  • 21. Data: 2022-06-22 15:55:20
    Temat: Re: Ten 1mln elektrykow w PL moze nie dojsc do skutku
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2022 13:42:32 +0200, Cavallino wrote:

    > Ja Ci mówię że nie starczy, bo tak zeznawali właściciele, a Ty znowu
    > wiesz lepiej że powinno.

    Bo powinno.
    A jesli nie starcza ... jakies duze straty w tym oszczednym elektryku
    :-)

    > U nas nie.

    Na ustawowe.
    We wrocku kiedys hybrydy sie lapaly na miejskie przepisy, a potem nie.
    A jeszcze potem, to i elektryki skreslą, bo bedzie ich za dużo :-P
    Albo parkingi sprywatyzują/zlikwidują :-)

    Ale ale ... taki i3 REX to sie lapie na elektryczny, czy nie,
    bo skoro ma tez spalinowy, to hybryda przeciez :-)

    J.

  • 22. Data: 2022-06-22 17:23:44
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-06-2022 o 15:55, J.F pisze:

    > Bo powinno.
    > A jesli nie starcza ... jakies duze straty w tym oszczednym elektryku
    > :-)

    Ile pali motocykl BMW z takim silnikiem?
    Obstawiam że on może by się zmieścił....

    Ale samochód jest deczko cięższy i stawia większy opór.

    > Ale ale ... taki i3 REX to sie lapie na elektryczny, czy nie,
    > bo skoro ma tez spalinowy, to hybryda przeciez :-)

    No o tym właśnie piszę.
    To nie jest elektryk.

  • 23. Data: 2022-06-22 18:16:12
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Jun 2022 17:23:44 +0200, Cavallino wrote:

    > Ile pali motocykl BMW z takim silnikiem?
    > Obstawiam że on może by się zmieścił....
    >
    > Ale samochód jest deczko cięższy i stawia większy opór.

    Ile ci komputer w samochodzie pokazuje? 20kWh/100km ?
    No to jak jedziesz 100km/h, to w sam raz przez godzine
    uzbiera sie i 100km i 20kWh przy mocy 20kW.

    A tu 25kW ...

    > No o tym właśnie piszę.
    > To nie jest elektryk.

    Hm, to jest elektryk. Z opcją doladowania generatorem spalinowym.
    Ale co na to unijna klasyfikacja i homologacje to nie wiem.

    J.

  • 24. Data: 2022-06-22 18:33:43
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 22-06-2022 o 18:16, J.F pisze:

    > A tu 25kW ...

    W silniku czy na kołach?

  • 25. Data: 2022-06-23 10:07:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A masz pomysł na kogo głosować?

    -----
    > Skoro do urn chodzi 50% uprawnionych z czego polowa glosuje na PiS, a druga polowa
    na jakies lewackie i prawackie projekty to

  • 26. Data: 2022-06-23 10:50:52
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2022 09:07, ąćęłńóśźż wrote:
    > A masz pomysł na kogo głosować?
    >

    > -----

    Na mniejsze zlo tradycyjnie. Aktualnie to PO/KO czy jak oni sie tam
    nazywaja.

  • 27. Data: 2022-06-23 15:49:58
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 23.06.2022 o 10:07, ąćęłńóśźż pisze:
    > A masz pomysł na kogo głosować?

    Na siebie.

  • 28. Data: 2022-06-23 16:05:58
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 23.06.2022 o 10:50, K pisze:

    > Na mniejsze zlo tradycyjnie. Aktualnie to PO/KO czy jak oni sie tam
    > nazywaja.

    Osobiście, wkurwia mnie pytanie: "na kogo głosować".

    Odpowiednie pytanie, to na kogo NIE głosować niby to samo ale w drugim
    przypadku wymaga to uzasadnienia i można sobie lecieć po wadach
    obrzydzających :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 29. Data: 2022-06-23 17:32:35
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/06/2022 15:05, LordBluzg(R)?? wrote:

> [...]
    >
    > Odpowiednie pytanie, to na kogo NIE głosować niby to samo ale w drugim
    > przypadku wymaga to uzasadnienia i można sobie lecieć po wadach

    Mnie tez wkurwia bo zadaja je ci co:
    1. w ogole nie biora udzialu w glosniu
    2. glosowali na PiS i sie zawiedli ale boja sie zaglosowac na kogos
    innego "bo przyjda i im zabiora" wiec moze tym razem na Konfabulacje
    zaglosuja.