  • 1. Data: 2021-06-03 01:37:52
    Temat: Straszna rzecz się ;) stała...
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida..Console>

    Zaktualizowałem 64W10 do: 21H1, 19043.985,
    Windows Feature Experience Pack 120.2212.2020.0...

    W chwil kilka zaledwie; z jednym jeno restartem po drodze.
    Można powiedzieć -- niespodziewanie! Ledwo chwila nieuwagi
    wystarczyła... Coś straszliwego... Zaliż to zwiastun końca
    (jakże mONdrych) aktualizacji zżerających: dyski SSD; HDD;
    energię elektryczną; czas; ludzkie_unerwienie. ;) Domiarem
    złego -- tak zaktualizowałem świeżuteńką kopię, poczynioną
    nieco wcześniej i raz tylko (do uruchomienia aktualizacji)
    odpaloną. Nawet wolnego miejsca na systemowej partycji nie
    miałem dużo -- cała (są simlinki, więc trudno zgadnąć, ile
    naprawdę zajmuje miejsca całość) raptem 40GB. Po wszystkim
    skasowałem ~5GB plików związanych z aktualizowaniem... Ale
    na szczęście już są kolejne aktualizacje, w tym opcjonalna
    2021-05 Podgląd aktualizacji skumulowanej dla systemu
    Windows 10 Version 21H1 w przypadku systemów opartych
    na architekturze x64 (KB5003214)
    i antywirusowa... Dzisiaj (w dniu mych imienin) zaliczyłem
    już pięć aktualizacji... Opcjonalna dopiero przede mną. :)

    -=-

    ZUS zachorował na schizofrenię...
    Sam (swym kreatUrem) zbudował DRA -- błędnie...
    Przyjął tę błędną i ostrzegł -- sprawdziłem tedy
    i uznałem potrzebę wysłania korekty, lecz:
    - korekty nie można poczynić, gdyż nie ma co korygować
    - kolejny raz nie można wysłać, bo już jest wysłana
    Powtórzyłem to kilkakrotnie -- nie_ma zarazem i jest...
    Fuksem postawiłem korektę, ale jej nie wysłałem, gdyż
    ZUS jej nie chciał... Miast niej innym fuksem wysłałem
    ponownie poprawną DRA jako niekorektę... Tak oto mam
    dwie DRA ze stosownym numerem 1 -- ZUS liczy od jedynki...
    (pierwsza korekta ma numer 2, druga korekta ma numer
    3 itd... -- logicznie)

    W zanadrzu mam już korektę z numerkiem 2 -- wysłać chcę za dni kilka...

    --