  • 1. Data: 2024-03-01 01:52:14
    Temat: Sztuczka wylutownicza
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    YouTube zaproponował...

    https://www.youtube.com/watch?v=NurzAZ7N5Z8

    Może to znany trick, nie wiem :)

    --
    Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej przychodzi licealistka i pyta:
    - Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?
    - Po co?
    - Chciałabym tylko kogoś nastraszyć...

  • 2. Data: 2024-03-01 07:48:17
    Temat: Re: Sztuczka wylutownicza
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:4854e841-ad55-4ee3-8831-b76558f69c74@hootervil
    le.invalid>
    user Arnold Ziffel pisze tak:

    > YouTube zaproponował...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NurzAZ7N5Z8
    >
    > Może to znany trick, nie wiem :)

    Najstarsi gurale nie pamiętaja kto go wymyślił :)

    lubię ten kawał :)

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 3. Data: 2024-03-01 17:01:56
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PiteR napisał(a) :
> [...]
    >

    > Do dyżurnego lekarza w klinice położniczej
    > przychodzi licealistka i pyta:
    > - Czy mogłabym na godzinę wypożyczyć noworodka?

    Wczoraj moja dziewczyna powiedziała mi, że jest w ciąży. Od tego
    momentu wszystko mi się w życiu zmieniło... praca, adres, telefon...
    MSPANC

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2024-03-02 14:21:44
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-03-01 o 01:52, Arnold Ziffel pisze:
    > YouTube zaproponował...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NurzAZ7N5Z8
    >
    > Może to znany trick, nie wiem :)

    Znany trik na zerwanie padów:)

  • 5. Data: 2024-03-03 08:28:23
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    > YouTube zaproponował...
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=NurzAZ7N5Z8
    >
    > Może to znany trick, nie wiem :)

    I co z tym dalej. W ost. s. widać, że na środku jest rozlana cyna w
    miejscu p. lutowniczych. Da się w domu tam wstawić działający układ?

  • 6. Data: 2024-03-03 09:03:49
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 03.03.2024 o 08:28, Jacek Marcin Jaworski pisze:

    > I co z tym dalej. W ost. s. widać, że na środku jest rozlana cyna w
    > miejscu p. lutowniczych. Da się w domu tam wstawić działający układ?

    Do tego będzie następny krótki filmik jak zrobić plecionkę z drutu
    nawojowego. :)

    Robert

  • 7. Data: 2024-03-03 09:09:32
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    On 3.03.2024 08:28, Jacek Marcin Jaworski wrote:

    > I co z tym dalej. W ost. s. widać, że na środku jest rozlana cyna w
    > miejscu p. lutowniczych. Da się w domu tam wstawić działający układ?

    A co by się miało nie dać? Najpierw zdejmujesz starą cynę plecionką.
    Potem możesz użyc pasty, ale bardziej "partyzancka" metoda też się
    sprawdza - nakładasz niewielką ilość świeżej cyny na pady (w tym
    termopad pośrodku), nakładasz topnik i na to kładziesz lutowany układ,
    pozycjonując go dokładnie. Potem grzejesz hot airem pozwalając, aby cyna
    się roztopiła. W razie czego piny po bokach możesz potem jeszcze
    poprawić zwykłą lutownicą.

    Wielokrotnie lutowałem w ten sposób elementy MLF/QFN.