  • 21. Data: 2022-05-07 11:22:36
    Temat: Re: Te co skaczo nie tancujo
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 6 May 2022 17:49:58 +0200, w <t53g3i$sgk$1@news.icm.edu.pl>, ii
    <i...@o...invalid> napisał(-a):

    > Dlatego "wyrok nie powinien zależeć od gry aktorskiej obwinionego".

    Nie, ale zależy też od ogólnej postawy życiowej oskarżonego.

  • 22. Data: 2022-05-07 13:39:00
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 06.05.2022 o 23:27, K pisze:
    > On 06/05/2022 16:49, ii wrote:
    >>

    > Eh, mialem w rodzinie przypadek jazdy po pijaku na rowerze (po drodze
    > rowerowej). Chyba nie caly promil z tego co pamietam. Adwokat za 9k pln
    > zalatwil "wyrok" w postaci rocznego okresu proby czy jakos tak sie to
    > nazywa i jakas nawiazka na jakis fundusz ofiar wypadkow.

    Jak widać nie tylko celebryci mają pieniądze :-)

    > Zalezy od ukladow adwokata. Pod warunkiem, ze nie jestes znany bo wtedy
    > jest presja spoleczna.

    Nie sądzę by wyroki pod publiczkę były kwestią presji. To raczej
    zbieranie głosów. Można je zebrać tu albo gdzieś indziej.

    > A bo widzisz w wielu krajach jest tak, ze np. mimo przekroczenia ilosci
    > punktow czy utraty uprawnien z innego powodu nadal mozesz jezdzic
    > samochodem do i z pracy. Cos w rodzaju bransoletki na nodze.

    No i git, ale mnie chodzi przede wszystkim o to z jakiej paki państwo ma
    czerpać korzyści z nielegalnej działalności popełniających wykroczenia
    lub przestępstwa. To rażąco niewłaściwe jest. I ma dodatkowo znamiona
    zwykłej zemsty.

    > Ale jesli
    > nie karac zakazem prowadzenia i grzywna to jak? Prace spoleczne to znowu
    > kolizja z normalna praca, a wsadzanie do wiezienia (niedotyczy
    > recydywistow) to tez przesada.

    Jeszcze raz się zapytam, czy jest tu coś więcej niż jednorazowy wybryk?

  • 23. Data: 2022-05-08 17:22:39
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-05-06 o 23:29, K pisze:
    > Ale oni z tego co pamietam byli poukladani z poprzednia wladza wtedy gdy
    > te wyroki zapadaly.

    A co ma obecna władza wykonawcza do sądów? Jeśli już, to raczej na złość
    PiSowi wydaja kuriozalne wyroki. Niemal codziennie są na to przykłady.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 24. Data: 2022-05-08 23:18:42
    Temat: Re: Te co. Nie ma niezależnych sądów.
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A co ma obecna władza wykonawcza do sądów?
    >
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    Nie było napisane władza wykonawcza, tylko władza.

    Większość sądów jest podporządkowana Kaczyńskiemu.
    Wódz Kaczyński, tak jak kazdy wódz, musi mieć własne sądy.
    Hitler miał własne sądy. Stalin miał własne sądy. Właściciele boga
    mają własne sądy. A cooo ? wódz Kaczyński ma byc gorszy ?

    Przecież cały czas jest o to spór z Unią Europejską.
    Polska płaci wysoką karę za to że nie ma niezależnych sądów.

  • 25. Data: 2022-05-10 13:39:09
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2022-05-08 o 23:18, RG pisze:
    > Przecież cały czas jest o to spór z Unią Europejską.
    > Polska płaci wysoką karę za to że nie ma niezależnych sądów.

    Zawsze się zastanawiałem, jak to możliwe, że ludzie ulegają tak topornej
    propagandzie. I jeszcze się tym chwalą i sieją ją dalej. Niebywałe.
    Polecam prześledzić sprawę Natalii Nitek-Płażyńskiej przeciw Hansowi G.
    - takie to sądy Kaczyńskiego mamy. Albo wyczyny sędziego Tuleyi,
    Gersdorf i innych "niezależnych" od prawa. Za PO te sądy to były krynice
    praworządności;-) No po prostu ideał. A właściwie od komuny, bo tej
    kasty nie dotyczyły żadne przemiany.
    UE robi wszystko, żeby poparcie dla niej spadło i żeby się rozleciała.
    Taki sam system prawny jest w Niemczech i w Hiszpanii, we Francji
    całkiem niedawno policja wyprowadziła z właściwą francuskiej policji
    delikatnością protestujących sędziów. Rozumiem, że za chwilę wspomniane
    kraje pójdą z torbami?
    Jak dorosły człowiek (?) może być tak krańcowo i dziecinnie naiwny, by
    wierzyć, że UE chodzi o praworządność, czy o coś konkretnego. Chodzi o
    obalenie rządu i tyle.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 26. Data: 2022-05-10 15:22:59
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 10-05-2022 o 13:39, Pawel "O'Pajak" pisze:

> [...]
    > - takie to sądy Kaczyńskiego mamy. Albo wyczyny sędziego Tuleyi,
    > Gersdorf i innych "niezależnych" od prawa.

    W podskokach wypitalaj na jakieś pisowskie fora o polityce.
    PLONK

  • 27. Data: 2022-05-12 16:27:11
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 10 May 2022 13:39:09 +0200, w <t5disu$vod$1$opajak@news.chmurka.net>,
    "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl> napisał(-a):

> [...]
    > obalenie rządu i tyle.

    "Zawsze się zastanawiałem, jak to możliwe, że ludzie ulegają tak topornej

    Jak widać ulegają.

  • 28. Data: 2022-05-22 11:39:48
    Od: "RG" <s...@t...pl>

    > UE robi wszystko, żeby poparcie dla niej spadło i żeby się rozleciała.
    > Pozdroofka,
    > Pawel Chorzempa

    wódz Kaczyński robi wszystko, żeby poparcie dla UE spadło i żeby UE się
    rozleciała.
    Unia Europejska chce zniszczyć wodzostwo Kaczyńskiego, a tego wódz
    nie będzie tolerował.
    Kazdy wódz musi mieć własne sądy, wydające wyroki zgodnie z życzeniem wodza.
    Hitler takie miał, Stalin takie miał - wódz Kaczyński nie może być gorszy.