  • 21. Data: 2010-11-22 12:50:51
    Temat: Re: Szukam auta klasy C, a trafiła się 206
    Od: " " <m...@g...pl>

    tor <o...@o...pl> napisał(a):

    > Zainteresuj się Renault Megane 1 ph2 (po liftingu). Za te pieniądze można
    > spokojnie trafić ładny, zadbany egzemplarz. Celowałbym tutaj w auto
    Znalazłem Lagune I z 2000r 1.6. Może nie idealny ale blacharz twierdzi że nie
    walony, a mechanik znalazł tylko pierdoły: opaska od osłony przegubu, możliwe,
    że do wymiany będą tarcze hamulcowe - delikatnie bija ale auto trochę stało
    wiec może rdza, przedni most (chyba) skorodowany - trzeba oczyścić i
    zabezpieczyć lub wymienić ale bez tragedii. W środku wszystko czyste ale brak
    jest półki bagażnika i jednego zagłówka (dziwne co nie?).

  • 22. Data: 2010-11-22 17:01:31
    Od: "tor" <o...@o...pl>

> [...]
    > brak
    > jest półki bagażnika i jednego zagłówka (dziwne co nie?).

    Bardzo zacne autko. W tym silniku zwróć uwagę na cewki zapłonowe. Często
    padały. Jak masz Sagem to przygotuj sie na ew. wymiane. Najlepiej kupić Beru
    albo Denso. Pozatym to dobra konstrukcja, w zależności od wersji 107-110KM.
    Ładnie się gazuje :) . Brak półki i zagłowka to rzeczywiście ciekawostka :D

    Pozdrawiam
    Tor

  • 23. Data: 2010-11-23 10:56:03
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    W dniu 2010-11-20 16:15, m...@g...pl pisze:
> [...]
    > stanie (2002r, silnik 1.1, 90tys km&#8211; autentyk, nie bity, z elektryka ale bez
    > ABS i Klimy, wszystko robione na czas) od znajomych. Wady 206 w miarę znam bo
    > takim jeździłem 3 lata dlatego pomimo małego przebiegu jestem nastawiony
    > sceptycznie ale&#8230; no właśnie (i tu zwracam się do grypowiczów o pomoc): czy
    > mając 12000 można znaleźć jakiegoś wartościowego klasy kompakt? Może lepiej
    > nie marudzić i brać tą 206?
    >
    > PS. Peugeot ma bardzo wytartą kierownice&#8211; z tego co czytałem to normalne
    > (jeden koleś nawet po 30tyś wymieniał)&#8211; pytanie do użytkowników: czy

    tak, w Peugeot 206 kierownice wycierają się b. szybko (my obszywaliśmy
    skórą po ~73kkm).

    --
    pozdrawiam,
    W.