  • 31. Data: 2009-03-03 13:44:21
    Temat: Re: Srubokrety do serwisu PC
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "digitaladam" <digitalfilter(male_wlochate)wp.pl> napisał w
    wiadomości news:49aa6b0b@news.home.net.pl...
    > Macie jakieś sprawdzone modele/marki śrubokrętów, których używacie przy
    > składaniu komputerów? Zwykłe, manualne, nie żadne wkrętarki. Co by
    pasowały
    > do standardowych śrubek dostarczanych wraz z obudowami. No i
    najważniejsze,
    > aby wytrzymały nieco dłużej niż tydzień/miesiąc (czyli np. wszelkie Toya
    > itp. odpadają)

    Poszedłem do jakiegoś marketu i takie lepsze to ok 10 - 15 plnów
    Wybrałem eksperymentalnie podobny w kształcie jak wcześniejszy, polski
    - służył mi 10 lat (tzn gwiazdka była tak wykonana jakby wydzielona i w
    innym kolorze
    szarym, stalowym)
    Później zobaczyłem z pewnym zaskoczeniem Made in Germany firma chyba WIHA
    czy coś podobnego.
    Inne śrubokręty nawet w tej samej cenie wytrzymywały w warsztacie amatora
    3- 5 miesięcy. Ten już rok i nie ma ściętych krawędzi.

    Artur(m)