  • 1. Data: 2014-07-09 07:29:46
    Temat: [Gdzie] Splitter Rozdzielacz Rozgałęźnik Extender Trojnik RJ45 (Ethernet)
    Od: "jakson" <j...@e...org>

    Gdzie w Polsce dostane takie cos:
    http://olis.cc/catalogue/userfiles/productlargeimage
    s/product_1609.jpg
    ?

    Szukalem na allegro i nic - same trojniki 3 x gniazdo ethernet
    a ja chce takie jak wyzej.

  • 2. Data: 2014-07-09 08:58:22
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2014-07-09 07:29, *jakson* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    s/product_1609.jpg
    > ?
    >
    > Szukalem na allegro i nic - same trojniki 3 x gniazdo ethernet

    Dwa sygnały jednym kablem?
    Kupiłem coś takiego (w natłoku prawie samych trójników):
    http://allegro.pl/rozdzielacz-sieciowy-rj45-2-kable-
    utp-0-5m-i4223927555.html
    Działa bez problemu - mam tym puszczony net i IPTV z routera FTTH do STB
    i drugiego Routera w salonie :)
    W komplecie były 2 krótkie kabelki. Drugie 2 trzeba mieć swoje no i ten
    jeden który to wszystko połączy :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 3. Data: 2014-07-09 09:47:15
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-09 07:29, jakson pisze:
> [...]
    s/product_1609.jpg
    > ?
    >
    > Szukalem na allegro i nic - same trojniki 3 x gniazdo ethernet

    A później pytanie, czemu mi sieć tak wolno działa, a u kolegi szybciej.
    Jest to niezgodne ze standardem i różnie się może zachowywać. Co chcesz
    w ten sposób osiągnąć? Oszczędzić na kablu?

  • 4. Data: 2014-07-09 09:57:50
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Mirek Ptak napisał:

> [...]
    > i drugiego Routera w salonie :)
    > W komplecie były 2 krótkie kabelki. Drugie 2 trzeba mieć swoje no i ten

    Ciekawe. Jak to dziala? Bo przy tej cenie to nie ma w srodku raczej
    elektroniki. Czyli standard ethernetu musi przewidywac takie cudo :)

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 5. Data: 2014-07-09 10:04:41
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <lpislt$9g8$1@node1.news.atman.pl>
    mr misio <m...@g...pl> wrote:

    utp-0-5m-i4223927555.html

    > Ciekawe. Jak to dziala?

    Normalnie. ;->
    Po dwóch parach idzie jedna setka, po pozostałych dwóch druga setka.

    --
    Jacek Politowski

  • 6. Data: 2014-07-09 10:10:01
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Kupowałem podobny (bez kabelków) rozdzielacz w Meditronicu.
    Bardzo przydatne.
    Ale teraz po prostu sam zaciskam.

    -----

  • 7. Data: 2014-07-09 10:10:57
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Często spada z 1 Gb do 100 Mb i tyle, poza tym śmiga.
    Bywa, że już masz kable w ścianie, a nie chcesz stawiać switcha.

    -----

  • 8. Data: 2014-07-09 10:24:54
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-09 10:04, Jacek Politowski pisze:

    > Normalnie. ;->
    > Po dwóch parach idzie jedna setka, po pozostałych dwóch druga setka.

    I wyciąga pełne 100 megabit?

  • 9. Data: 2014-07-09 10:48:08
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Wed, 09 Jul 2014 10:24:54 +0200, BQB napisał(a):

    utp-0-5m-
    i4223927555.html

    > I wyciąga pełne 100 megabit?

    Oczywiście - standard 100 Mb przewiduje użycie 2 par, 1 Gb 4 pary.

  • 10. Data: 2014-07-09 10:50:25
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-07-09 10:48, jureq pisze:

    > i4223927555.html

    > Oczywiście - standard 100 Mb przewiduje użycie 2 par, 1 Gb 4 pary.

    Standard przewiduje użycie 2x2 pary w jednym kablu do dwóch połączeń? Jaki?