  • 11. Data: 2021-02-15 18:57:03
    Temat: Re: Sruba w plastik
    Od: Swift <p...@g...com>

    Śruba z łbem sześciokątnym. Iglakiem wypiłuj w ściance z tworzywa sześciokąt -
    połączenie przeniesie wtedy moment skręcający. Śrubę do ścianki połącz przez
    oblepienie Poksiliną.
    PP

  • 12. Data: 2021-02-15 21:15:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 9 lutego 2021 o 18:28:01 UTC+1 J.F. napisał(a):
> [...]
    > kolek.
    > Ktory robil też za mocowanie do zwijanej sprezyny, takiej, jak w
    > zegarku.
    >
    > No i kołek sie ulamal, jak to w plastiku.
    >
    > I tak sobie pomyslalem, ze metalową srube wsadze w miejsce kołka,
    > tylko ona musi przeniesc pewien moment skrecajacy od sprezyny.
    > I teraz mam zagadke:
    >
    > -nagwintowac otwor i wkrecic? Grubosc niewielka.
    >
    > -nagwintowac i dodatkowo klej pod łeb ?
    >
    > -srubę zamkową wstawic ?
    >
    > -czy jakiejs fikusnej podkladki zębatej uzyć ?

    Zreperowałeś miarkę czy kupiłeś nowa? Jak zreperowales to z czyjegoś pomysłu
    skorzystałeś?

  • 13. Data: 2021-02-24 22:04:05
    Od: Piotr Wyderski <p...@n...mil>

    Zenek Kapelinder wrote:

    > Zreperowałeś miarkę czy kupiłeś nowa? Jak zreperowales to z czyjegoś pomysłu
    skorzystałeś?

    Miarki nie ma, ale termin obrony doktoratu wyznaczyli... :-)

    Pozdrawiam, Piotr

  • 14. Data: 2021-02-25 11:25:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .
    Zenek Kapelinder wrote:

    >Miarki nie ma, ale termin obrony doktoratu wyznaczyli... :-)

    Miarke kupilem nowa ... ale starą jeszcze naprawie :-)

    J.

  • 15. Data: 2021-02-26 09:37:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Swift" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >Śruba z łbem sześciokątnym. Iglakiem wypiłuj w ściance z tworzywa
    >sześciokąt - połączenie przeniesie wtedy moment skręcający. Śrubę do
    >ścianki połącz przez oblepienie Poksiliną.

    Momen skrecajacy przeniesie, ale jak sie pojawi jakis moment gnacy,
    nawet slaby, to poksylina pusci :-(

    J.

  • 16. Data: 2021-02-26 11:51:49
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-26 o 09:37, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Swift"  napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...

    > Momen skrecajacy przeniesie, ale jak sie pojawi jakis moment gnacy,
    > nawet slaby, to poksylina pusci :-(

    A nie jest tak, że poxilina ma głównie wypełniacz? Podobnie, jak swego
    czasu widziałem jakieś bizony, które też składały się przede wszystkim z
    wypełniacza, a żywicy było tam w ilości symbolicznej.

    Nie lepiej coś w rodzaju distala?

    Nie mam na myśli w/wym. rozwiązania z klejeniem nakrętki, tylko ogólnie:
    do klejenia jako takiego.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2021-02-26 13:30:38
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-25 o 11:25, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Piotr Wyderski"  napisał w wiadomości grup
    .

    > Miarke kupilem nowa ... ale starą jeszcze naprawie :-)

    W czym problem?

    Przygotuj taką wkładkę z blaszki, nagwintuj otwory i całość przymocuj
    wkrętami stożkowymi przez obudowę.
    https://images91.fotosik.pl/476/f5d089d67d8a6353gen.
    jpg

    WM

  • 18. Data: 2021-02-26 15:21:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "WM" napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2021-02-25 o 11:25, J.F. pisze:

    >W czym problem?

    >Przygotuj taką wkładkę z blaszki, nagwintuj otwory i całość przymocuj
> [...]

    Za duzo roboty, to juz lepiej wyrzucic :-)

    J.

  • 19. Data: 2021-02-26 15:39:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 25 lutego 2021 o 11:25:48 UTC+1 J.F. napisał(a):
    > Użytkownik "Piotr Wyderski" napisał w wiadomości grup
    l...

    > Miarke kupilem nowa ... ale starą jeszcze naprawie :-)
    >
    > J.
    Nie ma za co.

  • 20. Data: 2021-02-26 16:36:48
    Od: WM <c...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-02-26 o 15:21, J.F. pisze:
    > Użytkownik "WM"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    jpg

    > Za duzo roboty, to juz lepiej wyrzucic :-)

    Ale ile korzyści z każdego udanego recyklingu :)

    Ścinki blaszki leżą jako odpady przy gilotynie w każdym prawie warsztacie.
    Nawiercenie otworów to tylko chwila.

    WM