  • 11. Data: 2021-05-20 00:08:36
    Temat: Re: Spersonalizowane tablice rejestracyjne
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    On 19/05/2021 20:59, Uzytkownik wrote:

    > U mnie do niedawna na wsi nikt nie zamykał bram wjazdowych, aż do czasu
    > jak jakiś gość zajebał z podwórka auto, właśnie z taką tablicą. Ludzie
    > teraz się boją, zamykają bramy, pozakładali kamery i pilnują podwórek.
    >
    > Wszystko przez to, że gość, który ukradł to auto był kompletnie pijany.
    > Kiedy wytrzeźwiał i zobaczył, że jest to Twizy to teraz jeździ po wsi i
    > próbuje je oddać, a nie pamięta komu ukradł. Ludzie teraz się boją, aby
    > nie podrzucił im tego Twizy na podwórko.

    Tuning historyjki o Multipli? ;-)

    --
    MF

  • 12. Data: 2021-05-20 03:38:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2021-05-19 18:07, K wrote:
    [...]
    > posiadacza i zwrocic uwage zlodziei :) Mniejsza o to, ze najczesciej
    > takie tablice sa na golfach, beemkach i focusach.
    Hehe, zawsze mnie to zadziwiało. :-) Chociaż w przypadku beemek to do
    niektórych (M, prawdziwych, a nie tych z wiejskim tjuningiem o nazwie M
    pakiet) można by sobie takie kupić.

    W każdym razie do twizy takie tablice zdecydowanie warto kupić jako że
    auto jest unikalne. :-)

  • 13. Data: 2021-05-20 09:47:38
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 20.05.2021 o 00:08, MF napisał:

    > Tuning historyjki o Multipli? ;-)

    Gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie karczmy babińskie, Wąski?
    Multipla to kultowa limuzyna.

    --
    Wąski, jak ty mnie zaimponowałeś w tej chwili.

  • 14. Data: 2021-05-20 11:53:05
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-20 o 09:47, collie pisze:

    > Gdzie Rzym, gdzie Krym, gdzie karczmy babińskie, Wąski?
    > Multipla to kultowa limuzyna.

    Dla grópy równie licznej jak ta dla której twizzy to samochód.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2021-05-20 15:23:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tył[ki]em się nie da?

    -----

  • 16. Data: 2021-05-21 01:15:28
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 20.05.2021 o 03:38, JDX pisze:
> [...]
    > pakiet) można by sobie takie kupić.
    >
    > W każdym razie do twizy takie tablice zdecydowanie warto kupić jako że

    No ale ... po co? Skoro auto już jest unikalne to ... czy dodanie do
    niego tablicy uczyni go bardziej unikalnym? Te tablice chyba głównie
    daje się by uczynić samochód bardziej osobistym. Że właściciel ma forsę,
    jaja albo jakieś zainteresowania. Np taki RadoslawF mógłby zrobić sobie
    tablicę "ŻAL MI D..Ę ŚCISKA O TWIZY" :-)

    A tak w ogóle to ... akurat mam tablicę spersonalizowaną w Twizy i tylko
    prowokacyjnie zapytałem. :-)

  • 17. Data: 2021-05-21 07:02:52
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 19.05.2021 o 16:39, ii pisze:
    > Tak chciałem sam ze sobą pogadać bo nie widzę chętnego. No ale ... do
    > rzeczy.
    >
    > Otóż ... wyczytałem przy okazji tych norweskich spersonalizowanych
    > tablic rejestracyjnych, że kosztuje to u nich 4k PLN na 9 lat. U nas
    > chyba jest to zauważalnie tańsze.
    >
    > Czy uważacie, że warto zrobić sobie takie tablice do Twizy? :-)

    Nie warto. Tablice kosztują tyle samo, niezależnie od rozmiaru pojazdu.
    Do tego w Twizy masz tylko jedną tablicę. Oznacza to że taka tablica
    Twizy w przeliczeniu na m3 auta będzie cię kosztować znacznie więcej niż
    w Hummerze. Polecam kupić Hummera, w nim te tablice się opłacają (może
    też być stare bmw/audi, bo do m3 zaliczana jest też chmura dymu za
    samochodem)

    Lukasz

  • 18. Data: 2021-05-21 11:50:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.05.2021 o 07:02, ddddddddddddd pisze:

> [...]
    > w Hummerze. Polecam kupić Hummera, w nim te tablice się opłacają (może
    > też być stare bmw/audi, bo do m3 zaliczana jest też chmura dymu za

    :-)

  • 19. Data: 2021-05-21 14:43:33
    Od: collie <p...@b...pl>

    W czwartek, 20.05.2021 o 11:53, RadoslawF napisał:

    > Dla grópy równie licznej jak ta dla której twizzy to samochód.

    Najliczniejszą grupą w tym pięknym kraju jest grupa półanalfabetów.

    --
    Ucz, ucz się polskiego, na łatwe i na trudne dni
    (Agnieszka Osiecka)

  • 20. Data: 2021-05-21 17:08:54
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-05-21 o 14:43, collie pisze:

    > Najliczniejszą grupą w tym pięknym kraju jest grupa półanalfabetów.

    Warto napisać grópa zamiast grupa bo można zobaczyć czy
    dyskutant odpisze coś merytorycznego czy tylko potroluje jak półgłupek.
    Teraz możesz sobie poszczekać, piesku. :-)