-
11. Data: 2010-02-19 10:04:30
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
MarcinJM pisze:
> Jacek pisze:
>> MarcinJM pisze:
>>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>>
>>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
>>> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
>>> pedalu sprzegla.
>>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>>>
>>
>> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
>> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
>> Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
>
> 75KM.
> Uturbiony silnik ma na rajdach przelicznik x 1.4, startuje w wyzszej
> klasie.
A nawet x1.7 dla benzyny, czyli się robi klasa 4 można się ścigać z
Astrami GSi i tym podobnymi wynalazkami ;)
Dodatkowo po utopieniu dodatkowych 1500-2000zł można z tego 1.2
wyciągnąć spokojnie 90KM.
-
12. Data: 2010-02-19 10:23:39
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: to <t...@a...xyz>
MarcinJM wrote:
> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>
> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie. Dzwignia sprzegla
> z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
A tak z ciekawości ile to mniej więcej kosztowało?
--
cokolwiek
-
13. Data: 2010-02-19 10:38:15
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>
A tarcze? :)
-
14. Data: 2010-02-19 10:47:51
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
to pisze:
> MarcinJM wrote:
>
>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>
>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie. Dzwignia sprzegla
>> z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>
> A tak z ciekawości ile to mniej więcej kosztowało?
Ja kupilem cale punto, anglika, poniewaz same silniki byly w... tej
samej cenie i z niewiadomym (tzn. deklarowanym slownie) przebiegiem.
policzmy:
Punto wraz z transportem: 2000
Silnik seicento sprzedalem za 750zl
Daje: 1250 "w plecy"
Ale. Wykorzystalem oryginalny wydech (przyciety do odpowiednich
rozmiarow) punto oszczedzajac min. 300 zl i mnostwo kombinacji to
zmniejsza "w plecy" do ok 1000zl. Mam kluczyk z immobilizerem,
zaoszczedzilem na "odkodowaniu" immo z kompa (100-200zl?)
Sprzedalem sporo czesci do punto (za grosze, byle wyprzedac) za 500zl.
To daje na minusie 500zl
A jeszcze mam mnostwo czesci do sprzedania, wiec na 100% wyjde na
nieduzy plus finansowy.
Robota:
Wszystko robilem sam, wiec trudno mi policzyc koszty robocizny, ale
"obcemu" warsztatowi min. 1000zl trzeba byloby dac.
Koszty dodatkowe, typu wymiana rozrzadu, olejow, etc nie wliczam bo to
eksploatacyjka
Sadze, ze nawet zlecajac takie dzialanie i rozsadnie robiac zakupy na
takiej zabawie mozna jeszcze pare groszy zarobic :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
15. Data: 2010-02-19 10:50:07
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Nex@pl pisze:
> A tarcze? :)
Czujnikiem zegarowym mierzone. Idealne. Zreszta nawet nowki Brembo
zalozylem "na probe". To samo.
Najbardziej teraz mi polos podpada. Tym bardziej, ze z tego co kojarze,
na szybko przegub marki Kamoka zalozylem, czyli bardzo budzetowy.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
16. Data: 2010-02-19 10:56:55
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
MarcinJM pisze:
> to pisze:
>> MarcinJM wrote:
>>
>>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>>
>>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie. Dzwignia sprzegla
>>> z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu sprzegla.
>>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>>
>> A tak z ciekawości ile to mniej więcej kosztowało?
>
> Ja kupilem cale punto, anglika, poniewaz same silniki byly w... tej
> samej cenie i z niewiadomym (tzn. deklarowanym slownie) przebiegiem.
>
> policzmy:
> Punto wraz z transportem: 2000
> Silnik seicento sprzedalem za 750zl
> Daje: 1250 "w plecy"
>
> Ale. Wykorzystalem oryginalny wydech (przyciety do odpowiednich
> rozmiarow) punto oszczedzajac min. 300 zl i mnostwo kombinacji to
> zmniejsza "w plecy" do ok 1000zl. Mam kluczyk z immobilizerem,
> zaoszczedzilem na "odkodowaniu" immo z kompa (100-200zl?)
