  • 51. Data: 2021-03-03 05:44:30
    Temat: Re: Szary wydruk z atramentówki
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    40 zł/Gb, no popatrz.
    A za GB?

    -----

  • 52. Data: 2021-03-03 07:06:25
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "ToMasz" napisał:

    W dniu 02.03.2021 o 21:51, ToMasz pisze:

    > https://a2mobile.pl/

    CENY PROMOCYJNE
    NA USŁUGI
    PODSTAWOWE
    W POLSCE
    10 gr/SMS | 10 gr/MMS | 10 gr/min | 4 gr/Mb

    Aby sprawdzić, z jakiej oferty korzystasz w tym momencie, wpisz kod: *119#

    Jeśli korzystałeś z poprzedniej oferty (Pakiety 3w1), a chcesz przejść
    na ofertę Niewyczerpalne Pakiety, wpisz kod: *119*1#

    ======

    Wielkie dzięki. Pzdr

  • 53. Data: 2021-03-03 07:20:41
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    No to kicha. Nie wiadomo co dolaleś do nie wiadomo czego :) Daj se
    spokój z kombinacjami, nie trać czasu i zdrowia :) Czarny HP56, 5 lat
    po terminie na Allegro jest w tej chwili za 20 zł plus 9 zł wysyłka.
    =======

    Mówisz o przeterminowanych oryginałach? Jeśli tak to wg jakiego klucza
    szukać?

    A trochę inna sprawa. Kilkanaście dni temu, kiedy były mrozy poniżej -20stC
    do HP PSC 1317 kupiłem komplet 56, 57. Czarny jest OK, a kolor się chrzani.
    Czerwony jest ceglasty, a niebieski jakiś bury. Tak jakby atramenty się
    mieszały. Czy na skutek mrozu mogły popękać komory z atramentami?

    Pzdr

  • 54. Data: 2021-03-03 07:48:33
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Mar 2021 07:20:41 +0100, Kamil napisał(a):

    > Mówisz o przeterminowanych oryginałach? Jeśli tak to wg jakiego klucza
    > szukać?
    Ustawiasz Elektronika Komputery Drukarki i skanery Tusze, zaznaczasz w
    opcjach oryginały a w okno wyszukiwania wpisujesz np. HP56. Reszta to
    ręczne przesiewanie :)

> [...]
    > Czerwony jest ceglasty, a niebieski jakiś bury. Tak jakby atramenty się
    > mieszały. Czy na skutek mrozu mogły popękać komory z atramentami?
    Wątpię żeby na skutek mrozu. Czy na skutek jakichś sił czy przyspieszeń
    nie wiem, nie znam konstrukcji wewnętrznej ale IMO mało prawdopodobne.
    Może ktoś dolewając pomylił przegródki :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 55. Data: 2021-03-03 11:56:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 03.03.2021 07:48, Jacek Maciejewski wrote:
    > Ustawiasz Elektronika Komputery Drukarki i skanery Tusze, zaznaczasz w
    > opcjach oryginały a w okno wyszukiwania wpisujesz np. HP56. Reszta to
    > ręczne przesiewanie:)

    Dobrze, że piszesz o ręcznym przesiewaniu, bo tam oryginałów jest może z
    10% (jak ostatnio zaglądałem) - większość to "oryginalny kartridż", a
    tusz uj wie skąd :(

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 56. Data: 2021-03-03 16:06:42
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    > Wątpię żeby na skutek mrozu. Czy na skutek jakichś sił czy przyspieszeń
    > nie wiem, nie znam konstrukcji wewnętrznej ale IMO mało prawdopodobne.
    > Może ktoś dolewając pomylił przegródki :)

    Musiała by być wadliwa cała seria, bo odesłałem sprzedawcy pierwszy wadliwy
    wkład i wysłał mi drugi. Wydruki też złe.

    A jeśli głównym składnikiem atramentu jest woda, to nie mogła zamarznąć?

    Pzdr

  • 57. Data: 2021-03-03 17:07:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 3 Mar 2021 16:06:42 +0100, Kamil napisał(a):

    > A jeśli głównym składnikiem atramentu jest woda, to nie mogła zamarznąć?

    No mogła ale potem rozmarzła więc pewnie nie zaszkodziło.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 58. Data: 2021-03-04 09:04:48
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.03.2021 o 05:44, ąćęłńóśźż pisze:
    > 40 zł/Gb, no popatrz.
    > A za GB?
    >

    > -----

    informacja jest czytelna. to czy napisali małą czy dużą literką, dla
    Kamila nic nie zmienia, bo nie skorzysta z netu wcale. Ty dowalasz się
    bo Ci to radość sprawia? Coś wnosi? Bo chyba nie dla tego, aby na
    świecie panował porządek, bo sam cytujesz wbrew zasadom

    ToMasz

  • 59. Data: 2021-03-04 10:43:45
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Uważasz, że 40 zł za każdy gigabajt danych to mało?

    BTW pozbądź się psychiki kobiety.

    -----

  • 60. Data: 2021-03-06 17:36:58
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > No mogła ale potem rozmarzła więc pewnie nie zaszkodziło.

    Woda zamarzając znacznie zwiększa swoja objętość i rozsadza przeszkody. To
    tylko przypuszczenie. A wracając do rzeczy. Tym samym atramentem napełniłem
    inny wkład i czerń jest czarna :) Czyli ten omawiany padł.