  • 1. Data: 2020-12-20 21:25:49
    Temat: monitor błyska
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    witam
    mam monitor samsung 17 cali. wyświetla obraz nieco ciemny i 2 razy na
    sekundę próbuje błysnąć jaśniejszym obrazem. lub świeci dobrze, ale 2
    razy na sekundę się ściemnia. przy takich "błyskach" trudno jest
    określić czy zebra jest biała w czarne pasy czy czarna w białe pasy
    w zasilaczu słychać zmianę dzwięku podczas błysków.
    Czy to jakaś prosta usterka czy pytać wróżki? Miernik mam lutownicę też
    potrafię użyć

    ToMasz

  • 2. Data: 2020-12-20 22:15:41
    Temat: Re: monitor błyska
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 20/12/2020 21:25, ToMasz wrote:
    > Czy to jakaś prosta usterka czy pytać wróżki?

    1. Zmień kondensatory.

    2. Może padają świetlówki. Niektóre padające mają wyraźnie różowy odcień
    przez chwilę. Nie obserwujesz tego efektu?