>
> Sprzedalem sporo czesci do punto (za grosze, byle wyprzedac) za 500zl.
> To daje na minusie 500zl
> A jeszcze mam mnostwo czesci do sprzedania, wiec na 100% wyjde na
> nieduzy plus finansowy.
>
> Robota:
> Wszystko robilem sam, wiec trudno mi policzyc koszty robocizny, ale
> "obcemu" warsztatowi min. 1000zl trzeba byloby dac.
>
> Koszty dodatkowe, typu wymiana rozrzadu, olejow, etc nie wliczam bo to
> eksploatacyjka
>
> Sadze, ze nawet zlecajac takie dzialanie i rozsadnie robiac zakupy na
> takiej zabawie mozna jeszcze pare groszy zarobic :)
Aaaa, no jeszcze musialbym pompe paliwa kupic puntowa. A to kolejny
grosz w plecy. A tak mam Puntowa pompe zamontowana, a sejcentowa do
sprzedania. Do sprzedania wydech seicento z katem. Zawsze sie pare
groszy odzyska :)
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
17. Data: 2010-02-19 14:03:46
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "Marcus Wright" <x...@c...pl>
Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:hllccl$rt4$1@news.onet.pl...
> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>
> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok pedalu
> sprzegla.
> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie) czy
Civic 1.4 iS 90KM.
Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:) I czy jest te 10s do setki?
Przy 700 KG masie własnej i około 75 KM powinno dać radę...
-
18. Data: 2010-02-19 14:17:31
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Marcus Wright pisze:
> Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:hllccl$rt4$1@news.onet.pl...
>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>
>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
>> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
>> pedalu sprzegla.
>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>
> A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
> Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
> czy Civic 1.4 iS 90KM.
> Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:) I czy jest te 10s do
> setki? Przy 700 KG masie własnej i około 75 KM powinno dać radę...
Tyle, ze wspolczesne fury sa dosc ciezkie. U mnie przelicznik jest 1KM
na 10kg z szoferem. Wiem, wiem, zadna rewelacja. Natomiast dosc
przyzwoity to wynik, jesli spojrzec na poniesione naklady.
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
19. Data: 2010-02-19 14:23:31
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: MarcinJM <m...@i...pl>
Marcus Wright pisze:
> Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> news:hllccl$rt4$1@news.onet.pl...
>> http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
>>
>> Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
>> Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
>> pedalu sprzegla.
>> Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
>
> A jaki jest efekt? I tak nadal objedzie Cię każde auto ~90-100 KM...
> Nie wspomnę o jakichś małych pociskach typu Colt 1.6 116 KM (fabrycznie)
> czy Civic 1.4 iS 90KM.
> Pytam się z ciekawości co chciałeś osiągnąć?:) I czy jest te 10s do
> setki? Przy 700 KG masie własnej i około 75 KM powinno dać radę...
A do 100kmph ciezko mi zmierzyc u mnie na Mazurach, bo..... nie znam
zadnego w miare plaskiego odcinka :)
Co do Colta, czy Civica. Rozbicie seicenta na szutrach, czy innych
treningach mniej boli, niz rozbicie kazdego innego auta. Prawda?
--
Pozdrawiam
MarcinJM
-
20. Data: 2010-02-19 14:42:26
Temat: Re: Swap silnika z punto do sejacza zakonczony :)
Od: "kogutek" <k...@v...pl>
> MarcinJM pisze:
> > http://marcinjm.fotosik.pl/albumy/735639-2.html
> >
> > Filtr udalo sie zmiescic pod zderzakiem dosc zgrabnie.
> > Dzwignia sprzegla z dodatkowym mocowaniem linki, zeby skrocic skok
> > pedalu sprzegla.
> > Deska kokpitu podcieta tyle ile sie dalo.
> >
>
> o ile widze to 1,2 ma 70 KM
> natomiast seicentowe 1,1 ma 55 (tyle co 0,9 sporting).
> Czy nie prosciej bylo dorzucic turbine do 1,1?
po co. Z 55 koni prawie beznakładowo można zrobić 80 koni. Za 4 tysiące można
zrobić 100 koni bez turbiny, podtlenku azotu.
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl