  • 11. Data: 2011-05-13 19:26:05
    Temat: Re: Sześciocylindrowe bandyty!
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "TaDzik" O q.... poznał mnie! :)

    I juz Cie polubilem :)

    --
    Tytus
    żółta motorynka
    i malagutek

  • 12. Data: 2011-05-13 22:14:37
    Od: "Sasquatch" <s...@q...pl>

    Użytkownik "TaDzik" <t...@B...pl> napisał w wiadomości
    news:4dcd3672$0$2457$65785112@news.neostrada.pl...
    > No ale czujesz subtelną różnicę?
    > Ja sobie coś tam pitoląc o dupiemarynie jak się pomylę to mniejsza
    > a ten ich portal (czy jak to tam zwać) to na profesjonalny serwis
    > internetowy pozuje. Ktoś szukając informacji trafiwszy na sikacza, wyczyta
    > i będzie w mylnym błędzie. Nie sądzisz, że ktoś te ich publikacje powinien
    > sprawdzać/weryfikować przed wysłaniem na stronę?

    Nie uwazam. To tylko ludzie i serwis internetowy. Mam wieksze zmartwienia
    niz wiarygodnosc informacji na portalach internetowych. Kazdemu moze zdarzyc
    sie pomylka i tak to traktuje. Nie rozumiem tez za bardzo nienawisci do tego
    serwisu. Sam raczej rzadko tam zagladam, ale precle czytam regularnie i nie
    rozumiem wrogiego nastawienia do scigacz.pl. Jesli czegos nie lubie, to nie
    czytam - proste i logiczne.

    > gdyby wszędzie tam zdarzały się te jak je nazwałeś "pomyłki" to jak by
    > wyglądał ten świat? :)

    Tak jak wyglada?

    > Ja też trafiłem tam szukając danych technicznych o moto ale po takim
    > 'kwiatku' to już wiem, że nie ma co polegać na ich rzetelności i
    > prawdziwości podawanych danych.
    > Jeśli nadal nie czujesz to dla mnie EOT

    Internet jest pelen informacji, ktore mijaja sie z prawda. Szanowana przez
    wielu wikipedia dla specjalistow jest scierwem informacyjnym, a i tak wielu
    sie na nia powoluje. Sam prowadze serwis internetowy, zdarzaja mi sie
    pomylki. Takie zycie :) Nie uwazam, ze z tego typu pomylki trzeba bylo robic
    afere - nie takie kwiatki sie zdarzaja w internecie.

    Pozdrawiam,
    Sasquatch.

  • 13. Data: 2011-05-15 09:48:13
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 13 May 2011 17:44:15 +0200) ktos podajacy sie za TaDzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > a ja cały czas uważam, że grupa jest właśnie od tego, żeby każdy se mógł
    > pozawracać, mylę się?

    Nie mylisz sie, ale mozna tez dorzucic swoje trzy grosze co niniejszym
    uczynilem.

    > ale może nie pouczaj mnie co mam robić ok? :]

    To byla tylko propozycja :)

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 14. Data: 2011-05-16 08:56:08
    Temat: Re: SzeĹ&#65533;ciocylindrowe bandyty!
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > SzperaĹ&#65533;em po necie i trafiĹ&#65533;em na www scigacza i tam
    wĹ&#65533;aĹ&#65533;nie dowiedziaĹ&#65533;em
    > siÄ&#65533;, Ĺźe mĂłj bandit 600 (zresztÄ&#65533; nie tylko mĂłj 650-tki
    teĹź) jest
    > szeĹ&#65533;ciocylindrowy :] Jedynie 1200 sÄ&#65533; cztero-
    > Doprawdy ten sikacz to ogromna skarbnica bezcennej fachowej wiedzy :)

    Wspaniale!:) Cieszę się, że do nas zaglądasz! W bazie danych technicznych
    jest 14 tysięcy modeli. Dlatego też dane obrabiał program, a nie człowiek.
    Nie zawsze da się uniknąć błędów i to jest tego przykład. Przy ilości
    informacji zawartych w serwisie jest to raczej nieuniknione, dlatego tego
    typu szarże nie mogę traktować inaczej niż jako próbę rozładowania złego
    napięcia i kompleksów...

    No ale szukaj dalej, szukaj...

  • 15. Data: 2011-05-16 09:25:37
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 16-05-2011 10:56, Lovtza pisze:

    > Wspaniale!:) Cieszę się, że do nas zaglądasz! W bazie danych
    > technicznych jest 14 tysięcy modeli.

    i te 14 tysi to tak od razu w jeden dzień wskoczyło?

    > Dlatego też dane obrabiał program, a nie człowiek. Nie zawsze da się uniknąć błędów

    no ale powiedziałeś mu (temu programu), żeby to poprawił?

