  • 11. Data: 2020-12-22 21:58:51
    Temat: Re: Szerokokątna kamera web
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/12/2020 21:54, m4rkiz wrote:
    > Tracer Full HD WEB007

    Oki, dzięki, idę zerkać.

  • 12. Data: 2020-12-23 10:13:04
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/12/2020 16:28, Uncle Pete wrote:
    > Jakaś kamerka samochodowa?

    Poza wyjątkami, chyba nie działają jako webcam.

  • 13. Data: 2020-12-23 11:48:24
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 23.12.2020 10:13, heby wrote:

    > Poza wyjątkami, chyba nie działają jako webcam.

    Część działa, część nie, tak samo jak kamerki sportowe, trzeba
    sprawdzać. Podałem Ci model, który działa, nadal są dostępne.

  • 14. Data: 2020-12-23 11:56:18
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/12/2020 11:48, Uncle Pete wrote:
    > Część działa, część nie, tak samo jak kamerki sportowe, trzeba
    > sprawdzać. Podałem Ci model, który działa, nadal są dostępne.

    Mam G1W (H bodaj?). Nie działa jako webcam. Kabel pozwala wyłacznie na
    ładowanie.

    Ogólnie z kamerami samochodowymi to była by loteria, dlatego raczej nie
    widzę sensu.

  • 15. Data: 2021-01-04 13:35:53
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Mon, 21 Dec 2020 20:09:48
    From: heby
> [...]

    > allegro i okolicy nie mają fullhd, albo mają "aproksymowany".

    > A ja szukam kamery o przyzwoitej jakości, regulowanej ostrości, ale
    > stabilnej, o w miarę szerokim kącie widzenia. Nie chce śledzić ruchu,
    > wykrywać twarz itp itd, a ponad wszystko nie ma mieć zintegrowanego
    > mikrofonu bo swój, milion razy lepszy, już mają. W sensie że ma nie mieć
    > na usb urządzenia "mikrofon", nie chodzi o wyłacznik, tylko kompletny brak.

    > Cięzko coś stwierdzić po opisach, to często kompletnie bzdury. Chińczycy
    > mają już kamery o kącie widzenia 180 i wklęsłej soczewce więc może i za

    Polecam Genius WideCam F100, choć nie spełnia punktu 3 i chyba 4.
    Dostępna tylko w jednym sklepie wg Ceneo.

    Za to ma FullHD (1920x1080) i działa pod Linuksem.

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://getfedora.org | RPM Fusion http://rpmfusion.org
    There should be a science of discontent. People need hard times and

  • 16. Data: 2021-01-04 13:45:16
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-01-04, Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> wrote:
> [...]
    > Dostępna tylko w jednym sklepie wg Ceneo.
    >
    > Za to ma FullHD (1920x1080) i działa pod Linuksem.

    Właśnie kupiłem tę:
    https://www.amazon.com/microphone-Microphone-Compute
    r-Recording-Conferencing/dp/B0896VS4JH/

    Logitecha C615, którą zastąpiła, jakością obrazu jej do pięt nie dorasta.
    Jedyny minus, ociupinkę mniej czuły niż u tego Logitecha mikrofon.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-01-04 14:17:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/12/2020 20:09, heby wrote:
    > Cześć. [ciach]

    Widzę, że wątek żyje ...

    Zgodnie z radę kupiłem Tracera.

    Ma szeroki kąt, ma mikrofon, na szczęscie o nazwie innej niż mikrofon
    studyjny, więc udało się trwale wyłaczyć.

    Wykonanie na poziomie ... chińskim, ale takim wręcz wydestylowanym...

    Obraz taki sobie. Miałbym problemy z nazwaniem tego nawet 720p, ale
    lepszy niż w tanich VGA. Nie ma prześwietleń, ekspozycja ma szerszy
    zakres pracy.

    Jestem... umiarkowanie ... zadowolony. Pewnie w tej cenie nic nie kupie
    lepszego.

  • 18. Data: 2021-01-05 15:26:08
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    W dniu 22.12.2020 o 21:58, heby pisze:

    > Oki, dzięki, idę zerkać.

    I jak? Kupiłeś może, dobra jest?

    --
    pzdr
    Roman

  • 19. Data: 2021-01-05 16:29:04
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    W dniu 05.01.2021 o 15:26, Roman Tyczka pisze:

    > I jak? Kupiłeś może, dobra jest?

    Ok, już zaczaiłem, że pisałeś, że średnia.

    --
    pzdr
    Roman

  • 20. Data: 2021-01-20 10:12:44
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net>

    Date: Mon, 04 Jan 2021 13:45:16
    From: Marcin Debowski
    [...]
> [...]

    > Logitecha C615, którą zastąpiła, jakością obrazu jej do pięt nie dorasta.
    > Jedyny minus, ociupinkę mniej czuły niż u tego Logitecha mikrofon.

    Jak się przedstawia na USB pod Linuksem? Wrzuć proszę odpowiedni kawałek
    z dmesg i lsusb -v oraz wynik v4l2-ctl --all.

    Pozdrawiam,
    Dominik