sprzętu.
W dniu 2021-01-11 o 12:34, J.F. pisze:
>
> https://www.wnp.pl/gazownictwo/problemy-wielkiego-za
kladu-lng,442006.html
>
> "Jak poinformowały australijskie media w jednym z trzech ciągów
> produkcyjnych zakładów LNG Chevrona w Australii Zachodniej wykryto
> pęknięcia w spawach. Na razie oznacza to wyłączenie trzeciej części
> zdolności skraplania zakładu."
>
Problemem jest łatwe przegrzewanie spoiny, bo stal do kriogeniki słabo
rozprowadza ciepło.
http://www.konstrukcjeinzynierskie.pl/fragmenty/179-
fragmenty2017/grudzien2017/2180-problemy-w-spawaniu-
stali-austenitycznych-kriogenicznych-9-ni-i-stopow-a
luminium-wykonywanie-przetopu
WM
On Tuesday, 12 January 2021 at 06:10:34 UTC+9, WM wrote:
> W dniu 2021-01-11 o 12:34, J.F. pisze:
> >
> > https://www.wnp.pl/gazownictwo/problemy-wielkiego-za
kladu-lng,442006.html
> >
> > "Jak poinformowały australijskie media w jednym z trzech ciągów
> > produkcyjnych zakładów LNG Chevrona w Australii Zachodniej wykryto
> > pęknięcia w spawach. Na razie oznacza to wyłączenie trzeciej części
> > zdolności skraplania zakładu."
> >
> Problemem jest łatwe przegrzewanie spoiny
Strasznie wredna ta spoina że się tak bezczelnie przegrzewa.
Nie ma wiedzy organizacyjnej, nikt nie wie że trzeba szukać specjalistów z wiedzą
techniczną, że taki Chevron musi wiedzieć co zamawia, że ktoś tam musi pisać
specyfikacje, kwalifikować dostawców, skreślać druciarzy itd. Właśnie się
dowiedziałem że ostatni metalurg odszedł z SHI kilka miesięcy temu i teraz nie ma ani
jednego. To co się obecnie dzieje w przemyśle to jest upadek cywilizacyjny. Fabuła
Mad Maxa odbywa się w roku 2021. Przewidzieli przyszłość całkiem nieźle.
Poprawka, nie SHI. Ale inna wielka stocznia.
Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
Fundacja "Dr Clown" uśmiech leczy na poważnie! REKLAMA
Deweloperzy w dużych miastach - czy ich liczba rośnie?
Najlepsze pieluchy dla dzieci, czyli #UOKiKtestuje
ZUS IWA za 2020 roku złóż do 1 lutego
Zaniechanie inwestycji z prawem do odliczenia VAT
Odliczenie VAT od budowy domu: zaległe deklaracje
Zezwolenie na sprzedaż alkoholu - jak je zdobyć?