  • 1. Data: 2010-02-27 17:00:26
    Temat: vectra c czujnik w drzwiach czy gdzie
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    witam
    vectra c 2002 gts, pytanie
    gdzie w tylnych drzwiach znajduje sie czujnik zamknietych/otwartych drzwi ?
    bo mam zamkniete komp pokazuje ze otwarte......
    wczesniej naciskalem wszystko na okolo w drzwiach siedzeniu i jakos gasl..
    teraz mi sie niechce znowu w to bawic.
    musze zlokalizowac przyczyne wie ktos ?????
    gdzie moge szukac?:)

  • 2. Data: 2010-02-27 19:04:09
    Temat: Re: vectra c czujnik w drzwiach czy gdzie
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-02-27 17:00:26 +0100, "bartek" <f...@w...pl> said:

> [...]
    > teraz mi sie niechce znowu w to bawic.
    > musze zlokalizowac przyczyne wie ktos ?????

    Tu
    <http://forum.vectraklub.pl/index.php/topic/58109-dz
    iwne-zachowanie-sie-kontrolek-drzwi/page__st__20?s=b
    c376c91f450564563758d7ade40bca6>
    twierdzą, że w zamku.

    --
    Bydlę