  • 81. Data: 2022-12-22 20:12:05
    Temat: Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 20:01, J.F pisze:
    [...]
> [...]
    taw-glosnomowiacy-blueto-12925566240

    > Hm, na oko to uwiera.

    Przylega ładnie bo nie ma baterii na zewnątrz.

    > I ciekawe, czy mikrofon wystaje.

    Wystaje, właśnie chodzi o ten mikrofon bo jak laik użyje innej
    słuchawki/badziewia to się ten mikrofon przyciska i nie dość, że całość
    uwiera to jeszcze mikrofon zapchany.

    > Zainspirowales mnie
    >
    > https://navcomm.eu/pl/30-do-kaskow
    >
    > od 49 do 2099 zl ...

    Parę milionów lat temu, robiłem zestawy autovoice dla lotniarzy. Był
    zbyt, bo na rynku nic wtedy nie było a warunki w górze są spartańskie.
    Motocykl się chowa.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 82. Data: 2022-12-22 20:34:56
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Dec 2022 20:06:22 +0100, LordBluzg®🇵🇱 wrote:
    > W dniu 22.12.2022 o 19:52, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Można powiedzieć że przy BT 1.0 do 2.0 było czuć.

    A gdzie tam. Telefon ladowany co kilka dni, a z BT .. tez co kilka dni
    :-)

    Tzn mowie o tym, ze BT wlaczony, gotowy do dzialania, ale nic nie
    podłączone.

    w LE to bateria potrafi latami zyc.

    J.

  • 83. Data: 2022-12-22 20:40:31
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 22.12.2022 o 20:34, J.F pisze:

    > A gdzie tam. Telefon ladowany co kilka dni, a z BT .. tez co kilka dni
    > :-)
    >
    > Tzn mowie o tym, ze BT wlaczony, gotowy do dzialania, ale nic nie
    > podłączone.

    Ja piszę o podłączonych :>

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 84. Data: 2022-12-22 21:35:37
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 22/12/2022 07:06 pm, J.F wrote:

    > A co to jest "normalne uzywanie" ?
    >
    > Bo mam teraz ciekawe porownanie - po ~10h na jednym LG 3% baterii,
    > na xiaomi 96%.
    > LG akurat dzis mocno uzywany/gadany, ale bardziej jakas apka
    > pasożytuje, bo nie zawsze tak żre.
    > Choc akurat zestaw apek podobny na obu.

    Trudno powiedziec.
    Zawsze laduje wszedzie po troche, w pracy, w domu bezprzewodowo lub na
    kablu. Woze tez ze soba powerbank. Nie znaczy ze ciagle laduje ale taki mam
    odruch i ngdy ne dopuszczam do nadmiernego rozladowania, a co za tym idzie
    nie jestem w stanie (teraz) okreslic na ile mi bateria starcza.
    Zdarzalo sie ze na 2 i pol godziny, uzywany jako nawigacja i muzyka non
    stop przez bluetooth.

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 85. Data: 2022-12-23 07:49:26
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2022 o 19:47, J.F pisze:

    > Ale chyba masz jakis telefon, a nawet smartfon.
    > I ile za niego placisz?

    Dużo mniej, czasem nic.

    > No ale KK nieduza, mozna zabrac :-)

    Wiem.
    A potem zostawić na kocu, gdy idziesz do wody, żeby ktoś ukradł.

    Ale pytam o sytuację żeby jednak nie zabierać.
    Bo wychodzi w praniu że i tak zostaje w domu, gdy jest potrzebna.
    A zegarek jest na ręce prawie zawsze.

  • 86. Data: 2022-12-23 07:53:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-12-2022 o 19:41, J.F pisze:

    > Dlaczego?
    >
    > Zostawiasz telefon, wybierasz 9600 na zegarku

    Właśnie dlatego.
    Życie to chcę sobie ułatwiać, a nie utrudniać i pamiętać o wybieraniu
    czegokolwiek i gdziekolwiek.
    Ma być przezroczyste w 100%.

    , idziesz na
    > basen/rower/plaże, wracasz, przelaczasz na glowny telefon ...
    > czyz nie tego chciales?

    Nie.
    Chciałem bez przełączania i zastanawiania się w ogóle nad tematem.
    Ma działać.

    I na innych forach używający (a nie mądrujący się na usenecie, bez krzty
    wiedzy w temacie) potwierdzają że tak to właśnie działa.

    Pozostaje kwestia tej ceny comiesięcznej na Flex.....

  • 87. Data: 2022-12-23 10:20:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 07:53:45 +0100, Cavallino wrote:

> [...]
    >
    > I na innych forach używający (a nie mądrujący się na usenecie, bez krzty
    > wiedzy w temacie) potwierdzają że tak to właśnie działa.

    W orange Flex pewnie tak.
    W Erze jakos "sie nie dało".

    > Pozostaje kwestia tej ceny comiesięcznej na Flex.....

    Strasznie wysoka, 30zl/mc, a Flex za darmo :-P

    J.

  • 88. Data: 2022-12-23 10:22:21
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 23 Dec 2022 07:49:26 +0100, Cavallino wrote:

    > Dużo mniej, czasem nic.

    > Wiem.
    > A potem zostawić na kocu, gdy idziesz do wody, żeby ktoś ukradł.

    W odroznieniu od telefonu jest wodoodporna :-)

    A zegarek masz wodoodporny?

    > Ale pytam o sytuację żeby jednak nie zabierać.
    > Bo wychodzi w praniu że i tak zostaje w domu, gdy jest potrzebna.
    > A zegarek jest na ręce prawie zawsze.

    Teraz sie nie nosi, po co, skoro nosisz telefon? :-)

    I jeszcze ladowac czesto trzeba :-)

    J.

  • 89. Data: 2022-12-23 10:25:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 23-12-2022 o 10:20, J.F pisze:

    > W orange Flex pewnie tak.
    > W Erze jakos "sie nie dało".

    Ale to jest powód TYLKO do tego, żeby jej tandemów nie brać pod uwagę.
    A nie żeby zmieniać wymagania.

    > Strasznie wysoka, 30zl/mc,

    Strasznie nie strasznie, ale to jest wyrzucone w błoto kilka stówek
    rocznie, totalnie niepotrzebnie.

    >a Flex za darmo :-P

    Jaki flex jest za darmo?

  • 90. Data: 2022-12-23 10:27:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 22 Dec 2022 20:35:37 +0000, 2late wrote:

> [...]
    > odruch i ngdy ne dopuszczam do nadmiernego rozladowania, a co za tym idzie
    > nie jestem w stanie (teraz) okreslic na ile mi bateria starcza.

    Ja tez czesto laduje, ale mam tez % baterii pokazany.

    > Zdarzalo sie ze na 2 i pol godziny, uzywany jako nawigacja i muzyka non
    > stop przez bluetooth.

    Moje jako rejestrator turystyczny, to tak 8h wytrzymują.
    ale trzeba internet komorkowy wylaczyc lub ograniczac.

    J.