  • 1. Data: 2022-04-21 17:23:19
    Temat: Jazda konna
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Hej,

    Łapią mnie skurcze po długiej jeździe? Konno też by mnie łapały? :-)

  • 2. Data: 2022-04-21 17:31:23
    Temat: Re: Jazda konna
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-kwietnia-2022 o 17:23, ii pisze:
    > Hej,
    >
    > Łapią mnie skurcze po długiej jeździe? Konno też by mnie łapały? :-)

    A używałaś lubrykantu? ;-)

  • 3. Data: 2022-04-21 22:45:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.04.2022 o 17:31, _Master_ pisze:

    > A używałaś lubrykantu? ;-)

    Serio. Z okazji świąt pojeździłem trochę i źle to wpłynęło na łydki. Już
    mi przeszło, ale mnie zastanowiło.

  • 4. Data: 2022-04-21 22:47:53
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 21 Apr 2022 22:45:30 +0200, ii wrote:

    > Serio. Z okazji świąt pojeździłem trochę i źle to wpłynęło na łydki. Już
    > mi przeszło, ale mnie zastanowiło.

    A nie masz jakiegos uczucia męczenia w nogach?

    Kiedys regulowałem sprezyne gazu, ale pozniejsze samochody juz tego
    nie wymagaly.

    J.

  • 5. Data: 2022-04-22 08:25:06
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu czwartek-21-kwietnia-2022 o 22:45, ii pisze:

    > Serio. Z okazji świąt pojeździłem trochę i źle to wpłynęło na łydki. Już
    > mi przeszło, ale mnie zastanowiło.

    A nie marzną Ci stopy? Nadwaga? mgła covidowa? Uczucie zakwasów po małym
    wysiłku? (od sprzęgła i gazu)???

    Bolała mnie lewa ręka od obracania kierownicą SERIO

    Krążenie - siedząca praca?

    zły fotel. Za długie siedzisko albo za wysoko.

    Tak wiem. Nie w każdym samochodzie da się tak wyregulować żeby dało się
    operować pedałami.

    Ile masz wzrostu i ile wagi?

  • 6. Data: 2022-04-22 20:28:39
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 21.04.2022 o 22:47, J.F pisze:

    > A nie masz jakiegos uczucia męczenia w nogach?
    >
    > Kiedys regulowałem sprezyne gazu, ale pozniejsze samochody juz tego
    > nie wymagaly.

    Ostatnio jeżdżę daleko raz na ruski czas to nawet nie czuję podczas
    jazdy by mi coś dokuczało. Ale po jeździe jak widać coś odczuwam.

  • 7. Data: 2022-04-22 20:32:23
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 22.04.2022 o 08:25, _Master_ pisze:

    > A nie marzną Ci stopy? Nadwaga? mgła covidowa? Uczucie zakwasów po małym
    > wysiłku? (od sprzęgła i gazu)???

    Nie no, zakwasów to ja nie mam. Ale biegam.

    > Bolała mnie lewa ręka od obracania kierownicą SERIO

    No i właśnie o to mi chodziło jakie ewentualnie dolegliwości związane z
    prowadzeniem ludzi dotykają. Ja miałem stan przedskurczowy, takie
    odczucie jakby w każdej chwili mógł mnie złapać skurcz.

> [...]
    >
    > zły fotel. Za długie siedzisko albo za wysoko.
    >
    > Tak wiem. Nie w każdym samochodzie da się tak wyregulować żeby dało się

    Może da się wyregulować, ale mi tam nic nie przeszkadza zasadniczo
    podczas jazdy. Może po prostu odzwyczaiłem się.

  • 8. Data: 2022-04-22 20:47:44
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 22 Apr 2022 20:28:39 +0200, ii wrote:

    > Ostatnio jeżdżę daleko raz na ruski czas to nawet nie czuję podczas
    > jazdy by mi coś dokuczało. Ale po jeździe jak widać coś odczuwam.

    Moze to nie nogi, tylko kręgosłup?
    Objawiac się potrafi róznie.

  • 9. Data: 2022-04-23 06:05:38
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-04-2022 o 20:47, J.F pisze:

    > Moze to nie nogi, tylko kręgosłup?
    > Objawiac się potrafi róznie.

    Mam podobnie, zwłaszcza z prawą nogą (pechowo od gazu), podejrzenia też
    takie były, ale nikt nic nie może znaleźć, ani rozwiązać problemu.
    Może to pesel....

  • 10. Data: 2022-04-24 11:41:52
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-04-22 o 20:32, ii pisze:

> [...]
    >>

    > Może da się wyregulować, ale mi tam nic nie przeszkadza zasadniczo
    > podczas jazdy. Może po prostu odzwyczaiłem się.

    Cukier sprawdzałeś?

    --
    Janusz