  • 61. Data: 2010-03-05 19:34:08
    Temat: Re: Re: Strefa zamieszkania a parkowanie naprzejściu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości news:

    > Nic z tego - wszystko kosztuje.

    To znaczy co konkretnie, że metr w bloku jest droższy od metra w parterowm
    domu tak ze dwa razy?
    Ja Ci powiem co - darmozjady u developera i on sam.

    > Problem stanowi zrozumienie, że uzbrojony teren też, i jak ktoś
    > koniecznie chce w takim miejscu parkować, to *jest* problem
    > kosztu.

    Tak, tego zawyżonego o set procent.

    > Niekoniecznie spadną,

    Spadną, bo skoro będzie można na nich wybudować mniej bloków, czyli mniej
    klintów złupić to się ich nie opłaci po tej samej cenie kupić.

    > I mówisz że "nikt" nie zapłaci za porozkładanie (i utrzymanie)
    > odpowiednio większej ilości rur i innych instalacji, nawet
    > zakładając że jest nieograniczone przyrodniczo (rzeka np.)
    > albo administracyjnie miejsce?

    Mówisz o dodatkowych 80 m rury?
    Koszt pomijalny przy koszcie budowy bloku.

  • 62. Data: 2010-03-06 13:10:33
    Od: cztery <r...@d...trzy>

    > Ok, ale ile miejsca jest potrzebne emerytom? 2? 3 metry?! Jak zostawię 1
    > metr pod zacieśnionym blokiem, to z pewnością wystarczy na normalne
    > przejście, czy przejazd na wózku inwalidzkim.

    Z pewnoscia nie wystarczy.
    "Szerokosc" czlowieka szacowana jest na 0.75 metra. Jak maja sie minac
    dwie osoby potrzeba 1.5 metra - i taka jest minimalna odleglosc jaka
    zgodnie z prawem wolno Ci zostawic.

  • 63. Data: 2010-03-06 14:08:57
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 06 Mar 2010 13:10:33 +0100, cztery wrote:

    >Z pewnoscia nie wystarczy.
    >"Szerokosc" czlowieka szacowana jest na 0.75 metra. Jak maja sie minac
    >dwie osoby potrzeba 1.5 metra - i taka jest minimalna odleglosc jaka
    >zgodnie z prawem wolno Ci zostawic.

    Szerokosc Malucha - 1380mm. Zewnetrzna :-)

    J.

  • 64. Data: 2010-03-06 20:13:44
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 09:47:57 +0100, GK napisał(a):

    > Ostatnio często widzę parkujące auta na przejściu dla pieszych w tzw.
    > strefie zamieszkania. Straż Miejska pomimo zgłoszenia nie chce podjąć
    > interwencji. Auta blokują przejście m.in. osobom niepełnosprawnym.
    > Czy słusznie? Co można z tym zrobić? Czyli jak jest strefa to już nie
    > obowiązują przepisy PORD? Skoro można na przejściu to i na zakazie
    > zatrzymywania się?

    Opierdolić. W strefie zamieszkania oni mają prawo i obowiązek działać.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 65. Data: 2010-03-06 20:16:00
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 03 Mar 2010 10:11:22 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Inną kwestią jest "jurysdykcja" SM i policji w kwestii parkowania, ale
    > ma to związek nie ze strefa zamieszkania, ale ze statusem drogi
    > (publiczna, wewnętrzna, prywatna...).

    Nie ma to zastosowania. W Strefie zamieszkania Policja i SM działa tak, jak
    na drodze publicznej.

  • 66. Data: 2010-03-07 23:55:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    cztery wrote:

    > To wracaj z pracy autobusem/tramwajem/pociagiem/metrem/rowerem. Nie
    > bedziesz mial takiego problemu.

    "Sam se wracaj."

    --
    cokolwiek