  • 81. Data: 2023-02-09 15:29:43
    Temat: Re: Śpieszcie się kochać W10 -- tak szybko odchodzą
    Od: Cypisek <c...@r...pl>

    Eneuel Leszek Ciszewski:

    > https://www.dobreprogramy.pl/windows-10-zmierza-ku-k
    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    > Na oficjalnej stronie Microsoftu możemy zobaczyć komunikat, mówiący
    > o tym, że 31 stycznia 2023 r. skończy się możliwość pobrania systemu
    > operacyjnego Windows 10 ze stron Microsoftu.

    Heh, https://youtu.be/rLNSj-l17qU

    Ciekawe, ile MałoMientkie 10 i 11 pożyją jeszcze *realnie*.

  • 82. Data: 2023-02-09 15:31:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2023 11:06:14 +0100, Trybun napisał(a):

    oncowi-wiemy-kiedy-zniknie,6857588901964352a

    6qx4bznwk4?activetab=pivot:omówienietab

    > Moim zdaniem właśnie to jest wygodne i bardziej przejrzyste, wszystkie
    > urządzenia w jednej sekcji, nie trzeba szukać poszczególnych elementów
    > gdzie indziej. Aplet "drukarki i urządzenia" można także od razu
    > wyświetlić na pasku zadań.
    >
    > Twoich problemów nie przerabiałem, bo mam tylko jedna drukarkę i to pod
    > USB, a ona sprawuje się tak samo jak pod XP, 10, czyli bezproblemowo.

    Tia... To spróbuj zarządzać tym wynalazkiem w jakiejś niewielkiej firmie,
    gdzie masz np. ze 30 drukarek i trochę skanerów. Spróbuj zrobić
    przekierowania, jeśli jedna drukarka zajęta.
    Po kilku-kilkunastu minutach to Cię trafi nie powiem co.

    A w większej wielooddziałowej firmie, gdzie masz kilkaset urządzeń, to już
    raczej nie da się pracować.
    Nie dziwią mnie telefony, że ktoś puścił wydruk i nic, puścił drugi raz i
    też nic. A za chwilę dzwoni inna osoba z innej części Polski i mówi, że
    drukarka sama jej wydrukowała ryzę papieru nie wiadomo po co.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 83. Data: 2023-02-09 15:34:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Feb 2023 16:35:47 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam na obu laptopach po ćwierć terabajta NVMe -- na obu W10
    > startuje z HDD. :) Na razie laguje tylko Thunderbird, co
    > mnie nieco ;) dziwi, gdyż nie widzę powodów...
    >
    > -=-
    >
    > Mam instalować od nowa Windows? Sporo roboty... Nawet tego,
    > z którego teraz korzystam na obu ww. laptopach, nie instalowałem...
    > Sześć lat temu (z dzienną dokładnością?) kupiłem laptop z W10
    > już zainstalowanym -- i korzystam z tego W10 do tej poru na
    > obu laptopach; wcześniej korzystałem jeszcze na innym...
    >
    > Mam instalować od nowa Windows? Aby wszystko od nowa konfigurować?...

    A po co od nowa?
    Możesz podnieść wersję na żywym organiźmie.

    Nie spotkałem się z takimi problememi, jakie były przy podnoszeniu Win7 do
    Win10. Ale też podnosiłem na razie chyba nie więcej, niż 30 instalacji.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 84. Data: 2023-02-09 15:46:57
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 lut 2023 o 15:34, Adam pisze:

    > A po co od nowa?
    > Możesz podnieść wersję na żywym organiźmie.

    Tak napisałem.

    > Nie spotkałem się z takimi problememi, jakie były przy podnoszeniu Win7 do
    > Win10. Ale też podnosiłem na razie chyba nie więcej, niż 30 instalacji.

    Podnosiłeś 30 instalacji W7 do W10 czy tyleż W10 do W11,
    czy jeszcze inaczej?...

    W7S nie zdołałem podnieść do 32W10. Więcej podobnych prób nie
    pamiętam, ale na pewno za wszystkich ewentualnych żałuję... ;)

    -=-

    Na razie nie tęsknię do W11, ale przyglądam się...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'.`\.'.' '~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,n

  • 85. Data: 2023-02-09 15:49:29
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 lut 2023 o 15:29, Cypisek pisze:

    > Ciekawe, ile MałoMientkie 10 i 11 pożyją jeszcze *realnie*.

    Chyba właśnie dogorywają WXP...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 86. Data: 2023-02-09 16:04:22
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2023 15:46:57 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > Tak napisałem.

    > Podnosiłeś 30 instalacji W7 do W10 czy tyleż W10 do W11,
    > czy jeszcze inaczej?...

    Około 30 z Win 10 do Win 11.

    Ilości migracji Win 7 do Win 10 nie znam, zdecydowanie znacznie więcej.
    Tu wystarczy niewielka podstawówka z dwoma czy trzema pracowniami i już
    jest blisko setka kompów w jeden lub dwa dni pracy.
    Chociaż po namyśle: w szkołach najczęściej są serwery AD, więc wystarcza
    instalowć na świeżo Win10. Resztę załatwia domena.
    Ale były pracownie z migracjami.
    Oraz wieeele firm.

    > W7S nie zdołałem podnieść do 32W10. Więcej podobnych prób nie

    Pisz normalnie: Win 10 32bit albo Win 10 x64.
    Chyba, że masz na myśli coś zupełnie innego pisząc zbitek "32W10".

    > pamiętam, ale na pewno za wszystkich ewentualnych żałuję... ;)
    >
    > -=-
    >
    > Na razie nie tęsknię do W11, ale przyglądam się...

    A ja muszę, bo klienci używają.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 87. Data: 2023-02-10 04:17:31
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 9 lut 2023 o 16:04, Adam pisze:

    > A ja muszę, bo klienci używają.

    Co ich ciągnie do W11?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 88. Data: 2023-02-13 11:57:21
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 09.02.2023 o 15:31, Adam pisze:

> [...]
    > też nic. A za chwilę dzwoni inna osoba z innej części Polski i mówi, że
    > drukarka sama jej wydrukowała ryzę papieru nie wiadomo po co.

    Ile zim ma 11ka? Będzie już jakiś rok i MS nic z tym nie robi? Z mojej
    strony to tak na szybko z wad do braku odpowiedniej konfiguracji paska
    zadań dodałbym jeszcze słabszą w porównaniu z wcześniejszymi wersjami
    reakcje na klik myszy... i choćby brak możliwości pobrania nowych
    motywów dla niezarejestrowanych użytkowników.

  • 89. Data: 2023-02-20 15:24:45
    Od: pioruns <w...@c...pl>

    On Thu, 9 Feb 2023 15:29:43 +0100, Cypisek wrote:

    > Heh, https://youtu.be/rLNSj-l17qU

    Wow, fajne, ogladam :)

    --
    pozdrawiam, pioruns