  • 11. Data: 2011-10-09 11:10:56
    Temat: Re: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    > Poszukaj w sieci karty do PC z wejsciem DVI/HDMI - ale to wieksza
    > kasa. Wtedy wczytalbys sobie do swojego PC film w cyfrowej jakosci.

    Pewnie nic to nie da ze względu na zabezpieczenie DRM będące częścią
    standardu tych łącz (chyba są jakieś wymuszenia w implementacji tych
    zabezpieczeń).

  • 12. Data: 2011-10-09 11:12:40
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Szyk napisał:

    > Pewnie nic to nie da ze względu na zabezpieczenie DRM będące częścią
    > standardu tych łącz (chyba są jakieś wymuszenia w implementacji tych
    > zabezpieczeń).

    Czasem zgrac sie ni da po prostu zakodowanego sygnalu, ale mozna go...
    odtwarzac i zgrywac np. FRAPSem :)

  • 13. Data: 2011-10-09 13:48:23
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-10-09 07:37, TheWarAgainstTerror pisze:
    > to jak omijamy prawa autorskie to co takiego jest na cyfrze czego nie ma
    > w sieci?
    Autor wątku pyta o dobrą kartę telewizyjną by skopiować materiał. Jak
    już omijamy, to omijajmy dyskusję nie na temat!
    Pytanie jest o kartę, to odpowiednia grupa do tego.

  • 14. Data: 2011-10-09 14:12:01
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 09.10.2011 15:48, Jawi pisze:
    > Autor wątku pyta o dobrą kartę telewizyjną by skopiować materiał. Jak
    > już omijamy, to omijajmy dyskusję nie na temat!
    > Pytanie jest o kartę, to odpowiednia grupa do tego.

    no i dostał odpowiedź: jakąkolwiek, bo wąskim gardłem będzie PAL w
    chcinchach

    ToMasz

    Ps winfast tv expert czy jakoś tak - miała nawet wspomaganie przy
    kompresji mpeg2...

  • 15. Data: 2011-10-09 16:44:32
    Od: VSS <a...@g...com>

    On 8 Paź, 22:20, ToMasz <twitek4@.gazeta.pl> wrote:

    > o ile dobrze rozumiem, na tunerze cyfry chcesz zrobić play, a na
    > komputerze rec? To właśne Cię informuję ze musisz od połączenia użyć
    > kabelka chinch, a w nim "popłynie" materiał zdegradowany do PAL.

    A jakby uzyć kabla HDMI->Component ma szanse na sygnał analogowy w
    odpowiedniej rozdzielczości w jakości lepszej niż composite. Nie wiem
    tylko, czy tuner da sygnał component w dużej rozdzielczości i czy są
    karty Tv z wejściem component.

    VSS

  • 16. Data: 2011-10-10 06:21:56
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    Moim zdaniem lepiej zaopatrzyć się w swój tuner SAT
    z wyjściem USB, gdzie można sobie podłączyć swój dysk.
    Taki z modułem C+.
    Nagrane filmy, także HD możesz sobie wtedy bez problemu
    do komputera przenosić, ogladać, ciąć i na zewnetrzne nosniki
    kopiować.
    Bawienie się w karty to ślepa uliczka.
    Nie idź tą drogą :)

    Poza tym zawsze możesz kupić kartę SAT do komputera.

  • 17. Data: 2011-10-10 07:26:14
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Szukam nie byle jakiej karty, ponieważ zamierzam nagrać kilka filmów,
    > które wcześniej nagrałem na dysk twardy tunera satelitarnego PVR,
    > wypożyczonego od CYFRY+ w ramach opłacanego abonementu.
    >
    > Jak wiadomo, jakość przekazu cyfrowego, jest po prostu znakomita.
    > Degradacja materiału nagranego za pomocą analogowej karty jest pewna, ale
    > chcę, jak pisałem, zapewnić sobie mozliwie najwyższą jakość nagrań.
    >
    > Jaką kartę, z czystym sumieniem, moglibyście mi polecić?
    >
    > Jakie konkretnie przewody, i o jakiej długości powienienem kupić?

