  • 21. Data: 2023-09-15 20:55:53
    Temat: Re: Stare dyski SSD
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Mam podobną płaską formatu A4 Agfę z przystawką do filmów, z tym że o ile 6x6 to
    pewnie jeszcze dawało radę, to mały obrazek miał
    małą rozdzielczość.
    Dziś takie skanery za pół darmo rozdają :-)
    https://allegrolokalnie.pl/oferta/skaner-agfa-snapsc
    an-1236s-przystawka-do-negatywow
    Kłopot może być z podłączeniem złącza równoległego Centronics.

    -----
    > mam skaner Epson Photo, jednak badzo stary, tylko 2400x4800 DPI fizycznej
    rozdzielczości.

  • 22. Data: 2023-09-16 07:43:42
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-09-15, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > Ja jako fotograf rozumiejący potrzebę digitalizacji mam lustrzankę. Ale
    > analogowego Nikona. Więc ciężko zgigitalizować na analog, aczkolwiek bywały
    > jakieś cyfrowe dupki do lustrzanek.
    >
    > W każdym razie lepsze jest mieć choćby i niedoskonałe kopie cyfrowe
    > analogowych materiałó, niż ich nie mieć.
    >
    > Na razie nie mam na zbyciu ok. dwóch tysięcy na używany skaner z ICE.
    > Ale mam skaner Epson Photo, jednak badzo stary, tylko 2400x4800 DPI
    > fizycznej rozdzielczości. Ale daje sobie radę.

    Sam mam Epsona V600 kupionego parę lat temu za ca 1300zł (w
    przeliczeniu). Kiedyś marzył mi się porządny, dedykowany, np. Nikona,
    ale teraz to już chyba wylacznie Plusteki nowe. Nie mam przekonania czy
    są warte te 1.5-2kzł.

    Za to namnożyło się takich fotograficznych zintegrowanych w cenach nawet
    przystępnych. Kupiłem jakiś czas temu Kodaka Scanzę, ale jakość była tak
    denna, że zwróciłem szybciutko. Strach pomyśleć jak skanują te tańsze,
    ale kto wie.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2023-09-16 08:15:03
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    Widzę, że nasadki są nadal dostępne, ale mało i trudniej odszukać:
    https://allegro.pl/oferta/jjc-fda-k1-zestaw-adaptera
    -do-digitalizacji-kliszy-14293348439

    --
    Marcin

  • 24. Data: 2023-09-23 18:06:57
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 16 wrz 2023 o 07:43, Marcin Debowski pisze:

    > Strach pomyśleć jak skanują te tańsze,
    > ale kto wie.

    Kiedyś qpiłem w Lidlu -- szybciorem zwróciłem.
    Nawet z podłączeniem było ciężko, bo wbrew
    opisowi skaner dedykowano WXP, nie W10.

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 25. Data: 2023-09-28 20:28:18
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 5 wrz 2023 o 01:21, Marcin Debowski pisze:

    > nie ma tam zbyt wielu rzeczy, które obiektywnie
    > warto z pasją odtworzyć. Przynajmniej u mnie.

    [odtwarzając -- człek widzi swą głupotę sprzed lat i myśli...
    - wówczas byłem głupi, czy nadal jestem głupi?
    a przecież myślenie jest bezcenne...]

    O, prawda, różnie z tym bywa...
    Nie sądź, prawda, wszystkich na podstawie siebie...

    --
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s