  • 11. Data: 2014-07-09 17:13:03
    Temat: Re: Stacja zdalna na szybko
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
    > Dokładasz drugą kość pamięci (kilka PLN) i można coś na tym porobić. Ew.

    Już to widzę jak dokładasz kość pamięci za kilka zł...

  • 12. Data: 2014-07-09 20:01:54
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/07/2014 16:13, qwerty wrote:
    > Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości grup
    >
    > Już to widzę jak dokładasz kość pamięci za kilka zł...

    Dokladnie, czym starszy sprzet tym drozsza pamiec.
    (~~wiemy o co chodzi)

  • 13. Data: 2014-07-14 11:21:06
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Włoży drugi dysk w miejsce napędu DVD/CD.

    -----

  • 14. Data: 2014-07-14 11:23:29
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Drogie są moduły DDR 1 GB SODIMM.
    512 MB są tanie.

    -----

  • 15. Data: 2014-07-14 14:31:47
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-14 11:21, Użytkownik 666 napisał:
    > Włoży drugi dysk w miejsce napędu DVD/CD.
    >

    > -----

    Nie w każdym modelu jest taka możliwość. No a w stacjonarnym
    i dyski większe pojemnościowo i więcej ich można włożyć do
    środka bez kombinowania.

    Masz jakieś problemy z odpisywaniem pod cytatem ?

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2014-07-16 16:41:50
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    > Drogie są moduły DDR 1 GB SODIMM.
    > 512 MB są tanie.

    Ale mowa jest o kościach.

  • 17. Data: 2014-07-16 20:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > A w czym bedzie lepszy od stacjonarki za 250zł?
    > Poza rozmiarem oczywiście :)

    Kupiłem core duo za 170zł - 2GB ram, 60gb dysk, delikatnie ukszkodzona
    matryca (kilka pionowych kresek)- smiga az miło.
    Dzieki za podpowiedz.