  • 11. Data: 2020-10-21 09:10:27
    Temat: Re: Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tanie to są stare dyski SSD o takich pojemnościach.

    -----

  • 12. Data: 2020-10-21 09:15:52
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    I dokładnie tak mam teraz. Przelotka msata -> usb3 i jestem
    "zadowolony". Może poza tym że obecna małych dysków to 2zł/GB. Czyli 4x
    więcej niż pendrive + koszt przelotki.

  • 13. Data: 2020-10-21 13:21:47
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-20 o 21:58, heby pisze:

    > O dzięki, a skąd masz te dane? Jest jakaś wyszukiwarka na necie, której
    > nie znalazłem?

    Wyszukiwarka u dystrybutora. Niedostępna bez umowy handlowej.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2020-10-21 13:35:15
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    https://usbspeed.nirsoft.net

    -----

  • 15. Data: 2020-10-21 14:32:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 21/10/2020 13:21, Adam wrote:
    > Wyszukiwarka u dystrybutora. Niedostępna bez umowy handlowej.

    No to teraz pozostaje rozszyfrować co znaczy "Do: 50MB/s" bo w
    większosci wypadków dotyczy to pierwszych paru MB ;)

    Mimo to porozglądam się na necie za tymi konkretami, dzięki.

  • 16. Data: 2020-10-21 15:38:45
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2020-10-21 o 14:32, heby pisze:

    > No to teraz pozostaje rozszyfrować co znaczy "Do: 50MB/s" bo w
    > większosci wypadków dotyczy to pierwszych paru MB ;)
    >
    > Mimo to porozglądam się na necie za tymi konkretami, dzięki.

    Ja nie zauważam spadku prędkości (albo nie zwróciłem uwagi) w zależności
    od stopnia zapełnienia, natomiast z reguły prędkość radykalnie spada
    przy kopiowaniu dużej ilości małych plików.
    Tylko kilka pendrajwów miałem, które dobrze sobie z tym radziły.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 17. Data: 2020-10-22 18:27:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "heby" rmn881$876$...@d...me

    > 1) napisanie na opakowaniu 3 lub 3.1 nic nie kosztuje, nawet jeśli to jest usb 2.0.

    Kupuję często na AliExpress -- na razie bezproblemowo zwracają kasę, gdy mam
    obiekcYje: ;)
    - nie dotarło na czas (jak dotarło po zwróceniu forsy -- nie chcieli ponownie
    zapłaty)
    - LEDka 3W zamiast obiecanej 6W (zwrócili całą cenę zgodnie z ich sugestią,
    choć dali mi jedną gwiazdkę -- jako jedyni na AliExpress, jak na razie;
    pokazałem fotki wyników miernika i LEDki, ukazując mą rację)
    - za mało grafitów w pudełku (zwrócili proporcjonalnie, zgodnie z moją sugestią)
    - popsute świecidełko do kranu -- powinno świecić, gdy woda płynie, pokazując
    temperaturę tejże wody (przysłali nowe za 0,39pln)
    - zepsuta waga (zwrócili niby całość, ale płaciłem dolarami,
    przez co straciłem ~33% chyba na przewalutowaniach -- ~8pln)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 18. Data: 2020-10-22 18:34:57
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "heby" rmp9of$djh$...@d...me

    > co znaczy "Do: 50MB/s"

    Niewiele znaczy -- karty mają swe klasy.
    A1 i A2 to IOpSy mniej więcej -- do systemu raczej te parametry są ważne.
    Są jeszcze transfery -- ale nie pamiętam oznaczeń klas...

    Karta może łykać 100MB/s -- ale i co z tego,
    gdy to szybkość bufora wielkiego na 128 KB, ;)
    opróżnianie którego trwać może 5 minut... ;)

    Klasyfikacja rozgranicza szczytowe osiągnięcia ;) od ciągłych...

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 19. Data: 2020-11-17 23:48:59
    Temat: Re: Szybki i tani pendrive usb3 o małej pojemności, pen PNY
    Od: "jedrek" <w...@...on>

    "ąćęłńóśźż"
    > Najszybszy z moich to leciwy PNY Elite 3.0 (128 GB)

    Zapodajcie obywatelu test waszego pena programem ATTO disk benchmark
    https://www.dobreprogramy.pl/ATTO-Disk-Benchmark,Pro
    gram,Windows,27685.html
    Interesuje mnie ile na USB2.0 wyciągnie twój PNY
    Jeżeli znasz jakiś pen ale jako fabryczny tylko USB 2.0, który jest w stanie
    wysycić przepustowość USB2.0 to wskaż.
    Z tego co widzę jeżeli coś umie wysycić złącze 2.0 to póki co były to peny
    3.0
    Te 2.0 jak widać upychane w środku wolniejszymi kostkami.
    Najlepszy mój pen USB 3.0 wpięty na USB2.0 uzyskał dla zapisywanych bloków
    powyżej 64KB na FAT32 26-32MB/sek zapis, odczyt 30-32MB/sek.

  • 20. Data: 2020-11-18 00:14:26
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Naprawdę lubisz rzeźbić w g..... ??
    Odpowiedź (na 3.0): 152 MB/s 65 MB/s.
    Podobno egzemplarze z nowej produkcji są wolniejsze.

    -----