    > i to jest tego przykład. Przy ilości informacji zawartych w serwisie jest to raczej
    > nieuniknione,

    a ja gupi myślałem, że jakość jest ważniejsza od ilości :|
    to weź może skopiuj na ścigacza cały internet, będziecie wtedy naj!

    > dlatego tego typu szarże nie mogę traktować inaczej niż
    > jako próbę rozładowania złego napięcia i kompleksów...

    ha ha ha... musisz sie bardziej postarać w tej analizie psychologicznej :]
    i daj spokój z "szarżą" i innymi... bo to śmiszne jest :) nie napinaj
    się tylko to popraw (to sugestia, nie rozkaz)

    > No ale szukaj dalej, szukaj...

    a nie nie!
    dzięki ale już tam informacji nie będę szukał, diabli wiedzą co tam ten
    "program" jeszcze ponawypisywał za sensacyjnych informacji.

    Dziękuję za uwagę! Skończyłem w tym temacie.

    --
    Pozdro
    TaDzik

  • 16. Data: 2011-05-16 09:39:02
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 16 May 2011 11:25:37 +0200) ktos podajacy sie za TaDzik
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]

    > Dziękuję za uwagę! Skończyłem w tym temacie.

    Ufff... :)

  • 17. Data: 2011-05-16 10:18:36
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" napisał w wiadomości
    > Dnia (Mon, 16 May 2011 11:25:37 +0200) ktos podajacy sie za TaDzik
    > wyklawiaturowal co nastepuje:
    >
    > [...]
    >
    > Ufff... :)

    Może i czas odetchnąć z ulgą, ale programowi jeszcze nie udało się usunąć
    babola.

    Tak jak i "właścicielowi precla" nadal nie udaje się ustawić poprawnego
    kodowania.
    Nie wiem co o tym konflikcie sądzić, miałem okazję poznać Lovtzę w realu, i
    wydał mi się fajnym gościem bez zadęcia.
    A tu jakieś napinanie muskuł niepotrzebne prezentuje.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 18. Data: 2011-05-16 11:39:28
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Dziękuję za uwagę! Skończyłem w tym temacie.

    Tak skończyłeś jak i zacząłeś. Tandetnie i bez polotu. No ale Bogu dzięki,
    przede wszystkim za to zakończenie...

  • 19. Data: 2011-05-16 11:48:49
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    > Nie wiem co o tym konflikcie sądzić, miałem okazję poznać Lovtzę w realu, i
    > wydał mi się fajnym gościem bez zadęcia.

    Nie ma żadnego konfliktu. Po prostu jest ślepe, tępe zacietrzewienie,
    którego erupcję mieliśmy graną w grudniu przy okazji tematu o wakacjach w
    Hiszpanii. W spiskowej teorii dziejów usenetu winę za to ponoszą "słabej
    jakości" userzy korzystający z bramki preclowej na Ścigacz.pl. Niemniej
    jednak chociażby ostatnia dyskusja na temat ubezpieczeń na preclach, co
    daje mi podstawy aby wątpić w jakikolwiek poziom na tej grupie. Dlatego
    też ja nie mam parcia aby się tutaj silić, starać, poprawiać kodowanie,
    rozsyłać gadżety itd... bo i tak zawsze będzie źle dla wszelkiej maści
    tutejszych mudżahedinów;)

    Po prostu patrzę co się tutaj dzieje, bo czasem można się pośmiać. Dobre
    choć i tyle ;)

    pozdrawiam,
    Lovtza

  • 20. Data: 2011-05-16 12:33:50
    Od: zefir <z...@S...pl>

    W dniu 16.05.2011 13:48, Lovtza pisze:

> [...]
    > dla wszelkiej maści tutejszych mudżahedinów;)
    >
    > Po prostu patrzę co się tutaj dzieje, bo czasem można się pośmiać. Dobre

    Pozwolę sobie na słowo komentarza. Odnoszę wrażenie, że obie strony tego
    sporu (ścigacz-precle) troszkę się zapędziły w ferowaniu opinii na
    postawie jednostkowych przypadków. Jedni skupiają się na głupawych
    postach ze ścigacza jakby nie zauważając, że z tego źródła docierają tu
    też wartościowe posty, albo czepiają się drobnych błędów w serwisie (te
    nieszczęsne sześć cylindrów bandita albo pamiętne roztrząsanie pomyłki w
    nazewnictwie paralevera z teleleverem czy coś) podczas gdy ścigacz jest
    doskonałym źródłem newsów np. sportowych. Ja z przyjemnością rss-uje
    sobie kilka kategorii.
    Z drugiej strony, ludzie (głownie w osobie Lovtzy) ze ścigacza na
    podstawie opinii grupki osób, którym nie jest w smak usenetowa bramka
    ściagaczowa, wydają opinie na temat całej grupy. Wrzućcie sobie wszyscy
    trochę na luz.

    --
    pzdr.
    zefir