  • 1. Data: 2021-04-25 23:16:17
    Temat: Tęskno mi...
    Od: ii <i...@o...invalid>

    Jakiś czas temu skasowałem swojego Renault Wind'a i teraz ... ciągle do
    niego wzdycham. Sensu w tym mało, bo czas na samochody elektryczne, ale ...

    http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/adq

    Sytuację komplikuje, że dostępne egzemplarze nie mają mojego ulubionego
    koloru :-)

  • 2. Data: 2021-04-26 09:14:57
    Temat: Re: Tęskno mi...
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-25-kwietnia-2021 o 23:16, ii pisze:
    > Sensu w tym mało, bo czas na samochody elektryczne,

    Co? Kolejny agitator>

    Może unijny bot?

  • 3. Data: 2021-04-27 19:16:47
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 26.04.2021 o 09:14, _Master_ pisze:

    > Co? Kolejny agitator>
    >
    > Może unijny bot?

    Elektryczny Wind byłby hitem

    http://niusy.pl/@pl.wikipedia.org/adq