  • 101. Data: 2022-12-24 09:46:51
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to w damskich było ;-)

    -----

  • 102. Data: 2022-12-24 09:52:12
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Jak działa?
    Druga karta w nju to drugi osobny numer.

    -----

  • 103. Data: 2022-12-24 09:57:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miejsca w nausznikach kasku zapinane suwaczkiem, na słuchawki.
    Gorzej z mikrofonem, tego nie widziałem.
    Pewnie skuterowców warto zapytać.

    -----

  • 104. Data: 2022-12-25 12:31:44
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 17:33, 2late pisze:

    > Zamienilem ostatnio taniego garmina na drogiego. Jako ze uzywam non stop
    > to warto wywalic kase.

    Średnio dobre. Smartwacz żyje 3 lata dobrze. Potem wchodzą nowe modele i
    możliwości a bateria pada. Nie ma sensu wywalać 3kzł, kiedy to samo mam
    1/3 taniej i dobrze i po 2 latach wymieniam na model, który oferuje
    znacznie więcej. Jeszcze forma uszkodzenia. Kiedyś jeszcze miało to sens
    ale obecnie sens upadł, bo jeśli stary smartwacz trzymał 3 dni to obecne
    idą nawet 2 tygodnie bo zmieniła się elektronika i pojemnośc baterii
    łącznie z wyświetlaczem. Co do nowych opcji to nadal idą dobrze. 2 lata
    temu EKG było mrzonką, O2 czy inne ciekawe pomiary/statystyki. Co nowe
    wydanie apki do smartwacza to widzę jakich opcji nie mam. Pewnie
    niebawem znów dojdzie jakiś pomiar a przydałoby się np: glukozy czy
    ciśnienia. Ciśnienie nawet jest dostępne w Hujawieju ale nie wierzę w
    ten pomiar :)

    > To mam podobnie ale smartwatch zamiast piszczec to wibruje.

    Moje też wibrują ale dźwięk jest dźwiękiem no i przede wszystkim funkcja
    rozmowy, która u mnie jest potrzebna.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 105. Data: 2022-12-25 17:32:46
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 25/12/2022 11:31 am, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    > sens upadł, bo jeśli stary smartwacz trzymał 3 dni to obecne idą nawet 2
    > tygodnie bo zmieniła się elektronika i pojemnośc baterii łącznie z

    Z tym starzeniem sie sprzetu masz racje ale wszystko przemyslalem. Z dwoch
    zegarkow przeszedlem na jeden. Interesowalo mnie zby miec niezalezna (bez
    telefonu) muzyke, platnosci, mapy, no i kompatybilnosc z rowerovym radarem
    Varia (bo moj garmin edge dogorywa). Wear os przez lata nie posunal sie do
    przodu zbyt wiele, to postawiem na Garmina.
    A jakby cos bylo nowego na rynku na tyle interesujacego to znowu wywale
    kase, jesli tylko bede tego uzywal intensywnie jak dotychczas.
    Za dobre rzeczy warto zaplacic.

> [...]
    > jakiś pomiar a przydałoby się np: glukozy czy ciśnienia. Ciśnienie nawet
    > jest dostępne w Hujawieju ale nie wierzę w ten pomiar :)

    W huaweju powylaczalem wszsystko co nie potzrebne, zwlaszcza te ich
    soportowe i zdrowotne appki.

    > Moje też wibrują ale dźwięk jest dźwiękiem no i przede wszystkim funkcja
    > rozmowy, która u mnie jest potrzebna.

    No ja sobie nie moge pozwolic na dzwieki w pracy, stad takie a nie inne
    ustawienia.
    Chociaz glosnik jest calkiem dobry, normalnie muzyki mozna posluchac.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 106. Data: 2022-12-25 21:19:35
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Wpadli na metalowe styki do ładowania na obudowie i magnetyczne trzymanie się
    "wtyczki".
    Jak cztery styki to i USB pójdzie.
    Raczej bym zapytał, dlaczego tego genialnego w swojej prostocie rozwiązania nie mają
    zwykłe telefony.
    Jeśli zegarek ma kompas, to pole magnetyczne ładowarki indukcyjnej powoduje
    rozkalibrowanie się.

    -----

  • 107. Data: 2022-12-25 22:22:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Co to jest LE?

    -----

  • 108. Data: 2023-01-01 20:30:40
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    W dniu 01.01.2023 o 18:50, Mirek Ptak pisze:

    > Nie, w tą stronę było spoko - samochód wyłączony to radio z telefonem
    > też - był tylko jeden aktywny SIM :)
    >
    > Pozdrawiam i do siego roku!

    Nie poszło mi za pierwszym razem :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 109. Data: 2023-01-03 21:50:29
    Od: ii <i...@o...invalid>

    > W dniu 22.12.2022 o 12:20, Cavallino pisze:

    ...>

    > No, jak zwykle manipulujesz. Tak nawiasem, to nie jest tylko moje zdanie
    > ale znacznej większości.

    Papież o tym nawet mówił jak jeszcze żył

    :-)

  • 110. Data: 2023-01-06 13:44:05
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gniazdo na SIM to dodatkowe źródło ewentualnego przecieku wody w zegarku, więc do
    zegarka lepszy od fizycznej SIM byłby eSIM.

    Właśnie kupiłem zegarek małolactwu, na normalną szufladkę na SIM wciskaną chyba z
    jakimś oringiem, wytrzymałość mechaniczna takich
    uszczelnień jest za słaba aby np. codziennie przekładać nanoSIM z zegarka do telefonu
    i na odwrót, tym niemniej żadnego dziecięcego
    (czytaj: z możliwością inwigilacji przez rodzica) zegarka na eSIM nie znalazłem.
    Widziałem wersje z taką szufladką na kartę mocowaną
    dodatkowo malutką śrubeczką (nie wierzę, że gwint utrzyma bez jakiegoś Loctite).
    Co ciekawe w materiałach reklamowych jako IP67, a w instrukcji obsługi nie zbliżać do
    wody ani kranu ;-).
    Ładowanie zegarka przykładaną do niego wtyczką przytrzymywaną przy zegarku magnesem.
    Dziwne, że na zegarku są cztery styki, a na
    wtyczce zasilania dwie (takie jakby szpileczki). Pewnie kabel z pełną transmisją USB
    osobno za słoną dopłatą ;-).

    -----