  • 11. Data: 2022-05-01 22:47:45
    Temat: Re: TV z nagrywaniem i odtwarzaniem na innym urządzeniu
    Od: LOLek <L...@m...pl>

    W dniu 30.04.2022 o 18:22, Adam pisze:
    > Witajcie.
    >
    > Szukam telewizora (w granicach od 40" do ok. 55") z możliwością nagrywania
    > na pendrive/dysk (i takich jest sporo), ale warunek dodatkowy: aby nagranie
    > nie było szyfrowane - żeby można było je obejrzeć na innym urządzeniu, w
    > domyśle najczęściej na PC.
    >
    > Mam jednego Samsunga Q60R i nagrania z niego nie da się odtworzyć nawet na
    > drugim identycznym telewizorze :(

    Każdy tuner sat z Enigma ma nagrywanie niekodowanego strumienia. Co do
    telewizora to nie mam pojęcia.

  • 12. Data: 2022-05-01 23:18:10
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 1 May 2022 22:47:45 +0200, LOLek napisał(a):

    > Każdy tuner sat z Enigma ma nagrywanie niekodowanego strumienia. Co do
    > telewizora to nie mam pojęcia.

    Tyle, że TV będzie pracował z rozsiewczą i kablową, a w przyszłości być
    może z SAT.

    Ale poszukam też w tunerach, o ile są DVB-T+DVb-S+DVb-C.

    Qrde, trudny temat.

    Dla mnie priorytety, jeśli chodzi o TV:
    - ok. 50 cali +/- 5
    - bardzo mi zależy na 4k i możliwie dobrym obrazie
    - ok. 2500 zł. brutto, max 3000
    Telewizor będezie używany dorywczo, kilka razy po kilka dni w ciągu roku,
    więc nie ma sensu bardziej inwestować.
    Dźwięk będzie wyprowadzony na zewnątrz, więc to nie ma znaczenia.
    Ważne, aby odtwarzał z pendrive możliwie wiele formatów video.
    Dobrze, gdyby umiał odtwarzać z DLNA.
    Będzie wewnątrz pomieszczenia, nie przy ścianie, więc dupne doświetlenie
    (albilight) jest raczej wadą, a przynajmniej niepotrzebnie by generowało
    koszty.
    Wolałbym androidowy, ale czytuję, że jest sporo problemów, niezależnie od
    producenta i modelu, jak np. zawieszenie się urządzenia.
    W Q60RAT nigdy się to nie zdarzyło: 3 telewizory, zakupione końcem 2019
    roku.
    Dziwne, że ich już nie ma. Nowsze wyglądają na słabsze patrząc na
    parametry.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 13. Data: 2022-05-02 10:16:00
    Od: Michał Jankowski <m...@f...edu.pl>

    To ja mam podobne pytanie o nagrywarkę HDMI - może ktoś polecić
    nagrywarkę, która nagra sygnał z dekodera kablówki niezależnie od
    jakichśtam blokad (hdcp, czy coś)?

    Czy teraz po prostu 'wszystkie' nagrywarki to olewają i można nagrywać
    do woli?

    MJ

  • 14. Data: 2022-05-02 13:05:43
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-05-01 o 23:18, Adam pisze:

> [...]
    > roku.
    > Dziwne, że ich już nie ma. Nowsze wyglądają na słabsze patrząc na

    Są fergusony na oba z nagrywaniem za trzysta parę zł.

    --
    Janusz