  • 1. Data: 2021-04-25 07:49:19
    Temat: SUf słuszny kierunek?
    Od: Peter <p...@o...pl>

    zobaczcie na to ujęcie w środku z boku w samochodzie SUf
    https://www.youtube.com/watch?v=_8d3mD5n_qU&t=250s

    przecież 60% tego co on widzi z przodu to deska rozdzielcza

    niedługo to samochody będą miały tylko peryskop jak w czołgu

    och tęsknię za W169 3D do miasta

  • 2. Data: 2021-04-25 08:42:35
    Temat: Re: SUf słuszny kierunek?
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 25.04.2021 o 07:49, Peter pisze:
> [...]
    >
    > przecież 60% tego co on widzi z przodu to deska rozdzielcza
    >
    > niedługo to samochody będą miały tylko peryskop jak w czołgu
    ale suvy czy samochody? Jak priorytetem jest widoczność przez przednią
    szybe, to kup sobie berlingo, dokkera i podnieś fotel o 10cm.
    ToMasz

  • 3. Data: 2021-04-25 09:19:20
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 25 Apr 2021 07:49:19 +0200, Peter

    > przecież 60% tego co on widzi z przodu to deska rozdzielcza

    Bo to kurdupel i jeszcze fotela nie podniósł. Jeżdżę klocem Outlanderem i,
    poza tym że ma wielką machę, deska nic nie przesłania.

    > och tęsknię za W169 3D do miasta

    Przecież nadal są na rynku takie małe pierdy. Z EV (haha!) to taki I-MiEV.
    ;> Siedzi się jak na ławce w parku, asfalt widać 1m przed samochodem.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2021-04-25 11:13:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Peter" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >zobaczcie na to ujęcie w środku z boku w samochodzie SUf
    >https://www.youtube.com/watch?v=_8d3mD5n_qU&t=250s

    >przecież 60% tego co on widzi z przodu to deska rozdzielcza

    A nie ma fotela za nisko ?

    >niedługo to samochody będą miały tylko peryskop jak w czołgu
    >och tęsknię za W169 3D do miasta

    https://youtu.be/2zMuVaVqhpo?t=150

    Hm ...
    -jakos wysoko trzyma te kamere ... czy tak po prostu jest, narzeka ze
    lusterko wsteczne nisko.
    -z przodu widac ... deske :-)
    -czy brak widocznosci maski nie utrudnia parkowania ?
    -ale to byl pasazer, kierowca
    https://youtu.be/2zMuVaVqhpo?t=283
    czy naprawde ma jakis lepszy kat widzenia ?

    Pozostaje ci sie przejsc do salonu, i zobaczyc jak to jest w praktyce.

    J.

    P.S. To Australijczyk? Bo tak polowicznie rozumiem ...

  • 5. Data: 2021-04-25 12:08:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Ja to mam (we Fabii :), ale nie tylko) inny problem - stojąc na
    pierwszego nie widzę sygnalizacji świetlnej, bo mi dach zasłania. Kiedyś
    były sygnalizatory za skrzyżowaniem, ale jakiś idiota kazał pokasować.

    MJ

  • 6. Data: 2021-04-25 12:17:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 12:08, Michal Jankowski pisze:
    > Ja to mam (we Fabii :), ale nie tylko) inny problem - stojąc na
    > pierwszego nie widzę sygnalizacji świetlnej, bo mi dach zasłania. Kiedyś
    > były sygnalizatory za skrzyżowaniem, ale jakiś idiota kazał pokasować.

    Za niby fajne, ale nie sprawdzają się na dużych skrzyżowaniach gdzie
    możesz mieć dwa albo i cztery zanim przejedziesz jak skręcasz. No a
    wypadałoby jednak żeby wszedzie było tak samo.

    Szczeniaki zakładają i luz - tylko że zielonych strzałek na nich nie ma..

    --
    Shrek

  • 7. Data: 2021-04-25 12:50:16
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.04.2021 o 12:17, Shrek pisze:

    > Szczeniaki zakładają i luz - tylko że zielonych strzałek na nich nie ma..

    Strzałka wuj, ale szczeniaków jest bardzo mało.

    MJ

  • 8. Data: 2021-04-25 12:57:28
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 12:50, Michal Jankowski pisze:

    > Strzałka wuj, ale szczeniaków jest  bardzo mało.

    Nie wiem - w dc nie mam z tym problemu - tylko tych strzałek nie ma.

    --
    Shrek

  • 9. Data: 2021-04-25 13:10:42
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 25.04.2021 o 12:57, Shrek pisze:

    > Nie wiem - w dc nie mam z tym problemu - tylko tych strzałek nie ma.

    Ja mam bardzo często. Może za wysoki jestem... (Raz, że głowa bliżej
    dachu, dwa, że fotel mocno odsunięty. Ale jak bliżej, to mi się kolana
    nie mieszczą. Wszyscy mechanicy przy przeglądach przysuwają tak blisko,
    że wsiąść bym nawet nie mógł...)

    MJ

  • 10. Data: 2021-04-25 13:24:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.04.2021 o 13:10, Michal Jankowski pisze:

> [...]
    > dachu, dwa, że fotel mocno odsunięty. Ale jak bliżej, to mi się kolana
    > nie mieszczą. Wszyscy mechanicy przy przeglądach przysuwają tak blisko,

    To jak ja;)

    --
    Shrek