  • 11. Data: 2010-06-11 07:53:37
    Temat: Re: Telewizja na karte HD a odbior z Astry FTA
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    news:huspsd$f34$2@news.onet.pl...

    > co Ty krzanisz? a co to jest monoblock?
    > dwa konwertery + diseqc w jednej obudowie.

    > zamiast monoblocka daje się dwa osobno + przełącznik -

    A w czym to miałoby być lepsze?

  • 12. Data: 2010-06-11 07:54:14
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

    > Czyli konwerterow jak napisal Cavallino ?
    > A czy w przypadku TNK HD nie jest problemem to, ze tuner ma tylko jedno
    > wejscie ?

    nie, drugie we jest stosowane do niezależnego nagrywania.
    by ogladać kanały z astry jest potrzebny podwójny konwerter
    (monoblok) lub drugi z przełącznikiem (diseqc)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    Slackware 13 - power of linux

  • 13. Data: 2010-06-11 07:55:04
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    PaPi pisze:

    > http://www.allegro.pl/item1059369268_konwerter_monob
    lock_twin_opticum_hdtv_1db.html

    > Czy takie cos zalatwia sprawe z antena, ktora jest w zestawie ?

    tak

  • 14. Data: 2010-06-11 07:55:56
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:
    > Ale poszukaj taniej, ja kupowałem za coś koło 60 zł rok temu, jak mnie
    > TVP w konia zrobiła z platformą cyfrową.

    nie tvp tylko sam uwierzyłeś w bajki ;-)

  • 15. Data: 2010-06-11 07:57:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    lock_twin_opticum_hdtv_1db.html

    > tak

    Korekta - nie, to powinien być zwykły monoblock, a nie twin.

  • 16. Data: 2010-06-11 07:57:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > nie tvp tylko sam uwierzyłeś w bajki ;-)

    Jasne, bo to ja je głosiłem, a nie tvp.

  • 17. Data: 2010-06-11 07:58:29
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 11 Jun 2010 09:45:43 +0200, PaPi <...@...3> wrote:

    >Czyli konwerterow jak napisal Cavallino ?
    >A czy w przypadku TNK HD nie jest problemem to, ze tuner ma tylko jedno
    >wejscie ?

    Wg mnie to problemem jest to, ze taki tuner, ktory jest sparowany z
    karta jest najgorszym rozwiazaniem. Na te chwile nie mozna ogladac TNK
    HD na innym sprzecie, wiec przywiazuja abonenta "jak psa do budy". Jak
    sie nie podoba, to wynocha. W przypadku TNK wystarczy sama karta
    wlozona do dowolnego sprzetu/modulu conax - i bedzie dzialac.

    TNK HD (ADB.....) jeraz jest rozowo,....obiecuja PVR od wrzesnia (a
    dlaczego nie od razu) i pewnie tylko dla tych, co przedluza (oplate) o
    kolejne miesiace (pies moze sobie troche pobiegac po podworku na
    dluzszym lancuchu), a ci co im sie karta "wyexpiruje" zostawia w
    zamknietej budzie. Idac dalej, to dla przedluzajacych bedzie mozliwosc
    edycji programow, odbioru z Astry.........A jak to zrobic? Wystarczy
    dosla nowy soft do boxa i pewne funkcjonalnosci wyleca w kosmos.
    Taki to jest ten swiat cyfrowej telewizji.

    --
    ThinkXtra

  • 18. Data: 2010-06-11 07:59:02
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    Cavallino pisze:

    > A w czym to miałoby być lepsze?

    a to, że monoblocka do każdej czaszy nie założysz.
    czasem sygnał jest za słaby, a tam nie masz regulacji
    odległości między konwerterami.
    po drugie nie ograniczasz się tylko do dwóch konwerterów
    (oczywiście nie dotyczy to dedykowanych dekoderów)

  • 19. Data: 2010-06-11 07:59:40
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > a to, że monoblocka do każdej czaszy nie założysz.

    No fakt, do monoblocka musisz mieć 80 cm.
    Ale jak on jeszcze nie ma anteny, to może właśnie taką kupić.

    > czasem sygnał jest za słaby, a tam nie masz regulacji
    > odległości między konwerterami.
    > po drugie nie ograniczasz się tylko do dwóch konwerterów

    Mówisz o Polsce?
    Jakiego trzeciego satelity potrzebujesz i po co?

  • 20. Data: 2010-06-11 08:00:25
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Wg mnie to problemem jest to, ze taki tuner, ktory jest sparowany z
    > karta jest najgorszym rozwiazaniem.

    Dokładnie.
    Dla mnie dyskwalifikującym.
    A przez chwilę myślałem nawet o zakupie.