    A może jakaś stacjonarna nagrywarka DVD z HDD? One mają możliwośc nagrywania
    sygnałów analogowych nie tylko po Composite Video, ale również RGB
    dostarczonych na gniazdo Euro.

    Marcin G.

  • 18. Data: 2011-10-10 13:36:57
    Od: normalny <n...@b...com>

    On 2011-10-10 08:21, Rafał wrote:
> [...]
    > Bawienie się w karty to ślepa uliczka.
    > Nie idź tą drogą :)
    >
    > Poza tym zawsze możesz kupić kartę SAT do komputera.

    Co do stacjonarnego tunera PVR, to szukam takiego tunera na którym
    mógłbym oglądać programy w ramach opłacanego abonamentu CYFRY+.
    Tuner musi posiadać funkcje:

    - odtwarzania i nagrywania wszystkich ścieżek dźwiekowych
    - odtwarzania i nagrywania napisów w formacie TXT, DVB
    - nagrywania plików z napisami w formacie TXT, DVB
    - bezproblemowego przenoszenia nagrań na PC
    (po przeniesieniu chciałbym mieć dostęp do wszystkich ścieżek
    dźwiękowych, napisów TXT i DVB)

    Dobrze by było, gdyby nagrane pliki były w formacie. TS lub podobnym.

    Dobrze byłoby, gdyby nagrywanie odbyło się bez kompresji, w takiej
    postaci, w jakiej nadaje nadawca (tak jak na nagraniach za pomocą
    komputerowej karty DVB).

    PS. Nie muszą to być najnowsze tunery dostępne na rynku. Mogą to być
    urządzenia wycofane już z produkcji, ale sprawdzone, takie, które
    mógłbym kupić na przykład za pośrednictwem Allegro.

    -

    Co do karty DVB, to chciałbym oglądać wszystkie kanały HD z HotBirda,
    szczególnie te z CYFRY+.

    Zależy mi na:
    - stabilności
    - poprawnej współpracy z Windows 7
    - poprawnej współpracy z programami (lubię ProgDVB)
    - wyświetlania i nagrywania napisów emitowanych za pomocą teletekstu
    (polski HBO) i DVB (polski CANAL+).

    Jakie wobec tego karty proponujecie :?: :?: :?:

    Posiadam karte SkyStar2, ale ona chyba nie odtwarza kanałów HD, prawda?
    I chyba muszę zmienić kartę...
    Poprawcie mnie, jak się mylę.

    Poleć mi coś :-)

    Pozdrawiam.

  • 19. Data: 2011-10-10 13:39:25
    Temat: Re: Szukam naprawde dobrej karty telewizyjnej
    Od: normalny <n...@b...com>

    On 2011-10-10 09:26, Marcin G. wrote:

    > A mo?e jaka? stacjonarna nagrywarka DVD z HDD? One maj? mo?liwo?c nagrywania
    > sygna?ów analogowych nie tylko po Composite Video, ale równie? RGB
    > dostarczonych na gniazdo Euro.
    >

    > Marcin G.

    Ciekawy pomysł. Zaoszczędziłoby mi to sporo czasu.

    Poleć mi jakąś naprawdę dobrą nagrywarkę, z której uzyskam bardzo dobrą
    jakość obrazu. Nie musi to być produkt nowy, może to być starszy, ale
    sprawdzony model.

    Pozdrawiam.

  • 20. Data: 2011-10-10 16:11:11
    Od: Rafał <b...@g...pl>

    temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
    ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
    Chodzi pod Win7

    co do tunerów to ja mam Ariva 200. Z TnK HD chodzi bezproblemów.
    Znaczy nagrany materiał przerzucam z dysku do komputera w formacie
    mpg lub ts.
    Z tego co wiem, to z Cyfra+ chodzi.
    Jednak tego tunera raczej nie polecam. Ja się z nim dogadałem,
    ale poleciłbym coś z Globo.