  • 1. Data: 2009-01-20 08:18:17
    Temat: era stacjonarny - opinie
    Od: adam <a...@p...fm>

    Witam!
    Chciałbym się dowiedzieć jakie są opinie użytkowników korzystających z
    ERA STACJONARNY? Warto interesować się tą usługą? Ogólnie przymierzam
    się do rezygnacji z numeru w TP i zastanawiam się czy wziąć stacjonarny
    w erze czy dać sobie spokój z jakąkolwiek telefonia stacjonarną.

    Pozdrawiam!
    Adam

  • 2. Data: 2009-01-20 08:35:55
    Temat: Re: era stacjonarny - opinie
    Od: K <...@...c>

    adam pisze:
> [...]
    > się do rezygnacji z numeru w TP i zastanawiam się czy wziąć stacjonarny
    > w erze czy dać sobie spokój z jakąkolwiek telefonia stacjonarną.

    poprostu dziala,
    zaleta: funkcja bezprzewodowej sluchawki dzialajacej daleko od matki
    (legalnie) ;]
    wada: telefon ktory jest w ofercie (sagem) jest totalna padaczka:
    strasznie powolne i toporne menu.
    zaleta: mozna uzyc dowolnego innego telefonu gsm (bez simlocka)
    wada: juz raz ten sagem umarl i polecial na serwis (wymiana na nowy)

    a ceny to juz jak w ofercie, ale to pewnie wiesz, nie wiem jak teraz ale
    ok rok temu dawali dvd/divx playera samsunga.

  • 3. Data: 2009-01-20 09:19:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...fm> napisał w wiadomości

    > w erze czy dać sobie spokój z jakąkolwiek telefonia stacjonarną.

    Zalezy ktora oferte masz na mysli. Jesli oferte Era Domowa, to jest to
    raczej telefonia komorkowa a nie stacjonarna :)
    Stacjonarny to tam masz tylko numer. Posiadane numeru stacjonarnego jest w
    dobrym tonie, jesli chcesz, by osoby dzwoniace do Ciebie mogly zadzwonic
    tanio - czyli przewaznie z kazej sieci komorkowej na stacjonarny jest taniej
    (sa pakiety rozne itp), z voipa jest taniej lub w ramach abonamentu - ma
    znaczenie zwlaszcza, jesli dzwonia do Ciebie znajomi z zagranicy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2009-01-21 13:13:43
    Od: "RoB" <c...@p...onet.pl>

    Witam!
    Telefon stacjonarny w Erze to super sprawa.
    Niewielki abonament, a w nim 60 minut na stacjonarne, czyli nie jak w Tp sa
    czy innych, placisz tylko za posiadanie telefonu. Poza tym zasieg wokol
    nadajnika na ktorym sie zarejestrujesz, czyli czasem i pol miasta, wiec
    mozna go brac ze soba do sklepu, nadzialke itp. Co do aparatu .... ja
    zakupilem ta oferte jakies 2 lata temu z jakas nokia (za 99 zl) -
    rewelacyjny telefon, minimum 10 dni bez ladowania. Jednym slowem polecam to
    rozwiazanie!!

    RoB

  • 5. Data: 2009-01-21 18:15:37
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Czyli?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-01-21 18:23:26
    Od: "RoB" <c...@p...onet.pl>

    Czyli co?

  • 7. Data: 2009-01-21 19:39:46
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoB" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zakupilem ta oferte jakies 2 lata temu z jakas nokia (za 99 zl) -
    > rewelacyjny telefon, minimum 10 dni bez ladowania. Jednym slowem polecam

    No dobrze --
    Czy ERA oferuje coś na wzór neostrady, czyli kablowy internet?
    Mam bowiem w Erze tel. komórkowy oraz, niestety, stacjonarny w TP
    oraz neostradę.

    Stephanos

  • 8. Data: 2009-01-21 20:10:53
    Od: "RoB" <c...@p...onet.pl>

    Wystarczy poczytac oferte ery, ale z tego co sie orientuje, moga dac
    internet ale tylko na lini tpsa

  • 9. Data: 2009-01-22 08:51:15
    Od: adam <a...@p...fm>

    dokładnie tak jest. pytałem bo chciałem zrezygnować z TP, ale Pani w BOK
    ery poinformowała mnie że i tak będzie trzeba płacić TP za utrzymanie
    linii i sama przyznała, że to niezbyt opłacalny interes

  • 10. Data: 2009-01-22 09:00:14
    Od: "EMET" <s...@p...onet.pl>

    > dokładnie tak jest. pytałem bo chciałem zrezygnować z TP, ale Pani w BOK
    > ery poinformowała mnie że i tak będzie trzeba płacić TP za utrzymanie
    > linii i sama przyznała, że to niezbyt opłacalny interes

    I tym sposobem monopolista trzyma nas w uścisku.

    Stephanos