  • 21. Data: 2021-03-02 00:38:50
    Temat: Re: Szary wydruk z atramentówki
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > IMO nic sensownego. No, można zadrukować gęsto parę kartek, może się
    > przegryzie:) Z doświadczenia z drukarami HP wiem że tusze zamienniki
    > nie dają czerni i tyle.

    Moje zamienniki są czarniejsze niz oryginały, no i w ogóle wszystkie
    kolory OK.

    --
    animka

  • 22. Data: 2021-03-02 06:15:58
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > za parę minut czyszczenia cardriga, zostanę ze starą drukarką

    A co do szarego wydruku? Kiepski, przeterminowany atrament, czy część dysz
    jeszcze zapowietrzona, a może uszkodzona? Co o tym myślisz?

    Pzdr

  • 23. Data: 2021-03-02 06:17:22
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    > rozmowy w aero2 są po 10 groszy. jeśli tylko gadasz (seniorzy) to za 25zł
    > masz 250minut.

    To operator, jakiej sieci?

    Pzdr

  • 24. Data: 2021-03-02 06:19:54
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" napisał:

    > Sporo osób się nad tym zastanawia. Śmiać się z ciebie
    > czy płakać nad tobą.

    Nie masz obowiązku pisania w moim wątku. Nie podoba Ci się mój sposób
    pytania to zignoruj mnie. Musisz obrażać?

    Pzdr

  • 25. Data: 2021-03-02 06:23:17
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > IMO nic sensownego. No, można zadrukować gęsto parę kartek, może się
    > przegryzie :)

    Pierwszy wydruk po udrożnieniu był bardzo dobry. Czerń była czarna :)
    Wydrukowałem już chyba 50 kartek i jest bez zmian.

    Pzdr

  • 26. Data: 2021-03-02 06:25:51
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał:

    > To ciekawe, nigdy nie miałem do czynienia z atramentówkami HP, miałem
    > kilka Canonów i nigdy nie było problemu z czarnymi zamiennikami. Czy mają
    > jakiś zasadniczo różny inny skład chemiczny?

    Pewnie nie różnią się jakoś zasadniczo. Czytałem w sieci, że są atramenty
    barwnikowe i pigmentowe. Podobno te drugie są lepsze, ale jaki ja mam nie
    wiem.

    Pzdr

  • 27. Data: 2021-03-02 06:27:18
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Animka" napisała:

    > :-)

    Co Cię tak śmieszy grupowa kretynko? Chamstwo do n-tej potęgi?

    Bzpzdr

  • 28. Data: 2021-03-02 06:29:46
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" napisał:

    > Wlałeś jakiś trefny atrament. Czy na pewno był czarny i na pewno do tej
    > drukarki? Teraz chyba masz dwa wyjścia. Pogodzić się z tym, drukować i
    > zaczekać, aż ten atrament się zużyje i zalać właściwy

    Atrament dedykowany do tej drukarki, tyle że przeterminowany. Mógł się
    zdegradować?

    Pzdr

  • 29. Data: 2021-03-02 07:26:05
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-01, Kamil <m...@t...pl> wrote:
    > Witam
    >
    > HP PSC 1210. Długo stała nieużywana. Udrożniłem atrament, wydrukowałem
    > kawałek jakiegoś tekstu. Wydruk idealny. Coś mnie podkusiło i postanowiłem
    > dolać atramentu. Przelałem kartridż, przestał drukować.Odessałem trochę
    > atramentu dedykowana ssawką i drukuje, ale na szaro. Wydruk jest równy,
    > ostry, ale nie mocno czarny jak wcześniej, ale szary. Co mogę jeszcze
    > zrobić, aby to naprawić?

    Dolałeś tego samego atramentu, czy innego?

    --
    Marcin

  • 30. Data: 2021-03-02 07:27:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-01, Adam <a...@p...onet.pl> wrote:

    > A czy Canon przypadkiem, tak jak Epson, nie pracuje w technologii piezo?

    Epson, Brother - piezo; Canon, HP - termicznie. Przynajmniej co do
    zasady, tj. głownych lini produktów.

    --
    Marcin