  • 1. Data: 2009-09-10 17:54:15
    Temat: naped do bramy
    Od: "TMG" <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    Sasiad dostal stary automat do bramy garazowej (doormaster 440ed)..
    1. na plytce sa 3 zaciski: common, comand, aux - jeszcze tego miernikiem nie
    sprawdzalem, ale czy dobrze rozumiem, ze aux, to pewnie jakies Uout, ktore
    moge przylozyc do comand i brama mi sie otworzy??
    2. jaka jest szansa na dopasowanie pilota do takiej bramy ?

    pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2009-09-12 11:52:50
    Temat: Re: naped do bramy
    Od: "Michał" <gg:2200099@mail.pl>

> [...]
    > moge przylozyc do comand i brama mi sie otworzy??
    > 2. jaka jest szansa na dopasowanie pilota do takiej bramy ?

    co do samych zaciskow, ciezko wyczuc... co do pilota, najtaniej CI wyjdzie
    kupic radiolinie z dwoma pilotami za jakies 100-120zl i podlaczyc jesli
    znajdziesz jakies wejscie sterujace. na oryginalne bym nie liczyl.
    pozdrawiam