  • 11. Data: 2012-08-02 09:53:15
    Temat: Re: Tania nagrywarka DVD
    Od: Doc <d...@w...pl.die.spamer.die>

    Dnia Wed, 01 Aug 2012 22:38:12 +0200, Jawi napisał(a):

    > kiedy Liteony były dobre?
    > miałem dwie sztuki, różne modele, elektronicznie ok, ale mechanicznie to
    > szrot był, współpraca z Sony dotyczyła elektroniki tylko.
    > Niby ten sam napęd Sony, a działał znacznie lepiej, choć bios był w nich
    > mniej funkcjonalny o ile pamiętam.

    Mój stareńki CD-RW Lite-On ma 10 lat i ciągle na chodzie. Co prawda
    ostatnie 2 lata był uzywany marginalnie, ale wcześniej to pracował aż się
    dumiło ;-) Kumpel kupował Lite-Ona w podobnym czasie (chyba minimalnie
    starszy model od mojego) i jemu też wszystko działa.

    --
    Doc,
    Zawsze dumny, wielkopański, to jest 7 DAK poznański

  • 12. Data: 2012-08-02 09:58:43
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Doc nabazgrał(a):

> [...]
    > dumiło ;-) Kumpel kupował Lite-Ona w podobnym czasie (chyba minimalnie
    > starszy model od mojego) i jemu też wszystko działa.

    Powiem że ogólnie jeśli chodzi o napędy CD/DVD itd .. to padalość tego jest
    znikoma .. albo nikt tego nie używa albo tak dobry sprzęt robią :) tak więc
    ja bym kupował cokolwiek byle było tanie i było blisko żebym się nie
    nachodził :)

  • 13. Data: 2012-08-02 16:50:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "miab" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Na ch...?

    Domyśl się. Chodzi o laser.

  • 14. Data: 2012-08-03 00:13:28
    Od: "LP" <u...@g...pl>

    Użytkownik "Chris"

    > Doc nabazgrał(a):

    Nie, wtedy byli niekwestionowanym liderem, a jak jakość napędów zaczęła
    spadać (u wszytkich producentów) to oni zebrali większość batów.

> [...]
    > jest znikoma .. albo nikt tego nie używa albo tak dobry sprzęt robią :)
    > tak więc ja bym kupował cokolwiek byle było tanie i było blisko żebym się

    Jeśli chodzi o napędy, to większość lg jest ok, ale mocno głośne jednak a
    liteon jest wg mnie obecnie lepszym wyborem niż samsung. Nie eksploatuję
    napędów zbytnio, ot nagram kilka płytek na kwartał, ale wymagam, aby się
    poprawnie odtwarzały, bo taki jest charakter mojej pracy, a tu kilka
    napędów samsunga pada raz po raz i mimo wielokrotnej wymiany powtarza się
    to co pół roku. Domowy po kilku takich akcjach zamieniłem na najtańszego
    liteona i chodzi bez problemu, a z tymi w pracy ciągle walczę z serwisem
    (cztery lata, cztery napędy), ale chyba dam spokój i tak jak ktoś wcześniej
    napisał - wywalę albo oddam komuś za free i niech się inny denerwuje i
    traci czas.
    Żeby nie było - nie mam nic do firmy, miałem (i mam) ich monitory i bardzo
    sobie chwalę dyski (w swoim czasie nie było lepszych), które u mnie pracują
    cicho, chłodno i bezawaryjnie, ale to tak jak z pewną firmą, która popsuła
    żarówki - ponoć jak ktoś robi wszystko, to nie robi nic porządnie (czytaj -
    najlepiej). Chociaż jeśli chodzi o czajniki i maszynki do golenia, to i tak
    nie ma lepciejszych i zero konkurencji;)

    --
    LP

  • 15. Data: 2012-08-03 14:34:32
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "LP" <u...@g...pl> napisał(a):

    >Nie, wtedy byli niekwestionowanym liderem, a jak jakość napędów zaczęła
    >spadać (u wszytkich producentów) to oni zebrali większość batów.

    10 lat temu lg bylo niekwestionowanym liderem? w czym? :)
    Ja bym powiedzial, ze z tych dostepnych w sklepach to teac i plextor.
    To nawet nie bylo o czym debatowac, wystarczy zreszta siegnac do archiwum.

  • 16. Data: 2012-08-03 14:35:22
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "LP" <u...@g...pl> napisał(a):

    >Nie, wtedy byli niekwestionowanym liderem, a jak jakość napędów zaczęła
    >spadać (u wszytkich producentów) to oni zebrali większość batów.

    10 lat temu liteon bylo niekwestionowanym liderem? w czym? :)

  • 17. Data: 2012-08-03 14:48:45
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    I.Tichy nabazgrał(a):

    > 10 lat temu liteon bylo niekwestionowanym liderem? w czym? :)
    > Ja bym powiedzial, ze z tych dostepnych w sklepach to teac i plextor.

    I Pioneer (106 czy jakoś tak)

  • 18. Data: 2012-08-03 15:22:42
    Od: "LPPL" <l...@u...pl>

    Użytkownik "I.Tichy"

    > 10 lat temu liteon bylo niekwestionowanym liderem? w czym? :)
    > Ja bym powiedzial, ze z tych dostepnych w sklepach to teac i plextor.

    Taaa i były to ogólnie dostępne, jedne z tańszych i masowo kupowanych i
    używanych nagrywarek (u nas w kraju), heh!

    LP

  • 19. Data: 2012-08-03 15:26:35
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    >I.Tichy nabazgrał(a):

    >I Pioneer (106 czy jakoś tak)

    Byl wlasnie chyba jakis pioneer, gdzie wgrywalo sie firmware i
    zglaszal sie jako plextor :)

  • 20. Data: 2012-08-03 15:28:59
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "LPPL" <l...@u...pl> napisał(a):

    >Użytkownik "I.Tichy"

    >Taaa i były to ogólnie dostępne, jedne z tańszych i masowo kupowanych i
    >używanych nagrywarek (u nas w kraju), heh!

    Mowa byla o cenie czy kto byl liderem?
    Co do dostepnosci pmietam teac w54e bodajze kupiony za 500zl ;)
    od reki w jednym z popularnych jak na tamte czasy sklepie komputerowym

    Z plextorami bylo ciezej, ale tez bez przesady.