  • 1. Data: 2014-07-06 15:35:30
    Temat: Laptopy Samsung opinie
    Od: Grzegorz <b...@N...pl>

    na Allegro jeden gosc sprzedaje laptop Samsung RV720 i3/320GB/4GB NVIDIA
    GT520M 17c LED , cy wrto kupić ten laptop zł 1 tyś + koszty przesyłki i
    jakie ogólne opinie nt. laptopów Samsung,a ??

  • 2. Data: 2014-07-06 15:47:29
    Temat: Re: Laptopy Samsung opinie
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    co za idiotyczne pytanie, to chyba oczywiste, że każdy laptop sprzedany
    przez po jest dobry, a sprzedany przez pis jest zły... nie uczyli Cię
    tego w nowoczesnej po-szkole?

  • 3. Data: 2014-07-06 15:58:12
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 6.07.14 15:47, feldmarszałek tusk pisze:

    > co za idiotyczne pytanie, to chyba oczywiste, że każdy laptop sprzedany przez po
    > jest dobry, a sprzedany przez pis jest zły... nie uczyli Cię tego w nowoczesnej
    > po-szkole?

    Wystarczy w przytoczonym cytacie zamienić słowa "pytanie" na "odpowiedź", "PO" na
    "PiS", by otrzymać równie idiotyczną odpowiedź na Twój wpis.

    --
    collie

  • 4. Data: 2014-07-06 17:30:54
    Od: fifak <f...@o...pl>

    W dniu 2014-07-06 15:35, Grzegorz pisze:
    > na Allegro jeden gosc sprzedaje laptop Samsung RV720 i3/320GB/4GB NVIDIA
    > GT520M 17c LED , cy wrto kupić ten laptop zł 1 tyś + koszty przesyłki i
    > jakie ogólne opinie nt. laptopów Samsung,a ??

    samsung= shit

    nienaprawialny jednorazowy shit

    znajomemu padła zalana klawiatura, okazało się że jest zintegrowana z
    obudową i całą obudowę trzeba wymienić

    z drugiej strony to może dzisiaj wszystkie lapki tak mają...

  • 5. Data: 2014-07-06 17:55:15
    Od: ZakonSpirowany <x...@g...com>

    W dniu 06-07-2014 17:30, fifak pisze:
    > z drugiej strony to może dzisiaj wszystkie lapki tak mają...

    Nie.
    I nawet jak padnie płyta główna, to sprawną, używaną można kupić za
    100-300 zł i samodzielnie wymienić (lub dać znajomemu za kega czy coś
    takiego).
    Jeśli ktoś laptopa nie naprawia, to znaczy tylko tyle, że się mu to nie
    kalkuluje (bo np. stać go na nowy, nowocześniejszy).

    --
    ?(??_?)? ? ???

  • 6. Data: 2014-07-06 18:06:27
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    >co za idiotyczne pytanie, to chyba oczywiste, że każdy laptop sprzedany
    >przez po jest dobry, a sprzedany przez pis jest zły... nie uczyli Cię tego
    >w nowoczesnej po-szkole?

    Żal mi twojej matki, pojebie.

  • 7. Data: 2014-07-06 18:13:08
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    mi żal twojego tuska, ale jakoś muszę to znieść...

  • 8. Data: 2014-07-06 20:33:08
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    >mi żal twojego tuska, ale jakoś muszę to znieść...

    Naucz się chociaż cytować kretynie. Gdzie się lęgną tacy troglodyci?

  • 9. Data: 2014-07-06 20:49:18
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    w twojej europie i twoim watykanie...

    co to za obraźliwe słowo troglodyta, to jakieś pedalskie pozdrowienie?

  • 10. Data: 2014-07-06 21:17:44
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "feldmarszałek tusk" napisał w wiadomości grup

    >w twojej europie i twoim watykanie...

    Nie mam ani europy ani watykanu błaźnie pospolity :)

    >co to za obraźliwe słowo troglodyta, to jakieś pedalskie pozdrowienie?

    Na pedalskich pozdrowieniach sam powinieneś znać się najlepiej. W końcu
    publicznie i od dawna nadstawiasz dupy jarkowi. A troglodyta to ty, czyli
    ścierwo gorsze od hieny.