  • 91. Data: 2022-12-23 10:28:19
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2022 o 10:22, J.F pisze:

    > W odroznieniu od telefonu jest wodoodporna :-)

    I co w gaciach mam ja trzymać, czy o co Ci chodzi?

    > A zegarek masz wodoodporny?

    Smartwatcha wcale nie mam jeszcze.
    Najpierw musiałbym mieć pewność, że to się da sensowni obsłużyć i jaką
    wersję (sim/eSim)trzeba wybrać.

    I dopóki nie uznam, że gra warta świeczki, albo taryfy nie potanieją, to
    być może tak zostanie.

    > Teraz sie nie nosi, po co, skoro nosisz telefon? :-)

    Za duże jak na moje wymagania.

    > I jeszcze ladowac czesto trzeba :-)

    I tego pewnie się nie przeskoczy.
    Bo pewnie indukcyjnie toto się nie ładuje?

  • 92. Data: 2022-12-23 12:14:31
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 23/12/2022 09:27 am, J.F wrote:

    > Ja tez czesto laduje, ale mam tez % baterii pokazany.

    > Moje jako rejestrator turystyczny, to tak 8h wytrzymują.
    > ale trzeba internet komorkowy wylaczyc lub ograniczac.

    Telefon prawie 7 cali ekran swiecacy non stop wyswietlajacy mape (nawigacja
    google, gps) podlaczony do sieci lte i grajacy w tle muzyke po bluetooth no
    i oczywiscie wszystklo inne czego uzywasz na codzien - dziala ci osiem
    godzin na baterii?
    Samsungi to jednak badziewie.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 93. Data: 2022-12-23 16:31:57
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 10:28:19 +0100, Cavallino wrote:

    > I co w gaciach mam ja trzymać, czy o co Ci chodzi?

    Reklamy nie widziales? Mozna i w gaciach :-)

    A jakas torebke na reke sobie zorganizuj, lub opaske

    > Smartwatcha wcale nie mam jeszcze.
    > Najpierw musiałbym mieć pewność, że to się da sensowni obsłużyć i jaką
    > wersję (sim/eSim)trzeba wybrać.

    Sim trzeba gdzies wsadzic, to bedzie ciekło.

    Zostawisz na kocu, czy zabierzesz do wody ?

    > I dopóki nie uznam, że gra warta świeczki, albo taryfy nie potanieją, to
    > być może tak zostanie.

    Zeby 30 zl na marzenia żałować :-)

    > Za duże jak na moje wymagania.

    Na plażę za duzy, ale normalnie przeciez nosisz.
    To po co Ci jeszcze zegarek ..

    > I tego pewnie się nie przeskoczy.
    > Bo pewnie indukcyjnie toto się nie ładuje?

    Wiekszosc nie.
    Az dziwne - cuda wymyslaja do ladowania, a na indukcyjne nie wpadną ..

    J.

  • 94. Data: 2022-12-23 16:33:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 10:25:14 +0100, Cavallino wrote:

    > Ale to jest powód TYLKO do tego, żeby jej tandemów nie brać pod uwagę.

    I tak ich nie ma.

    > A nie żeby zmieniać wymagania.

    Jak sie nie ma co sie lubi, to ...

    > Strasznie nie strasznie, ale to jest wyrzucone w błoto kilka stówek
    > rocznie, totalnie niepotrzebnie.

    To sobie nju kup, podobno flex dziala.

    > Jaki flex jest za darmo?

    Flex jest za darmo, placisz za Orange :-)

    J.

  • 95. Data: 2022-12-23 17:25:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2022 o 16:31, J.F pisze:

    > Reklamy nie widziales? Mozna i w gaciach :-)
    >
    > A jakas torebke na reke sobie zorganizuj, lub opaske

    > Sim trzeba gdzies wsadzic, to bedzie ciekło.

    Coś Ci mówi termin "esim"?

    > Zeby 30 zl na marzenia żałować :-)

    To nie są moje marzenia.
    A w międzyczasie zegarmistrz naprawił styki baterii w moim szwajcarskim
    20 letnim zegarku (a już myślałem że będę musiał go wyrzucić), więc
    pewnie sprawa zrobi się nieaktualna wobec tak nieprzyjaznych
    okoliczności smarwatcha....

    > Na plażę za duzy, ale normalnie przeciez nosisz.

    No właśnie nie zawsze.

    > To po co Ci jeszcze zegarek ..

    Raczej po co mi telefon?
    Godzinę odczytuję z zegarka, nie muszę wyciągać telefonu.

  • 96. Data: 2022-12-23 17:27:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2022 o 16:33, J.F pisze:

    > I tak ich nie ma.

    Są, tylko pod inną nazwą.
    Zasada działania równie kretyńska.

    > Jak sie nie ma co sie lubi, to ...

    Ma się.
    Tylko cena za wysoka.

    > To sobie nju kup, podobno flex dziala.

    Ale ani nju, ani orange Free już nie.
    Tylko flex.
    A jego nie lubię.

    No i faktur nie wystawiają.

    > Flex jest za darmo, placisz za Orange :-)

    Wiesz w ogóle co to flex? ;-)

  • 97. Data: 2022-12-23 23:04:00
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2022-12-23 o 16:33, J.F pisze:

    > I tak ich nie ma.

    > Jak sie nie ma co sie lubi, to ...

    > To sobie nju kup, podobno flex dziala.

    > Flex jest za darmo, placisz za Orange :-)

    Co to jest ten Flex?

    --
    animka

  • 98. Data: 2022-12-24 03:21:49
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 17:25:41 +0100, Cavallino wrote:

    > Coś Ci mówi termin "esim"?

    No ale powyzej sie zastanawiasz ...

> [...]
    > 20 letnim zegarku (a już myślałem że będę musiał go wyrzucić), więc
    > pewnie sprawa zrobi się nieaktualna wobec tak nieprzyjaznych

    Jak lubisz zegarki, to przeciez jest wielki wybór nowych.

    Ale problemow z telefonem nie rozwiązą :-)

    > No właśnie nie zawsze.

    > Raczej po co mi telefon?
    > Godzinę odczytuję z zegarka, nie muszę wyciągać telefonu.

    Ale telefon nosisz "nie zawsze" czy "rzadko"?

    Jeszcze mozna spytac po co ci godzina, ale jak masz telefon,
    to nie musisz ludzi pytac o czas :-)

    J.

  • 99. Data: 2022-12-24 04:59:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 24-12-2022 o 03:21, J.F pisze:

    > Ale telefon nosisz "nie zawsze" czy "rzadko"?

    Opisałem okoliczności w których go nie noszę.
    Albo wolałbym nie nosić, podobnie jak karty.
    Zbędny klamot.

  • 100. Data: 2022-12-24 09:45:53
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Te bez chipa były, ale te z chipem? Jak styki w słonej wodzie?

    -----