  • 21. Data: 2011-10-10 16:51:40
    Temat: Re: Szukam naprawdę dobrej karty telewizyjnej
    Od: normalny <n...@b...com>

    On 2011-10-10 18:11, Rafał wrote:
    > temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
    > ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
    > Chodzi pod Win7
    >
    > co do tunerów to ja mam Ariva 200. Z TnK HD chodzi bezproblemów.
    > Znaczy nagrany materiał przerzucam z dysku do komputera w formacie
    > mpg lub ts.
    > Z tego co wiem, to z Cyfra+ chodzi.
    > Jednak tego tunera raczej nie polecam. Ja się z nim dogadałem,
    > ale poleciłbym coś z Globo.

    Ale ja lubię ProgDVB.

    Mówisz o karcie SkyStar 2 HD czy SkyStar 2 HD2, to to dwie różne karty?

    Gdzie mogę kupić taką starą kartę, jak SkyStar 2 HD. Na Allegro nie ma.

    Najlepiej byłoby, gdyby ktoś mi podał jakiś sprawdzony model tunera.
    Swoje wymagania przedstawiłem chyba dość szczegółowo.

    Pozdrawiam.

  • 22. Data: 2011-10-10 17:23:37
    Od: "jacgl" <jacek.glinianowicz@wytnij_to.neostrada.pl>

    Użytkownik "Rafał" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    | temat można zwalczyć kartą SkyStar 2 HD + Slot HD2 CI
    | ja tez nie lubię ProgDVB dlatego używam DVBDream 1.5e lub 1.5f
    | Chodzi pod Win7

    Poparte doświadczeniem?
    Próbowałem użyć karty Skystar HD2 do odbioru FTA w połączeniu z programem
    GbPVR. Po wymianie koresponedencji z autorem tego programu, dowiedziałem się
    że o ile karty DVB-S obsługuje się standardowo jeżeli dostępny jest driver
    BDA, to z kartami DVB-S2 juz jest problem. Interfejs nie jest
    ustandaryzowany, producenci nie publikują danych, i kończy się albo na
    programie dołączonym do karty (zazwyczaj ubogim), albo na trybie DVB-S

  • 23. Data: 2011-10-10 20:48:13
    Temat: Re: Szukam naprawde dobrej karty telewizyjnej
    Od: normalny <n...@b...com>

    On 2011-10-10 19:23, jacgl wrote:
    > U?ytkownik "Rafa?"<b...@g...pl> napisa? w wiadomo?ci
    > |

    > Poparte do?wiadczeniem?
    > Próbowa?em u?yae karty Skystar HD2 do odbioru FTA w po??czeniu z programem
    > GbPVR. Po wymianie koresponedencji z autorem tego programu, dowiedzia?em sie
    > ?e o ile karty DVB-S obs?uguje sie standardowo je?eli dostepny jest driver
    > BDA, to z kartami DVB-S2 juz jest problem. Interfejs nie jest
    > ustandaryzowany, producenci nie publikuj? danych, i konczy sie albo na
    > programie do??czonym do karty (zazwyczaj ubogim), albo na trybie DVB-S

    A jakiej karty S2 używasz teraz pod Windows 7?
    Jeśli znalazłeś jakąś działającą, to napisz.

    Pozdrawiam.

  • 24. Data: 2011-10-10 21:05:29
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    > Poleć mi jakąś naprawdę dobrą nagrywarkę, z której uzyskam bardzo dobrą
    > jakość obrazu. Nie musi to być produkt nowy, może to być starszy, ale
    > sprawdzony model.

    PAL! facet PAL! nic więcej. Ja używam nagrywarki firmy conceptronic,
    dostępne czasami na allegro zawsze na ebayu. Co byś nie zrobił - pal i
    nic wiecej. nie jest źle - jak masz 32 cale TV. jak wiecej - widać ze
    to... SD. nie jest to tragedia, da sie patrzeć.

    Kiedyś pytałem na grupie tv. na 100% są tunery sat, do których wkłada
    sie cośtam mi kartę z cyfry plus. masz tam dysk, wolny dostęp i soft na
    PC do zgrywania materiałów w HD. Popytaj na grupie telewizyjnej.

    Wszystko co chcesz zrobić jest jakoś tam wykonalne. PRoblem leży po
    stronie finansowej. karta TV do kompa - 20-50zł Nagrywarka z dyskiem -
    250zł. tuner sat z dyskiem - 500lub więcej. Decyduj

    ToMasz

  • 25. Data: 2011-10-11 07:16:55
    Od: "jacgl" <jacek.glinianowicz@wytnij_to.neostrada.pl>

    Użytkownik "normalny" <n...@b...com> napisał w wiadomości
> [...]
    | > |

    | A jakiej karty S2 używasz teraz pod Windows 7?
    | Jeśli znalazłeś jakąś działającą, to napisz.
    |
    | Pozdrawiam.

    Dałem sobie spokój :-) stwierdziłem że soft nie dorósł do sprzętu i jeszcze
    długo nie dorośnie. Poza samą obsługą karty przez program pozostaje problem
    kodeków. Mam fatalne doświadczenia z DVB-T, gdzie też jest h.264. Kodeki nie
    są odporne na błędy sygnału. Co innego dekodować czysty strumień z pliku lub
    płyty, co innego strumień obarczony błędami. Ten wbudowany w Win7 od
    Microsoftu chyba się najlepiej zachowuje.
    Próby robiłem na WinXP i Vista, na Win7 tylko DVB-T. Może użycie Win7 dla
    DVB-S2 diametralnie zmienia sprawę, ale wątpię. Dopóki nie ma standardu BDA
    dla obsługi S2, to cóż nadzwyczajnego Microsoft może uczynić?
    (ustandaryzować i certyfikować karty :-))

    Pozdrawiam.

  • 26. Data: 2011-10-11 08:16:35
    Od: "Marcin G." <s...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Poleć mi jakąś naprawdę dobrą nagrywarkę, z której uzyskam bardzo dobrą
    > jakość obrazu. Nie musi to być produkt nowy, może to być starszy, ale

    Dobrej Ci nie polecę bo się nie znam. Ja to robię tak:
    Na tunerze telewizji "n" ustawiam wyjście na RGB. W nagrywarce można wybrać
    czy ma nagrywać sygnał Composite Video (gorszej jakości), czy RGB (lepsza
    jakość, ale ciągle analog). Ja używam RGB. Najczęciej nagrywam w jakości LP
    (180 min./na płyt DVD). Najlepsza jakość to 60 min/płytę DVD. Jakkości
    nagrywania jest 5 lub 6 do wyboru (różnią się poziomem kompresji).
    Nagrywarka to najtańsze marketowe badziewie, ale jakość wystarcza na moje
    potrzeby. Za wersję z dyskiem 500 GB dałem 260 zł. Moim zdaniem było warto,
    choć wiatrak już pada, ale to dla mnie nie problem. Model to E:max AS 733.
    Zaznaczam, że kupiłem ją tylko dlatego iż była tania. Drogiej nie kupiłbym,
    ponieważ aż tak bardzo nie była mi potrzebna. Oczywiście materiały HD
    nagrywane są w rozdzielczości SD, ale lepsze to niż nic.

    Marcin G.