  • 11. Data: 2011-08-10 13:55:50
    Temat: Re: Synchronizacja katalogów
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    W dniu 2011-08-09 20:41, Mariusz Kruk pisze:
    > epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done< "Wojciech "Spook" Sura"

    > Bez informacji o wcześniejszym stanie, program uzna, że pliki są nowe
    > i należy je wkopiować do drugiego katalogu, a nie że nastąpiło
    > usunięcie.

    W sumie jak bym robił taki program za kasę i grozili mi prawnicy
    wkurzonego klienta, wolę dograć plik niż skasować ;)

    Kiedyś w podobnym celu uzyskania informacji, (wręcz zdarzeń) np o datach
    wrzucania plików zamierzaliśmy wejść w kontrolowany przez nas serwer
    serwer systemu plików np. WebDav i robić podobne rzeczy.
    Na Sambie też trochę się da.

    Ale nie doszło do tego.

  • 12. Data: 2011-08-13 04:06:11
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Fri, 05 Aug 2011 11:36:40 +0200, Wojciech "Spook" Sura napisał(a):

    > Wydaje mi się, że chyba wystarczy sama data ostatniej synchronizacji.
    > Wszystko wskazuje na to, że bez tej informacji nie uda się tego problemu
    > rozwiązać. Dzięki za odpowiedź.
    >
    > Pozdrawiam -- Spook.

    Czesc Wojtek.
    Na grupie praca.oferowana widzialem Twoje ogloszenie.
    Mozesz w jednym zdaniu powiedziec do czego Ci potrzebne zdjecie kandydata?

    Pozdrawiam.

  • 13. Data: 2011-08-13 20:00:33
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook"mad@hatter"op.pl>

    Dnia 13-08-2011 o 06:06:11 Jacek <a...@o...pl> napisał(a):
    > Czesc Wojtek.
    > Na grupie praca.oferowana widzialem Twoje ogloszenie.
    > Mozesz w jednym zdaniu powiedziec do czego Ci potrzebne zdjecie
    > kandydata?

    Nie mam zielonego pojęcia. Jestem jedyną osobą w dziale, która aktywnie
    uczestniczy w życiu grup dyskusyjnych i dlatego to ja wywiesiłem tamto
    ogłoszenie. Jeśli bardzo chcesz się dowiedzieć, po co kandydaci mają
    załączać zdjęcia, napisz do naszych kadr :)

    > Pozdrawiam.

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !