  • 11. Data: 2010-08-30 05:57:53
    Temat: Re: Testy pod IE 6 na localhost
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    W dniu 2010-08-29 18:01, Robert Kusmierz pisze:

    > To straszne! Jest domyślny w systemie z 2001 roku! Cała reszta tego co
    > myślę nie nadaje się do publikacji ;)

    A ja Ci powiem, że trzeba go jednak brać pod uwagę. Parę dni temu
    przeglądałem staty serwisu internetowego (polskiego) z udziałem IE6 real
    users na poziomie prawie 25% w ostatnim czasie (IE6 na pierwszym
    miejscu!)! Fakt, specyficzny serwis ale jednak.

    Ps. Też byłem w szoku... dlatego mimo faktu, że zacząłem IE6 olewać
    jednak wcześniej przed taką decyzją będę starał się zbadać (jeśli to
    możliwe) profil userów przed udostępnieniem czegoś co w IE6 będzie się
    sypać z powodu mojej i IMHO Twojej słusznej ideologii olania starocia.

    Pozdr,p.
    http://www.teleit.pl

  • 12. Data: 2010-08-30 05:59:34
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

> [...]

    możliwe) profil userów przed udostępnieniem czegoś co w IE6 będzie się
    sypać z powodu mojej i IMHO Twojej słusznej ideologii olania starocia.

    PPS. Do testów polecam VMware Workstation nie jest darmowy, ale jest
    dobry... a nawet będąc przyzwyczajonym do Win czasem dobry Debian albo
    inny *nix się przydaje nie mówiąc już o innych maszynkach.

    Pozdr,p.
    http://www.teleit.pl

  • 13. Data: 2010-08-30 06:56:02
    Od: Robert Kusmierz <r...@p...onet.pl>

    W dniu 10-08-30 07:59, beherit / pn pisze:

> [...]
    > users na poziomie prawie 25% w ostatnim czasie (IE6 na pierwszym
    > miejscu!)! Fakt, specyficzny serwis ale jednak.

    Tak, ok - ja to rozumiem. I jaki jest plan dalej? Facebook przestaje
    wspierać, podobnie YouTube, Google i inni. Ba, nawet sam MS przestaje.
    Ale my nie, my będziemy dalej delikatnie głaskać idiotów co nie umieją
    zaktualizować przeglądarki. Fakt - jest opcja iż nie mogą, przez wzgląd
    na jakieś ustalenia adminowo-firmowe. Ale to powinien być margines.

> [...]
    > możliwe) profil userów przed udostępnieniem czegoś co w IE6 będzie się
    > sypać z powodu mojej i IMHO Twojej słusznej ideologii olania starocia.

    Sprawdzam w IE, jak działa (niekoniecznie wygląda) uznaję i jest OK.
    Trzymając się tyle lat kompatybilności z badzIEwiem dodajemy sobie i
    innym roboty. To jest skazane na śmierć, zamiast reanimować trupa (co
    jest mało skuteczne i przyjemne) to dobijmy jak najszybciej.

    > PPS. Do testów polecam VMware Workstation nie jest darmowy, ale jest
    > dobry... a nawet będąc przyzwyczajonym do Win czasem dobry Debian albo
    > inny *nix się przydaje nie mówiąc już o innych maszynkach.

    Ja polecam VirtualBox. Bardzo dobrze się u mnie sprawdza.

    --
    Robert Kusmierz
    www.visitubud.com | Ubud: Travel, Hotels, Restaurants, Maps

  • 14. Data: 2010-08-30 07:46:04
    Od: Karol <a...@g...com>

    http://spoon.net/browsers/

  • 15. Data: 2010-09-04 12:00:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 30 Aug 2010 07:59:34 +0200, beherit / pn napisał(a):

> [...]
    > users na poziomie prawie 25% w ostatnim czasie (IE6 na pierwszym
    > miejscu!)! Fakt, specyficzny serwis ale jednak.

    Możesz zdradzić jaka to tematyka?

    Ja mam wgląd w statystki kilku stron uczelnianych - IE6 oscyluje w
    granicach 3%. Dla tego betonowego marginesu nie ma już sensu tracić czasu i
    niepotrzebnie komplikować kod.

    Warto podziękować wielkim tego internetu, którzy w końcu zbili tę liczbę
    do tego poziomu - jeszcze nie tak dawno temu było to 9%.

> [...]
    > możliwe) profil userów przed udostępnieniem czegoś co w IE6 będzie się
    > sypać z powodu mojej i IMHO Twojej słusznej ideologii olania starocia.

    Ja się ograniczam do naklepania kilku zoom:1 w ie6.css i wystarczy ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl