  • 41. Data: 2021-03-02 16:28:14
    Temat: Re: Szary wydruk z atramentówki
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" napisał:

    > W jeden dzień?

    W czym problem? Wkładam 10 kartek i wio. Kilka minut odpoczynku i znów to
    samo :) A tak naprawdę to już kilka dni minęło zanim zdecydowałem się
    napisać na grupę.

    > Kup laserówkę ;-)

    Mam, ale gołą mono, a czasami potrzebny jest kolor i skaner.

    Pzdr

  • 42. Data: 2021-03-02 16:32:08
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > Nie słyszałem żeby HP sprzedawał atrament na dolewki albo nawet zezwalał
    > na taką procedurę.

    Nie zezwala, ale "piraci" jakoś to omijają. kartridży nie produkują, ale
    napełniają zużyte i sprzedają jako "nowe" zamienniki.

    > A co do przeterminowania, to kupowałem kartridże nawet 5 lat po terminie i
    > działały.

    Jeśli oryginały to jasne, ale ja mam podróbkę.

    Pzdr

  • 43. Data: 2021-03-02 16:33:46
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "Marcin Debowski" napisał:

    > Dolałeś tego samego atramentu, czy innego?

    Oto jest pytanie :) Kto to może wiedzieć co jest w tym wkładzie?

    Pzdr

  • 44. Data: 2021-03-02 16:53:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 2 Mar 2021 16:32:08 +0100, Kamil napisał(a):

    > Jeśli oryginały to jasne, ale ja mam podróbkę.

    No to kicha. Nie wiadomo co dolaleś do nie wiadomo czego :) Daj se
    spokój z kombinacjami, nie trać czasu i zdrowia :) Czarny HP56, 5 lat
    po terminie na Allegro jest w tej chwili za 20 zł plus 9 zł wysyłka.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 45. Data: 2021-03-02 21:51:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    https://a2mobile.pl/

  • 46. Data: 2021-03-02 21:52:27
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.03.2021 o 21:51, ToMasz pisze:

    > https://a2mobile.pl/

    CENY PROMOCYJNE
    NA USŁUGI
    PODSTAWOWE
    W POLSCE
    10 gr/SMS | 10 gr/MMS | 10 gr/min | 4 gr/Mb

    Aby sprawdzić, z jakiej oferty korzystasz w tym momencie, wpisz kod: *119#

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej oferty (Pakiety 3w1), a chcesz przejść
    na ofertę Niewyczerpalne Pakiety, wpisz kod: *119*1#

  • 47. Data: 2021-03-02 22:10:13
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 02.03.2021 13:20, Adam wrote:

    > Atrament jest z rozpuszczonym barwnikiem, natomiast tusz zawiera
    > pigment, nie rozpuszczalny w wodzie.
    > To tak w pewnym uproszczeniu.

    Chodziło mi o to, że ponoć część barwnikowych (atramentowych) była na
    wodzie, część na czymś innym.

  • 48. Data: 2021-03-02 23:58:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-03-02, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Chodziło mi o to, że ponoć część barwnikowych (atramentowych) była na
    > wodzie, część na czymś innym.

    Mogą być oba na wodzie i nadal niekompatybilne. Pigmentowe wymagają
    m.in. dodatków stabilizujących i sa to pewne układy równowagowe. Czegoś
    zabraknie, lub czegoś będzie w nadmiarze i cząsteczki pigmentu zaczną
    aglomerować, a potem wypadać z koloidu czy zawiesiny.

    --
    Marcin

  • 49. Data: 2021-03-03 00:02:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-02 o 06:27, Kamil pisze:

    > Co Cię tak śmieszy grupowa kretynko? Chamstwo do n-tej potęgi?

    Chory ćwoku weź tabletki i nie dotykaj się do komputera.

    --
    animka

  • 50. Data: 2021-03-03 00:04:43
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-03-02 o 10:02, collie pisze:

    > Nie bez powodu takiego buca na Śląsku nazywa się ciulem.

    Może ustawił sobie drukowanie w odcieniach szarości, więc ma szary :-)

    --
    animka