  • 1. Data: 2021-02-09 18:27:59
    Temat: Sruba w plastik
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W obudowie ustrojstwa w plastkikowej sciance byl zrobiony plastikowy
    kolek.
    Ktory robil też za mocowanie do zwijanej sprezyny, takiej, jak w
    zegarku.

    No i kołek sie ulamal, jak to w plastiku.

    I tak sobie pomyslalem, ze metalową srube wsadze w miejsce kołka,
    tylko ona musi przeniesc pewien moment skrecajacy od sprezyny.
    I teraz mam zagadke:

    -nagwintowac otwor i wkrecic? Grubosc niewielka.

    -nagwintowac i dodatkowo klej pod łeb ?

    -srubę zamkową wstawic ?

    -czy jakiejs fikusnej podkladki zębatej uzyć ?

    J.

  • 2. Data: 2021-02-09 19:38:13
    Temat: Re: Sruba w plastik
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 9 lutego 2021 o 18:28:01 UTC+1 J.F. napisał(a):
> [...]
    >
    > -nagwintowac i dodatkowo klej pod łeb ?
    >
    > -srubę zamkową wstawic ?
    >
    > -czy jakiejs fikusnej podkladki zębatej uzyć ?

    Kup sobie nową miarkę zwijaną i gitary nie zawracaj.

  • 3. Data: 2021-02-09 22:16:51
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 09/02/2021 18:27, J.F. wrote:
    > -czy jakiejs fikusnej podkladki zębatej uzyć ?

    Nie wiem czy sie nada w tym wypadku, ale używam.

    https://www.aliexpress.com/item/33008141694.html

  • 4. Data: 2021-02-10 10:54:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "heby" napisał w wiadomości grup
    On 09/02/2021 18:27, J.F. wrote:

    >Nie wiem czy sie nada w tym wypadku, ale używam.
    >https://www.aliexpress.com/item/33008141694.html

    Tu sie nie przyda.

    Aczkolwiek o czyms podobnym myslalem, tylko jak to osadzic w
    plastikowej sciance grubosci ~1mm ..

    J.

  • 5. Data: 2021-02-10 10:55:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...

    >Kup sobie nową miarkę zwijaną i gitary nie zawracaj.

    Ale nie lubie prawie dobrych miarek wyrzucac :-)

    J.

  • 6. Data: 2021-02-10 10:59:03
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/02/2021 10:54, J.F. wrote:
    > jak to osadzic w plastikowej
    > sciance grubosci ~1mm ..

    A z kołnierzem?

    https://allegro.pl/oferta/nitonakretka-m3-ocynkowana
    -kol-plaski-10szt-nitka-7134826122

  • 7. Data: 2021-02-10 12:21:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 10 lutego 2021 o 10:59:05 UTC+1 heby napisał(a):
    > A z kołnierzem?
    >
    > https://allegro.pl/oferta/nitonakretka-m3-ocynkowana
    -kol-plaski-10szt-nitka-7134826122
    Przestań się kompromitować dając rady kiedy nie wiesz co to za urządzenie. To że jest
    objęte tajemnicą wiadomo. Tylko nie wiadomo czy to czasami nie jest wibrator analny z
    napędem sprężynowym, i nie był on przeznaczony do pracy ciaglej.

  • 8. Data: 2021-02-11 00:05:33
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.02.2021 o 18:27, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > I tak sobie pomyslalem, ze metalową srube wsadze w miejsce kołka, tylko
    > ona musi przeniesc pewien moment skrecajacy od sprezyny.

    Ja bym kombinował w kierunki wkręta samogwintującego.

    --
    Robert Tomasik

  • 9. Data: 2021-02-11 01:02:48
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-09 o 18:27, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > -nagwintowac i dodatkowo klej pod łeb ?
    >
    > -srubę zamkową wstawic ?
    >
    > -czy jakiejs fikusnej podkladki zębatej uzyć ?

    Daj dwie śruby stożkowe od zewnątrz z łbem schowanym w gzymce i zamalowane.
    Od środka blaszka z dwoma gwintowanymi otworami, albo dwie nakrętki.

    WM

  • 10. Data: 2021-02-11 11:15:15
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2021-02-09 o 18:27, J.F. pisze: