  • 11. Data: 2020-09-11 14:20:46
    Temat: Re: Tesla rodster z dopalaczami
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 11.09.2020 o 13:40, Cavallino pisze:
> [...]
    pod-tablica-rejestracyjna-bez-nich-nie-bedzie-21-s-d
    o-100-km-h/

    > No to lepiej postaraj się zrozumieć co chciał powiedzieć K...., czyli
    > jak zrozumiał ten artykuł.

    Tobie się wydaje, że rozumiesz co ktoś chciał powiedzieć,
    wydaje ci się że wiesz co miał na myśli i liczysz na to
    że ktoś będzie wiedział co ty masz na myśli.
    A prawda jest taka że nic nie mówisz w ogóle, tylko
    dajesz hinty i łamigłowki.
    Jak masz coś do powiedzenia na temat tych dopalaczy u tesli
    to napisz to normalnie, tak jak człowiek mówi do człowieka.

  • 12. Data: 2020-09-11 14:27:12
    Od: K <n...@e...com>

    On 11/09/2020 13:20, robot wrote:

> [...]
    > Jak masz coś do powiedzenia na temat tych dopalaczy u tesli
    > to napisz to normalnie, tak jak człowiek mówi do człowieka.

    teraz ci wytnie fragment z twojego posta i zrobi kolejnego flejma nie na
    temat.

  • 13. Data: 2020-09-11 15:09:42
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 14:20, robot pisze:

    pod-tablica-rejestracyjna-bez-nich-nie-bedzie-21-s-d
    o-100-km-h/

    > Tobie się wydaje, że rozumiesz co ktoś chciał powiedzieć,

    Nic mi się nie wydaje.
    Jeśli uważasz, że zrozumiałem nieprawidłowo o co mu chodziło, to zapodaj
    jak było niby prawidłowo?

    Ale nie trudź się, bo już sam się przyznał, ze chciał tylko pohejtować,
    a artykułu nawet nie przeczytał i odniósł się do jego treści na
    podstawie nazwy linka...

    Czyli przekaz odebrałem prawidłowo...

    > Jak masz coś do powiedzenia na temat tych dopalaczy u tesli
    > to napisz to normalnie, tak jak człowiek mówi do człowieka.

    Wiesz, jak ktoś nie zrozumiał na podstawie tych wyciętych cytatów
    (wystarczyło je przeczytać) na czym mają polegać te "dopalacze", to
    tłumaczenie mu treści starego artykułu sprzed roku mija się z celem.
    Nie mam zapędów nauczycielskich żeby prowadzić kursy dla opornych.

  • 14. Data: 2020-09-11 15:11:14
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 14:18, K pisze:

    > To raczej ty tu wyszedles na idiote. Sarkazm odebrales jako "probe
    > hejtu",

    Dokształć się, czym się różni hejt, od jego braku, a szczególnie
    sarkazmu, w temacie, o którym nie ma się zielonego pojęcia.

    W każdym razie - ostrzeżony byłeś, ale mendzisz dalej.
    PLONK

  • 15. Data: 2020-09-11 16:24:55
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 11.09.2020 o 15:09, Cavallino pisze:

> [...]
    o-100-km-h/

    > Nic mi się nie wydaje.
    > Jeśli uważasz, że zrozumiałem nieprawidłowo o co mu chodziło, to zapodaj

    To napisz jak to zrozumiałeś. Bo ja nie wiem jak to zrozumiałeś.
    Skąd mam wiedzieć, jeżeli tego nie napisałeś jak to rozumiesz.

> [...]
    > tłumaczenie mu treści starego artykułu sprzed roku mija się z celem.
    > Nie mam zapędów nauczycielskich żeby prowadzić kursy dla opornych.

    Oczywiście nic nie powiesz, tylko będziesz pisał co ktoś powiedział,
    co kto miał na myśli, walniesz parę cytatów i hintów ewentualnie. I jak
    wszystko rozumiesz i prawidłowo odbierasz. I tak w kółko, bele by
    poklepać w klawiaturę.

  • 16. Data: 2020-09-12 07:08:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-09-2020 o 16:24, robot pisze:

    > To napisz jak to zrozumiałeś. Bo ja nie wiem jak to zrozumiałeś.
    > Skąd mam wiedzieć, jeżeli tego nie napisałeś jak to rozumiesz.

    Tak jak poniżej.

    > Oczywiście nic nie powiesz,

    Było wystarczająco.
    Jak nie zrozumiałeś, to nie zrozumiesz.
    Przyczyny są już nie istotne.

    A ja po prostu i tak nie wierzę, że nie wiesz o co biega, więc nie będę
    się wysilał ani przez chwile dłużej.

  • 17. Data: 2020-09-13 18:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

> [...]
    > Przyczyny są już nie istotne.
    >
    > A ja po prostu i tak nie wierzę, że nie wiesz o co biega, więc nie
    > będę się wysilał ani przez chwile dłużej.

    Ja tez nie rozumiem, dlaczego K sugerował ze obecnosc tych "dopalaczy"
    badz "nie dopapalczy" miałaby powodować ze ty, Cavallino bedziesz badz
    nie bedziesz chciał cokolwiek od Tesli kupic.
    Ten przytyk zapewne miał sie odniesc do jakiejs waszej wczesniej klotni
    przepychanki czy wojenki. Ale chyba nie sadzisz ze kazdy na bieżaco je
    sledzi z wypiekami na twarzy? ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dzieci stają się podobne do tego, co o nich myślimy."

  • 18. Data: 2020-09-14 07:30:34
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 13-09-2020 o 18:59, Budzik pisze:
> [...]
    > badz "nie dopapalczy" miałaby powodować ze ty, Cavallino bedziesz badz
    > nie bedziesz chciał cokolwiek od Tesli kupic.

    Bo był na tyle głupi, iż myślał, że Tesla zamontowała coś co spala
    jakieś paliwo i smrodzi....
    I na tyle mało czujny, ze zrobił to czytając tylko tytuł artykułu i na
    tej podstawie postanowił polecieć ze swoim standardowym hejtem wobec
    elektryków.
    I jak zwykle trafił kulą w płot.