  • 51. Data: 2022-04-22 19:55:44
    Temat: Re: Sprzedażsamochodu do Ukrainy
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.04.2022 o 10:18, K pisze:

    > ok, a jak bedziesz szukal sprawcy kolizji/wypadku gdy sie oddali?

    Jak będę szukał klonów?

  • 52. Data: 2022-04-23 16:16:58
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 20.04.2022 o 11:46, Adam pisze:
    > Dziwne, ale zupełnie inne od języka rosyjskiego, zwłaszcza ?, ?, ?, ?, ?,
    > ?.
    Bo jakiś geniusz zastosował tu chyba wymowę angielską. Dzięki temu mamy
    takie potworki, jak Khrustshov zamiast po prostu Chruszczow.
    Jacek

  • 53. Data: 2022-04-25 11:34:14
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/04/2022 18:55, ii wrote:

    > Jak będę szukał klonów?

    100% sprawcow to klony?

  • 54. Data: 2022-04-25 18:57:26
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 25.04.2022 o 11:34, K pisze:

    > 100% sprawcow to klony?

    Dlatego retorycznie pytam jak ich będę szukał.

  • 55. Data: 2022-04-26 10:14:40
    Od: K <n...@e...com>

    On 25/04/2022 17:57, ii wrote:

    > Dlatego retorycznie pytam jak ich będę szukał.

    Dlatego retorycznie pytam czy 100% tablic to klony.

  • 56. Data: 2022-04-29 16:23:37
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.04.2022 o 10:14, K pisze:

    > Dlatego retorycznie pytam czy 100% tablic to klony.

    Tak tak, znakujmy się wszyscy jak więźniowie w Oświęcimiu by złapać
    jednego w Polsce Froga.