  • 1. Data: 2010-02-01 21:02:55
    Temat: Golf iV
    Od: Jaro <s...@a...de>

    Witam,

    Przymierzam sie do zakupu golfa IV:

    Oto co o nim wiem:

    Golf IV Highline
    3 drzwiowy
    Prod: 08/1998
    1.6l 75kw/101PS (benzyna)
    199000 km

    ABS, wspomaganie kierownicy, immobilizer, poduszki powietrzne dla
    kierowcy i pasazera, poduszki powietrzne boczne, zamek centralony z
    pilotem, elektrycznie opuszczane szyby, elektr. lusterka boczne
    podgrzewane, przy zamykaniu kluczem w zamku zamykaja sie szyby, alarm,
    klimatyzacja, przyciemnione swiatla tylnie?, halogeny, radio na mp3/cd z
    wejsciem usb, 6 glosnikow (4 z przodu 2 z tylu), oparcia na ramie
    (opuszczane) z przodu i z tylu, skorzana kierownia przestawialna w
    pionie, skorzana raczka biegow, siedzenia sportowe highline, regulacja
    wysokosci siedzenia kierowcy, orginale felgi aluminiowe z oponami
    letnimi (2-letnie), opony zimowe 2 letnie z felgami aluminiowymi, układ
    rozrządu i pompa wodna wymienione przy 135 tys, komputer pokladowy z
    pokazywaniem sciezki spalenia paliwa, przejechanych km, sredniej
    szybkosci, spalania itp. Wymiana oleju mniedzy 10-15k km.

    Samochod jest bardzo dobrze utrzymany i zadbany, drugi wlasciciel,
    kupiony w salonie jako 4 letni samochod, prawie na 100% bezwypadkowy
    (wlasciciel twierdzi ze bez wypadku, jezeli by cos bylo to przed jego
    zakupem). Powod sprzedania to zakup nowego samochodu ze wzgledu na
    powiekszenie rodziny. Sprzedaje mi go znajomy z pracy wiec nie chce mi
    go na sile wcisnac, poprostu dal oferte.

    Chce za niego 3000 euro i jak twierdzi on i kilku innych znajomych
    dostal by za niego spokojnie 3,5k euro. Wiec niby okazja.

    Chcialem sie jednak zapytac co o tym sadzi ktos kto sie na samochodach
    zna. Ja niestety do nich nie naleze.

    Pytanie jest czy 3k euro to dobra cena i co moze sie w nim w najblizszym
    czasie (2 lata) popsuc. No i generalnie interesuje mnie opinia znawcow :)

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 2. Data: 2010-02-01 21:24:42
    Temat: Re: Golf iV
    Od: topek <topek-sp*m...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Jaro pisze:
> [...]
    > 1.6l 75kw/101PS (benzyna)
    > 199000 km
    >
    > ABS, wspomaganie kierownicy, immobilizer, poduszki powietrzne dla

    Udalo mi sie kupic porownywalny szwagrowi.
    Tyle ze mniej kilometrow i mlodszy o rok.
    http://img408.imageshack.us/img408/6384/golf.png

    Auto w REWELACYJNYM stanie :)

    Kupilismy za 3300 EUR :)

    Wiec cena za Twoj jest lekko za duza.
    Bo auto jest juz rok starsze (mamy 2010 :)

    Zbij na 2900 :]

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

    "Nie lubisz ty bratku swojej repliki,
    gdy patrzysz na mnie w oczach masz kurwiki"

  • 3. Data: 2010-02-01 21:27:12
    Od: Jaro <s...@a...de>

    Hejo,

    Ze zbiciem ceny raczej bedzie ciezko, z tym ze kolega dorzuci 1,5 roczne
    navi. Wiec w sumie troche zaoszczedze na zakupie nowego :)

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 4. Data: 2010-02-01 22:09:35
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Jaro"

    > Chce za niego 3000 euro i jak twierdzi on i kilku innych znajomych
    > dostal by za niego spokojnie 3,5k euro. Wiec niby okazja.

    Skoro chce sprzedać i oferują mu 3500, to chyba ma nie równo pod
    sufitem skoro Tobie odda za 3000, no chyba, że się kochacie ;-)

  • 5. Data: 2010-02-01 22:17:22
    Od: Jaro <s...@a...de>

    Witam,

    Nie wystawial go jeszcze na sprzedarz, poprostu wycenili go znajomi na
    3,5. Dla mnie zrobil oferte bo jestem znajomym z pracy. Jesli ja nie
    wezme to nie bedzie dla niego zaden problem. Poprostu wystawi na
    sprzedasz i sie bedzie dalej martwil.

    Pozdrawiam
    Jaro

  • 6. Data: 2010-02-01 22:53:04
    Od: "WIHEDCNF" <2...@h...nl>

    Użytkownik "Jaro"

> [...]
    > na 3,5. Dla mnie zrobil oferte bo jestem znajomym z pracy. Jesli ja
    > nie wezme to nie bedzie dla niego zaden problem. Poprostu wystawi na

    Znając życie sprzeda za 2500 i jeszcze się będzie cieszył ;-) no
    chyba, że auto super pewne, a to sądząc z opisu może takim nie być
    (czytaj 4 letnia przerwa w życiorysie) - przebieg o ile oryginalny to
    właściwie pikuś, silniczek powinien jeszcze sporo wytrzymać.

  • 7. Data: 2010-02-01 22:59:03
    Od: "fajnefele" <f...@g...pl>

> [...]
    > to nie bedzie dla niego zaden problem. Poprostu wystawi na sprzedasz i sie

    Za zadbany egzemplarz warto zaplacic powyzej rynkowej. Jak pewny i ci sie
    akurat ten nudens podoba to bierz. O zadbane autko nie latwo.

  • 8. Data: 2010-02-01 23:27:53
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jaro" <s...@a...de> napisał w wiadomości
    e.net...
> [...]
    > czasie (2 lata) popsuc. No i generalnie interesuje mnie opinia znawcow :)

    Za 3800Euro to można kupić Honde Civic z 2003r 1.7 CTDi czy jak to tam sie
    diesla określa.
    Auto 5lat młodsze...

    Lewis
    Hornet PC 4111 na sprzedaż
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 9. Data: 2010-02-02 00:35:25
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 01 Feb 2010 22:17:22 +0100, Jaro napisał(a):

    > sprzedarz,
    > sprzedasz

    Do trzech razy sztuka?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 10. Data: 2010-02-02 08:22:15
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Jaro" <s...@a...de> napisał w wiadomości
    e.net...

    > Chce za niego 3000 euro i jak twierdzi on i kilku innych znajomych
    > dostal by za niego spokojnie 3,5k euro. Wiec niby okazja.

    Mnie z kolei ciekawi dlaczego EUR.
    Czyżby emigrant z Francji?
    Może chce zyskać na zwyżce?
    ....aaaaa jedzie do córki, do Niemiec!