  • Data: 2009-03-05 12:58:52
    Temat: Sprzężenie w głośnikach :/
    Od: XWindowsMen <x...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Na stanie mam głośnik Lanley 12LX ( moc 10 W RMS; głośnik 6"; 2 kanały
    Clean / Distortion; wejście jack; wejście; jack na CD; gniazdo
    słuchawkowe; korekcja Bass, Middle, Treble) oraz dwa laptopy i w każdy
    po podłączeniu słychać w tle buczenie, brzęczenie itp. itd (stosuję
    przejściówkę z dużego na małego Jack'a). Po podłączeniu mp3 efektu
    praktycznie nie ma. Ktoś wie jak to zniwelować... fajnie by było
    korzystać z niego za pomocą lapa ale teraz to żadna przyjemność przez
    te sprzężenia. Mogę coś ewe. w systemie ustawieniach pokombinować aby
    ten efekt zniwelować do minimum!? Z góry dziękuję za odpowiedzi i
    pozdrawiam.