  • 1. Data: 2022-04-30 18:22:43
    Temat: TV z nagrywaniem i odtwarzaniem na innym urządzeniu
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Witajcie.

    Szukam telewizora (w granicach od 40" do ok. 55") z możliwością nagrywania
    na pendrive/dysk (i takich jest sporo), ale warunek dodatkowy: aby nagranie
    nie było szyfrowane - żeby można było je obejrzeć na innym urządzeniu, w
    domyśle najczęściej na PC.

    Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na
    drugim identycznym telewizorze :(

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 2. Data: 2022-04-30 18:31:20
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 30/04/2022 18:22, Adam wrote:
> [...]
    > nie było szyfrowane - żeby można było je obejrzeć na innym urządzeniu, w

    Są usługi online pozwalajace oglądać "telewizję" przez internet,
    zazwyczaj masz tam mozliwośc oglądania konkretnych programów w dowolnym
    momencie, oraz live. Może to by zapasowało? Zawsze można rzucić taki
    obraz na chromecast na duzy tv. Canal+ ma to m.in. w ofercie.

  • 3. Data: 2022-04-30 19:07:57
    Od: pytający <r...@p...fm>

    sobota, 30 kwietnia 2022 o 18:22:47 UTC+2 Adam napisał(a):
> [...]
    > domyśle najczęściej na PC.
    >
    > Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na

    Może tuner VU+? Nagrywa na wewn. dysku bez kodowania i można kopiować dowoli, nawet
    przez sieć.

    pytajacy

  • 4. Data: 2022-04-30 20:19:44
    Od: mirekc <m...@i...pl>

    W dniu 30.04.2022 o 18:22, Adam pisze:
> [...]
    > domyśle najczęściej na PC.
    >
    > Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na

    Kup najtańszy tuner DVB-T2, taki poniżej stówki. Nie wiem czy wszystkie
    nie kodują, ale jak dotąd miałem kilka DVB-T i nie kodowały. Teraz mam
    Wiwa Lite DVB-T2 i też nie koduje. Dodatkowo będziesz mógł nagrywać na
    tunerze a jednocześnie oglądać co innego na telewizorze, jak w czasach VHS.

  • 5. Data: 2022-04-30 21:06:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2022 18:31:20 +0200, heby napisał(a):

> [...]
    > momencie, oraz live. Może to by zapasowało? Zawsze można rzucić taki
    > obraz na chromecast na duzy tv. Canal+ ma to m.in. w ofercie.

    Nie znam się na usługach online, ale poszukam.
    Interesują mnie konkretne programy, np. Historia (jest kilka kanałów od
    różnych dostawców), Kultura, Discovery (kilka), National (kilka), Travel..

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 6. Data: 2022-04-30 21:08:31
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 30 Apr 2022 20:19:44 +0200, mirekc napisał(a):

> [...]
    > tunerze a jednocześnie oglądać co innego na telewizorze, jak w czasach VHS.

    Równoczesne nagrywanie dwóch to już mam w telewizorze, jednak właśnie z
    szyfrowaniem.
    Ale popatrzę na tunery.
    Dzięki za trop.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 7. Data: 2022-05-01 08:09:56
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 30.04.2022 21:08, Adam wrote:
    [...]
    > Równoczesne nagrywanie dwóch to już mam w telewizorze, jednak właśnie z
    > szyfrowaniem.
    > Ale popatrzę na tunery.
    > Dzięki za trop.

    Zewnętrzny tuner może mieć też tę przewagę nad telewizorem, że łatwiej
    jest z/do niego wyciągnąć/włożyć pendrajwa, tzn. nie trzeba się
    gimnastykować. :-)

  • 8. Data: 2022-05-01 09:38:36
    Od: "Mchal M. Lechanski" <m...@d...eu>

    On 30/04/2022 17:22, Adam wrote:
> [...]
    > nie było szyfrowane - żeby można było je obejrzeć na innym urządzeniu, w

    Może nie do końca to, czego szukasz, ale efekt podobny. Ja to robię tak:

    Mój tuner cyfrowy pozwala na połączenie się po dlna (Universal Plug 'n'
    Play) więc robię playlistę za pomocą VLC (trochę to trwa, szczególnie
    jeśli lista nagranych programów jest dluga), potem z tej playlisty
    wyciągam adresy do kolejnych plików (nazwy plików są ciągiem litr i
    cyfr) i tytuły programów, a potem skryptem ściągam plik na dysk i
    zmieniam mu nazwę na tytuł programu.
    Zazwyczaj robię to co kilka miesięcy jak już się nazbiera nagranych
    programów. Nie muszę konwertować formatu ściągniętych plików tylko
    zmieniam im rozszerzenie na m2ts i VLC je ładnie odtwarza, łącznie z
    ewentualnymi napisami.
    Trochę to uierdliwe i czasochłonne szczególnie, że mój tuner skraca
    tytuły programów (ale w opisie programu tytuł już jest w całści) i
    czasem muszę poprawić nazwę pliku ręcznie, przed skasowaniem audycji z
    tunera. ale jeden wieczór co jakiś czas da się przeżyć.

    Acha, tuner to stary Panasonic DMR-HW120. Nie mam pojęcia czy pliki są
    szyfrowane - choć jak kiedyś wyjąłem dysk i podłączyłem do PC to cała
    partycja była ukryta. Nie pamiętam czy dało się odtwarzać programy z
    tego dysku.

    --
    Michał

  • 9. Data: 2022-05-01 14:25:37
    Od: yabba <...@...pl>

> [...]
    > domyśle najczęściej na PC.
    >
    > Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na

    Telewizory Wiwa kiedyś niekodowały nagrań. Nie wiem jak obecnie.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 10. Data: 2022-05-01 22:30:27

    Sat, 30 Apr 2022 18:22:43 +0200, w
    <cf8a6aveqrvj.17nm8t4s3p4af$.dlg@40tude.net>, Adam <a...@p...onet.pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > domyśle najczęściej na PC.
    >
    > Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na

    Daj znać jak znajdziesz :)

    PS. Wiem, że do Samsungów robiono niedawno niezależny firmware. Może w ten
    sposób?