  • 31. Data: 2010-02-23 23:53:54
    Temat: Re: Sprzedałem samochód - statystyka 4 lat
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:hm0npf$mmb$1@node1.news.atman.pl...
    > o patologiach nie rozmawiamy:-)
    > PB, NMSP

    no tanie to to w utrzymaniu nie jest, rekompensuje mi to jednak w pewnym
    stopniu kilometrówka (tujednak trzeba by dokładnie policzyć- mam 3 auta,
    jedno stoi w zapasie bo dwa muszą być zawsze sprawne co podnosi koszt o oc i
    przegląd oraz serwis 'zapasówki' ale obniża o koszt części i serwisowania-
    nie trzeba naprawiać pochopnie i na wczoraj)
    Po drugie: tej klasy auto w tym roczniku czyli cenie musi więcej kosztować,
    do krótkich dystansów (do 200km) wystarcza mi golf, ale jak mam przejechać
    wciągu dnia 400 czy 600km i w międzyczasie pracować, a do domu wrócić
    wypoczęty to nawet się nie zastanawiam- wygoda ma swoją cenę i nie zamienię
    tego auta na auto niższej klasy...

    --
    "Spieszmy sie kupowac samochody z kratka - tak szybko odchodza
    Zostaną po nich kraty i VAT do zaplaty"

  • 32. Data: 2010-02-24 11:06:33
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hm1mac$aau$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Bartek" <N...@p...fm> napisał w wiadomości
    >
    > no tanie to to w utrzymaniu nie jest,

    tak sie usmiechnolem, bo znam to ze swojego zycia, a w zasadzie - moj
    kumpel dobry przezywal to samo, :)

> [...]
    > wrócić wypoczęty to nawet się nie zastanawiam- wygoda ma swoją cenę i nie
    > zamienię tego auta na auto niższej klasy...

    to prawda.

    nie myslales zieic na 1.9? z obserwacji wyglada że ten klekot jest znacznie
    jednak tanszy, i bardziej przyjazny...
    chociaż jak już masz w tym 2.5 porobione wszystko.... to teraz niema co;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek
    [SG] DresVAGEN golf III oklejony, zagazowany;)

  • 33. Data: 2010-02-24 15:19:14
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    Użytkownik "Bartek"
> [...]
    > znacznie jednak tanszy, i bardziej przyjazny...
    > chociaż jak już masz w tym 2.5 porobione wszystko.... to teraz niema co;)

    po pierwsze nie ma co, po drugie jednak wydaje mi sie ze 1,9 bedzie za slaby
    do tej budy (nie wiem, nie jezdzilem ale tak to sobie tlumacze). Mocy nigdy
    za wiele, a przyspieszenie w znaczacym stopniu wplywa na komfort jazdy

    Pozdrawiam!
    Łukasz Bojczuk
    l...@b...net.pl
    http://www.bojczuk.net.pl
    mobile: + 48 662 894 894
    tel: +48 71 727 92 89
    fax: +48 71 750 34 89

  • 34. Data: 2010-02-24 15:59:40
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" <z...@b...net.pl> napisał w
    wiadomości news:hm3che$vlh$1@news.onet.pl...
> [...]
    > slaby do tej budy (nie wiem, nie jezdzilem ale tak to sobie tlumacze).
    > Mocy nigdy za wiele, a przyspieszenie w znaczacym stopniu wplywa na

    kolega ma [mial, przesiadl se na bmw;)] audi a6 z 110 konnym silnikiem,
    bodaj afn [nie znam sie aż tak bardzo a sprawdzac mi sie nie chce]
    i dawalo rade.
    jako ze chcialo sie wiecej, to w promocji bodaj w v-techu zawirusowalismy go
    na okolo 147 koni, z tego co pamiętam.

    roznica byla odczwualna, tak że to zawsze rozwiazanie;)

    ale niema co - masz auto porobione... wiec sam wiesz.

  • 35. Data: 2010-02-24 22:09:48
    Od: "Lukasz" <z...@b...net.pl>

    > kolega ma [mial, przesiadl se na bmw;)]

    no kurcze bmw kusi, choc do marki przekonania nie mam to 3-litrowy diesel i
    tylny naped coraz bardziej mi zaprzata glowe ;)

> [...]
    > roznica byla odczwualna, tak że to zawsze rozwiazanie;)
    > ale niema co - masz auto porobione... wiec sam wiesz.

    no nad wirusem to sie do tego autka zastanawiam bo moc jakos mniej
    odczuwalna niz zaraz po kupnie ;P tyle ze chce wiecej pieniedzy przyszykowac
    i najpierw dokladnie sprawdzic (lacznie z walkami rozrzadu) i ew. wymienic i
    dopiero podnosic moc...
    Z drugiej strony moze pojezdze jeszcze troche zeby wieksze naklady sie
    zwrocily, odloze na jakis lepszy egzemplarz 530d i wreszcie wroce do
    jedynego slusznego napedu ;P