  • 41. Data: 2020-02-10 19:41:30
    Temat: Re: Szybkość na przejściach
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.02.2020 o 09:57, J.F. pisze:

    > Ale prog/i daleko od przejscia. Tylko kierowca raz spowolniony moze
    > szanuje osiedle :-)

    Ale w osiedlu raczej nie ma 50;)

    > Przejscia na skrzyzowaniach mierzono, jesli mnie skleroza nie myli.
    > I predkosc nie byla niczym ograniczona, poza tym, ze trzeba bylo ustapic
    > temu z prawej :-)

    Albo światłami;)

    > Czemu ? taka srednia wyszla :-)

    No to tak można udowodnić, że nie ma efektu cieplarnianego, a nawet
    następuje ochłodzenie. Wystarczy termometr przyczepić do korpoludka. A
    że korpoludek pracuje w klimatyzowanym ołepenspejsie i jeździ
    klimtyzowaną bryką, to wyjdzie nam zlodowacenie. A przecież uczciwie
    pomierzyliśmy:P

    > Nie mial prawa ... no, 100m wczesniej to mial

    No skoro nie miał prawa, to się nie wlicza, to przekraczających prędkość
    też trzeba wyciąć:P

    Ogólnie te badania to wydają mi się mocno z dupy.

    --
    Shrek

  • 42. Data: 2020-02-10 20:29:10
    Temat: Re: Szybkość. piesi muszą do tego "dojrzeć".
    Od: "JurekR" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Jacek" <k...@a...com> napisał w wiadomości

    > skoro tak walczymy ze smogiem i złowrogim dwutlenkiem węgla, to samochód
    > powinien mieć zapewnioną maksymalnie płynną jazdę i nie zatrzymywać się "z
    > byle powodu".
    >
    > Tak więc dla dobra planety może to pieszy powinien zaczekać i nie marnować
    > energii?
    > Jacek

    I tak będzie.
    Świadomi piesi nie będą korzystać z pierwszeństwa.
    Wystarczy stanąć 3 m od przejścia, stać bokiem
    i poczekać na lukę w nadjeżdżających pojazdach.

    Żeby tak było, to piesi muszą do tego "dojrzeć" - potrzebują
    trochę czasu.

  • 43. Data: 2020-02-10 20:55:48
    Od: 8828<...@i...invalid>

    Shrek w

    > Chcesz to sobie jeźdź autem - jak na razie nikt nie broni. Tylko proszę
    > nie wysuwaj na tej podstawie postulatu, że skoro trujesz więcej, to
    > powinieneś mieć pierwszństwo.

    Zielony stworku, jesteś IDIOTĄ , ale dobrze ci z tym.

    Jacek nie ma doświadczenia w dyskusjach z takim trollem jak ty, więc
    podsumuję:

    Skoro się łaskawie zgadzasz, że truciciel może byc na drodze, to zapewne sie
    zgodzisz, że powinien truć jak najmniej.

    I dalej idąc, ten postulat nie znaczy, żeby pieszemu zabrać pierwszeństwo,
    tylko ty IDIOTO tak to odebrałeś, i twój komentarz poszedł w tym kierunku.

    Ogarnij się kmiocie, proszę...
    Ja rozumiem, że mnie masz w d..., ale ty sie jak kaczka zaczynasz na
    gnieździe panoszyć, i inne niż twoje zdanie jest...

    --
    'Tom N'